Arma87 Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Witam !!!!!!!!!!!! Mam takie pytanko moj kolega kupil sobie nie dawno Yamahe TDR 125 i jest on zablokowana ma jakies 15 konikow i leci 100km/h . Ile po odlokowaniu bedzie miala koni i do ilu gdzies sie moze bujnac. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 TDR ma Identyczny silnik co DT 125!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Jest juz temat ktory ja zalozylem o Tdrce poniewaz mam ja zblokowana na module CDI i nie osiaga wiecej niz 85km/h i narazie nikt z forum nie ma pojecia jak sie zdjemuje ta blokade....U twojego kumpla pewnie nie ma CDI tylko trzeba wymienic koncowke i zrobic dyfuzor.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) Wiem ze w dT 125R rok 2003-2004 cdi blokowane jest poprzez niepodlaczenie jednego kabla ktory jest w oprawie plastykowej i poprostu jest.Nalezy go podlaczyc pod wolne wejscie w Cdi.zobaczcie czy u was tak nie ma ;]pzdr Ps ten silnik wpelni odblokowany ma cos kolo 26-27 kM.Nie iwem jakie tdr ma przelzoenia ale Dt 130km\h poleci.pzdr Edytowane 10 Września 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 No ja mam yamahe tdr 125 z 2000r i slyszalem ze zdjecie CDi jest bardziej skomplikowane niz w DT 80. Poczekam jeszcze troche i zawioze go do sprawdzonego mechanika i najwyzej przy nim sie mozna pobawic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Wiem ze w dT 125R rok 2003-2004 cdi blokowane jest poprzez niepodlaczenie jednego kabla ktory jest w oprawie plastykowej i poprostu jest.Nalezy go podlaczyc pod wolne wejscie w Cdi.zobaczcie czy u was tak nie ma ;]pzdr Ps ten silnik wpelni odblokowany ma cos kolo 26-27 kM.Nie iwem jakie tdr ma przelzoenia ale Dt 130km\h poleci.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 TDR po pelnym odblokowaniu ma 27km i podejrzewam, ze bujnie sie do 140.Ja lecialem 135 i musialem hamowac, pozniej odblokowalem wydech i nie chce minac 120, ale ja mam tlok do wymiany wiec pewnie to przez to (kompresja 8,5). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Witam poniższy tekst znalazłem na niemieckiej stronie i dałem do tłumacza żeby mi to przetłumaczył jeszcze nieprubowałem czy to cos da bo wymieniam tłok ale jak poskładam moto to zobacze czy to coś da. Potrzebny jest kabel 1x włącznik/wyłącznik (wtyczka japońska) Można zrezygnować z wtyczki japońskiej, poza tym otrzyma sie wszystko w luisie,itd.Najpierw trzeba zdjąć obicie, poszukać zielono-białego kabla,który wychodzi z tachografuKabel biegnie po lewej stronie motocykla od tachografu w duł. Teraz są 2 możliwościalbo rozdziela sie kabel i umocowuje na tym kabel,który ma prowadzić do włacznika,albowybiera sie czyste rozwiązanie i rozdziela wtyczkę, umocowuje do kabli wtyczki pasującejdo włącznika i wkłada je pomiedzy. Obojętnie jak kto się zdecyduje, trzeba teraz zastanowić sięgdzie chce sie umocować włącznik i odpowiednio prosto obciąc kabel, umocować na nim włączniki wszystko wmontować. obiecie znów załozyć można zaczynać.Jeżeli teraz przy chodzacym silniku poniżej 6000obr/min oddzieli się włącznik to elektronicznytłumik jest poza zasięgiem. 2. Założenie CDI na mase Są różne opinie dotyczące CDI każdy sam powinien spróbować i zdecydować czy to coś da.Żeby przełożyć CDI na mase trzeba poszukać niebiesko-czarny kabel,który prowadzi od CDIi odłączyć z wtyczki , w której się kończy i umocować gdzieś na ramie najlepiej na jakiejś śrubie (zluzować śrube, podłożyć kabel i śrube ponownie mocno zakręcić). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) TDR ma inne przelozenie niz DT.8,5 atmosfery to nie tak tragicnzie.tam jeden pierscien jest trapezowy.pracuje on prawidlowo i usczalnia prawidlowo dopiero po zaplonie silnika. Edytowane 11 Września 2006 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoLlI Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Ostatnio dzwoniłem do serwisu Yamaha aby właśnie się dowiedzie jak jest zablokowany i jaki będzie koszt odblokowania.Na samym początku myślałem ze przy dyfuzorzre jest zblokowany i przy wydechu.Gościu powiedział, że musze wymieni cały moduł zapłonu.Nie chce się zabardzo bawic w "kabelki".Koszt wymiany takiego modułu to bagatela...1500zł!!!!Pogieło ich...ma ktoś do załatwienia moduł zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ostatnio dzwoniłem do serwisu Yamaha aby właśnie się dowiedzie jak jest zablokowany i jaki będzie koszt odblokowania.Na samym początku myślałem ze przy dyfuzorzre jest zblokowany i przy wydechu.Gościu powiedział, że musze wymieni cały moduł zapłonu.Nie chce się zabardzo bawic w "kabelki".Koszt wymiany takiego modułu to bagatela...1500zł!!!!Pogieło ich...ma ktoś do załatwienia moduł zapłonu? Mam TDR 125 2006 od pół roku, cześciowo odblokowana w Szwajcarii, po 800 km dodatkowo w serwisie Yamahy w PL, ogólnie sprzet jest ok i od mojej jazdy (ok 5000 sezon) mi wystarcza. Czasem gasnie przy dojeździe po chamowaniu i po jeździe w podwyższonej temperaturze, potrafi sie zalać na goroącym silniku wg mnie jest to raczej kwestia dokładnej regulacji gaznika i mieszalnika olej-paliwo, niż problem "elektryczny". Aktualnie moja max na TDR-ce to 135 moc ok 20 kmch. Jak ktoś ma jakieś ciekawe doswiadczenia z TDR-ką lub serwisówke, to polecam się ku pamięci. Chętnie wymienię informację z innym użytkwnikiem.Pozdrawiam.[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ostatnio dzwoniłem do serwisu Yamaha aby właśnie się dowiedzie jak jest zablokowany i jaki będzie koszt odblokowania.Na samym początku myślałem ze przy dyfuzorzre jest zblokowany i przy wydechu.Gościu powiedział, że musze wymieni cały moduł zapłonu.Nie chce się zabardzo bawic w "kabelki".Koszt wymiany takiego modułu to bagatela...1500zł!!!!Pogieło ich...ma ktoś do załatwienia moduł zapłonu? nikt niewpdal na pomysl zeby kupic odblokowany uzywany modul - to wydatek max 100zł moze nawet nie na oldtimerze widzialem moduly uzywane po 40 zł :biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 a jesli chodzi o przelotowa koncowke to od jakiego moto bedzie najlepsza no i oczywiscie pasowala? Czy przelotowka od Rs 125 albo nsr 125 bedzie dobra pod wzgledem rozmiarow i wymagan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobikm Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Witamodświerze troche temat...Zdaje sie ze mam odblokowany moduł tak przynajmniej na nim pisze.Zawód wydechowy i dyfuzor są ok, wszystko gra.Tylko nadal odcina przy około 7,5 tys. obrotówW takim razie to moze nie moduł?Albo jak ktoś wyzej pisał z tym kablem ze trzeba go na mase podłaczyć?pzdR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.