alicjag3 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Jak podnieść reflektor (świeci zbyt nisko) i jakie powinno być ciśnienie w oponach? Mam takie dwa pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Aby podnieść reflektor musisz poluzować dwie śruby trzymające go w wysięgach bocznych. Są to niklowane śruby, o ile się nie mylę na klucz 12 lub 13. Podnosisz reflektor o potrzebną wysokość wiązki światła i przytrzymując z powrotem skręcasz. Najlepiej to robić w pewnej odległości ok.10m od ściany, siedząc na motocyklu i obserwując regulowaną granicę światła i cienia. Osoby bardziej wprawne zrobią to na nieoświetlonej drodze. Światła mijania powinny oświetlać drogę na co najmniej 40m przed motocyklem(jednocześnie nie powinny oślepiać jadących z przeciwka), natomiast światła drogowe powinny rzucać snop światła na co najmniej 100m. Odnosnie cisnienia w oponach nie wypowiadam się, gdyż nie wiem czy wartosci w CBF są takie same, a jestem użytkownikiem starszej CB-uli Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Światło najlepiej powinni ci ustawić w warsztacie przy pomocy specjalnego urządzenia żeby nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Co do ciśnienia to wydaje mi się, że na naklejce na wahaczu jest napisane 2,5/2,9 przód/tył. Jeśli się pomyliłem to jutro edytuję post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alicjag3 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Dzieki. Po takiej instrukcji reflektor okazal sie latwizna. To czekam na potwierdzenie w sprawie opon. Z moja honda jest problem. Juz kiedys nie chciala mi odpalic po tym jak zgasla gdy w czasie jazdy niechcacy wcisnelam czerwony przycisk zaplonu. Dzis w czasie jazdy 3 pasmowka w tunelu :/ gdy jechalismy z 80 km/h nagle przestal miec moc i tylko toczyl sie z rozpefu. W tym czasie zapalila sie konttolka oleju (wczesniej, w czasie jazdy nie bylo). Po 30 sek na szczescie zapalil (w sumie za pierwszym razem). Co to moze byc? Cos z elektryka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ta kontrolka sugeruje coś z olejem. Sprawdziłaś poziom oleju na zimnym siniku? Poziom oleju w naszym moto sprawdza się na NIEWKRĘCONYM bagnecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alicjag3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ta kontrolka sugeruje coś z olejem. Sprawdziłaś poziom oleju na zimnym siniku? Poziom oleju w naszym moto sprawdza się na NIEWKRĘCONYM bagnecie. Co to znaczy na niewykreconym? A jesli jest za malo to jaki kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Co to znaczy na niewykreconym? A jesli jest za malo to jaki kupic? to znaczy, że do kontroli poziomu nie wkręcasz korka z bagnetem (wystający pręcik z podziałką), tylko po oczyszczeniu (żeby widzie ile się zaznaczy na podziałce) przykładasz do otworu a kupić taki, jaki jest wlany. jak nie wiesz, jaki jest - zapytaj poprzedniego właściciela. jak nie masz takiej możliwości - zmień; z zasady i tak powinno się zmieniać po zakupie. jak nie potrafisz, to są co najmniej dwa (jeśli nie więcej) znane i polecane forumowe warsztaty - informacja w odpowiednim dziale. a, przy zmianie oleju zmień też filtr, jeśli nie wiesz jaki ma przebieg BTW kiedy kupiłaś ten motocykl? kiedy ostatnio był na takim solidnym, pełnym serwisie (którego jesteś pewna)? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alicjag3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Byl dwa lata temu i bedzie przed kolejnym sezonem. Wiem ze powinien byc co sezon ale ja na nim b malo jezdzilam w tym i poprzednim roku. Olej jest. Takze jakie jeszcze pomysly na powody problemow? To zmieniajac olej trzeba od razu wymieniac filtr? Nie moge sprawdzic jaki byl wlewany ale nie wystarczy kupic jakiegos polsyntetyka i starac sie go pozniej zawsze kupowac? Moze byc taki sam stosowany w mojej hondzie i w mojej vespie 125 4t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Najprawdopodobniej może być taki sam. Sprawdź sobie w serwisówce jaki masz tam wlać, pewnie standardowo 10w-40. Jak masz kase to kup syntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alicjag3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Nie mam serwisówki :( - muszę to zmienić 10w 40? Co to? A czym się różni syntetyk od pół syntetyka? I jeszcze jedno. Czym najlepiej nasmarować łańcuch? W40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 10w40: oznaczenie dolnej i górnej granicy temperatur powietrza, do których dostosowany jest skład i parametry oleju. producent wskazuje zalecany dla swojej maszyny syntetyk jak sama nazwa wskazuje jest olejem w całości wyprodukowanym metodami sztucznymi, a półsyntetyk jest częściowo mieszany z olejem pochodzenia naturalnego. po szczegóły odsyłam do dyskusji o olejach w dziale mechanika ogólna w40? pewnie chodziło o wd40: najgorszy pomysł z możliwych. do łańcucha stosowane są odpowiednie smary, co do wyboru i porad odsyłam do działu co, jak kupić - dla motocykla; nawet w ostatnich dniach ciągnęła się dyskusja czym kto smaruje jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 WD-40 można co najwyżej umyć łańcuch, następnie wytrzeć i nasmarować prawdziwym smarowidłem- np. biały smar, specjalny smar do łańcuchów lub tanim olejem przekładniowym. Olej jest chyba najlepszym wyjściem(i najtańszym). Ale to rzeczywiście dyskusja do innego tematu. Manual/serwisówka tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=56392 W jakimś dziwnym języku :bigrazz: lub tutaj do cb 500, silnik ten sam: http://www.ridehard.co.uk/04/cb500/honda-c...ce-manual-free/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 WD-40 można co najwyżej umyć łańcuch, (...) ...a potem zdemontować i wyrzucić. ten środek zawiera rozpuszczalniki, więc uszkodzi gumowe o-ringi - czyli de facto zniszczy łańcuch łańcuch myje się najlepiej naftą i pędzelkiem, ew. odpowiednimi środkami (np. w sprayu) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alicjag3 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ale to co najlepiej do tego łańcucha kupić? Coś łatwego w użyciu. No i gdzie to kupić. A NorAuto są takie rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 do łańcucha stosowane są odpowiednie smary, co do wyboru i porad odsyłam do działu co, jak kupić - dla motocykla teraz lepiej widoczne? no dopsz, będę miły... linka do wyników z szukajki. w razie gdyby było mało, to wpisanie "łańcuch" da kilka stron wyników do przejrzenia jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.