Skocz do zawartości

yamaha r6 99r


kubus31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam yamaszkae r6 99r i na drugim biegu przy obrotach 8000tys, jest tak jakby mi się łańcych slizgał, bieg nie wypada, wchodzi z jedynki bez problemu. Co to może być??? ile może kosztować naprawa.

Pozdrawiam!

 

 

faktem jest padająca 2 w rocznikach przed 2001 ale tu raczej po objawach bardziej stawiałbym na sprzęgło... sprawdź sobie regulację na klamce sprzęgła powinien być luz +-2mm mniejwiecej jak go nie ma to zrób tak żeby był i sprawdź jak bez efektu to czas na nowe sprzegło jak pomoże to jeszcze na chwilę pojeździsz ..ale tylko na chwile :)

 

padająca 2 ma troche chyba inne objawy..., przedewszystkim trudności z wchodzeniem i wypadanie biegu przy określonych obrotach , chrobotanie i zakleszczanie się 2 to już agonia skrzyni... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

mam yamaszkae r6 99r i na drugim biegu przy obrotach 8000tys, jest tak jakby mi się łańcych slizgał, bieg nie wypada, wchodzi z jedynki bez problemu. Co to może być??? ile może kosztować naprawa.

Pozdrawiam!

Ale na co dawać na dwojce az do osmiu tysiecy przeciez to nie jest zadna przyjemnośc silnik wyje i tyle.Moze jest niewałściwy olej a czy na jedynce lub trojce śa tez takie same obiawy jak na dwójce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale na co dawać na dwojce az do osmiu tysiecy przeciez to nie jest zadna przyjemnośc silnik wyje i tyle.Moze jest niewałściwy olej a czy na jedynce lub trojce śa tez takie same obiawy jak na dwójce

 

 

Masz 100% racji, nie przejmuj się głupimi uwagami innych.

 

Też się zastanawiałem "na co dawać do 8 tys."?? Silnik wyje i tyle, żadna przyjemność. Dzięki za porade!!

 

 

A w sprawie tematu. Nigdy nie słyszałem o tak objawiającej się awarii 2-ego biegu. Jak już wcześniej wspomniał Lolek - mi też to wygląda na sprzęgło, do wymiany lub regulacji.

Edytowane przez 01kriters
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał tcata i w nim awaria dwójki objawiała sie w taki sposób, że dwójka wchodziła normalnie i wszystko było ok. dopóki nie dawało się pełnej mocy. Przy pełnym gazie bieg wyskakiwał i wskakiwał samoczynnie, były przy tym niezłe szarpnięcia.

A ślizgające się sprzęgło ujawnia się na wyższych biegach. I na wszystkich a nie tylko na drugim. Naprawa w Yamasze kosztowała 2 kpln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie słyszałem o tak objawiającej się awarii 2-ego biegu. Jak już wcześniej wspomniał Lolek - mi też to wygląda na sprzęgło, do wymiany lub regulacji.

 

No to kriters wszystko jeszcze przed toba :biggrin:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja w sradzie mialem awarie 5 biegu,poprostu te kly ktore wchodza jeden w drugi sie zaokraglily i jak dales mu w palnik to po tych okraglosciach przeskakiwaly..Kupilem nowa torowa skrzynie koszt 700zl po jednym sezonie zero sladow uzywalnosci(pudelko,rachunek)przelozylem i wczoraj pierwsze odpalenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...