puchaty Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam mam kolejne nurtujące pytanie, otóż chodzi mi o łańcuszek rozrządu. Czy po wymianie na nowy można jeździć "normalnie" czyli np. "jeździć na gumie", szybko przyspieszać po prostu wstawiać niemiłosiernie bez Boga Ojca? :buttrock: ?? Za odpowiedzi z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Czemu nie ?Lancuszek napewno to wytrzyma, inna sprawa z panewkami.Jezeli wal jest na lozyskach tocznych to wogole nie ma problemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 No i kolejny problem. Otóż zdarzyła mi sie parkingówka. Moto spadło mi na prawo stronę i cała siłę upadku przyjął niestety silnik. Po tym nie udolnym (moim pierwszym upadku) zaczęło coś stukać w silniku. Dokładnie jeszcze nie zlokalizowałem gdzie i skąd ale podejrzewam, że gdzieś z okolicy wału. Czy wywrotka mogła coś spowodować?? Czy może już czas na wymianę łożysk na wale (silnik 1979r. japoniec). Czytałem, że mogło się coś stać z koszem sprzęgłowym ?. Na razie nie mogę dokładnie sprawdzić ponieważ zająłem się czyszczeniem gaźników. A może to przez złe docieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 (edytowane) powiem ci tak, za kase ktora wpakowales w ten silnik mial bys naprawde dobra MZ, mailem kiedys kolege, ktory kupil sobie stara NSR a ja wtedy jedzilem mz, strasznie mu zazdroscilem ale tylko do momentu az hondzia sie sypla, ja jedzilem dalej a on zbieral ciezka kase na remont silnika...... az wkoncu sprzedal moto nei na chodzie za 1/4 tego co za nia zaplacil razem z czesciami ktore udalo mu sie kupic :icon_razz: Edytowane 28 Listopada 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Kazań to już się nasłuchałem :D . Proszę o konkretną odpowiedź...Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Piszesz chaotycznie i nieskładnie a teraz masz pretensje o kazania. Powinieneś ze skruchą czytać i nie pyskować.CB125 rok 1979 i Ty chcesz tym motocyklem pałować i jeździć na gumie?Chłopaku chyba Cię Bóg opuścił. To już jest weteran i powinno się go należycie traktować a do pałowania kupić MZ 150 czy inny w miarę popularny i tani motocykl bo tej Hondy jest zwyczajnie szkoda.Piszesz do Adama aby Ci znalazł silnik i nie zastanowiłeś się w międzyczasie ze to co masz to zabytek?.A co do pytania to nikt nie jest wróżem aby na odległość powiedzieć co uszkodziłeś podczas upadku.Moja rada. Zrobić zdjęcie przed rozbiórką następnie zdemontować prawą pokrywę i skontrolować rozmiar uszkodzeń. Zrobić ich fotkę i wtedy możemy Ci pomóc. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) Przyznaję jest mi bardzo wstyd. Zachowałem się po szczeniacku :) . Ale to nie powód żeby tak chamsko na mnie najeżdżać. No nic... Kolejny problem. Co może być przyczyną, gdy np. jadę pierwszym biegiem i gwałtownie odkręcę manetkę do końca,a silnik jakby się dławił. Dodam że iglice są ustawione jak najwyżej i czy to też może mieć związek z lewym powietrzem?? Edytowane 9 Grudnia 2007 przez puchaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 a wystepuje to po pelnym rozgrzaniu silnika czy tylko na zimnym? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Iglica dle seryjnych ustawień powinna być na środkowym rowku. Od tej reguły są wyjątki i konstruktor może narzucić 2 lub 4 rowek ale to raczej rzadkość.Po gwałtownym odkręceniu manetki podciśnienie zbyt szybko podnosi przepustnicę wraz z iglicą a cylindry dostają za dużo paliwa dlatego się dławi. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Dziękiii. A teraz proszę was o wytłumaczenie jak podłączyć obrotomierz elektroniczny? Obrotomierz ma dwa wejścia na kabelki. Przypominam, że mam 2 cylindrowca...Japonia PS. Szukałem na forum.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) Odświeżam swój temat. Nie będę zakładał nowego. Mam problem z cewką w swoim moto. Urwany jest uchwyt przy cewce do którego wkręcenia kabel WN. Jakoś udało mi sie przylutwać ale moto w pewnych obrotach chodzi i tak na 1 gar. Moje pytanie czy mogę zastąpić ową cewkę inną nie koniecznie od tego modelu np. Jawka simson. Instalacja 6V. Jeżeli tak to czy od razu wymienić na 2 takie same. Jestem w tym temacie zielony i nie wiem czy to dobry pomysł, ponieważ będę miał problemy ze zdobyciem oryginalnych. Jeszcze jedno czy przyczyna, że moto chodzi na 1 gar może też leżeć w braku synchronizacji gaźników??? Pozdr.! http://img110.imageshack.us/my.php?image=p2090141lc8.jpg Ps. Honda cb 125 t 1979r. instalacja 6V Zaznaczam, że fajki, świece, i kable Nowe Edytowane 9 Maja 2008 przez puchaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.