kubus31 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 witammam yamaszkae r6 99r i na drugim biegu przy obrotach 8000tys, jest tak jakby mi się łańcych slizgał, bieg nie wypada, wchodzi z jedynki bez problemu. Co to może być??? ile może kosztować naprawa.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 w r6 są jakies problemy ze skrzyniami i masz to nie tylko Ty http://forum.motocyklistow.pl/R6-zmasakrow...nia-t55569.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 witammam yamaszkae r6 99r i na drugim biegu przy obrotach 8000tys, jest tak jakby mi się łańcych slizgał, bieg nie wypada, wchodzi z jedynki bez problemu. Co to może być??? ile może kosztować naprawa.Pozdrawiam! faktem jest padająca 2 w rocznikach przed 2001 ale tu raczej po objawach bardziej stawiałbym na sprzęgło... sprawdź sobie regulację na klamce sprzęgła powinien być luz +-2mm mniejwiecej jak go nie ma to zrób tak żeby był i sprawdź jak bez efektu to czas na nowe sprzegło jak pomoże to jeszcze na chwilę pojeździsz ..ale tylko na chwile :) padająca 2 ma troche chyba inne objawy..., przedewszystkim trudności z wchodzeniem i wypadanie biegu przy określonych obrotach , chrobotanie i zakleszczanie się 2 to już agonia skrzyni... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 witammam yamaszkae r6 99r i na drugim biegu przy obrotach 8000tys, jest tak jakby mi się łańcych slizgał, bieg nie wypada, wchodzi z jedynki bez problemu. Co to może być??? ile może kosztować naprawa.Pozdrawiam!Ale na co dawać na dwojce az do osmiu tysiecy przeciez to nie jest zadna przyjemnośc silnik wyje i tyle.Moze jest niewałściwy olej a czy na jedynce lub trojce śa tez takie same obiawy jak na dwójce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Ale na co dawać na dwojce az do osmiu tysiecy Idę po Moderatora, dajesz naprawdę bardzo płytkie odpowiedzi pod względem merytorycznym a także interpunkcyjnym. Pora skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Czyzbys sie Viper zdenerwowal ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Nie nie, aczkolwiek w tym "bełkocie" ciężko się połapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Ale na co dawać na dwojce az do osmiu tysiecy przeciez to nie jest zadna przyjemnośc silnik wyje i tyle.Moze jest niewałściwy olej a czy na jedynce lub trojce śa tez takie same obiawy jak na dwójce Masz 100% racji, nie przejmuj się głupimi uwagami innych. Też się zastanawiałem "na co dawać do 8 tys."?? Silnik wyje i tyle, żadna przyjemność. Dzięki za porade!! A w sprawie tematu. Nigdy nie słyszałem o tak objawiającej się awarii 2-ego biegu. Jak już wcześniej wspomniał Lolek - mi też to wygląda na sprzęgło, do wymiany lub regulacji. Edytowane 17 Września 2006 przez 01kriters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Kolega miał tcata i w nim awaria dwójki objawiała sie w taki sposób, że dwójka wchodziła normalnie i wszystko było ok. dopóki nie dawało się pełnej mocy. Przy pełnym gazie bieg wyskakiwał i wskakiwał samoczynnie, były przy tym niezłe szarpnięcia.A ślizgające się sprzęgło ujawnia się na wyższych biegach. I na wszystkich a nie tylko na drugim. Naprawa w Yamasze kosztowała 2 kpln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Nigdy nie słyszałem o tak objawiającej się awarii 2-ego biegu. Jak już wcześniej wspomniał Lolek - mi też to wygląda na sprzęgło, do wymiany lub regulacji. No to kriters wszystko jeszcze przed toba :biggrin: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 2 klocki za naprawe 2 to sporo. ale takie sa realia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Kolega robił remoncik w r1 bo mu 2 wyskakiwała i dał cos koło 1300 ale poźniej żalował ze nie kupił całej uzywanej skrzyni i sobie nie przełożył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 ja w sradzie mialem awarie 5 biegu,poprostu te kly ktore wchodza jeden w drugi sie zaokraglily i jak dales mu w palnik to po tych okraglosciach przeskakiwaly..Kupilem nowa torowa skrzynie koszt 700zl po jednym sezonie zero sladow uzywalnosci(pudelko,rachunek)przelozylem i wczoraj pierwsze odpalenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.