Skocz do zawartości

Jakiego turyste??


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na przyszły sezon planuje kupić jakąś 600tke. będe miał ok 13-15tys. Mam pytanie. Czy np Honda CBR600F4 nada sie na jakieś dłuższe wypady? Jeździłem dużo na 125 więc troszke doświadczenia mam. Chciałbym kupić jakieś moto które nada sie i żeby pojechać na nim po bułki, i żeby zwiedzić nim europe. Wie ktoś może jaki jest koszt kufrów do F4? A może polecacie mi jakiegoś innego sportowego turyste?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje troche pojeździć na F2. Na miasto super motocykl, na dalekie trasy może i też da rady. Mi się on troche nie widzi jako turysta na dalsze wyprawy. oczywiście , mozna jechac nie ma problemu, na tym forum poznałem człowieka, ktory zrobił nią naprawde wielkie odległosci, za granice też. Tyle, że mi nie odpowiadała pozycja za kierownicą i moje gabaryty tak średnio pasują do tego sprzętu. To musi być 600? ja polecalbym Diversion 900, VFR 750-800. Z 600 Fazer tez naprawde daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieśmało wspomnę o motocyklu Triumph Sprint ST. Może się udać w tej kwocie. Chociaż zagooglaj, moim zdaniem warto. Literek, full wypas wygoda, cięższy niż CBR600, ale.. no sam zobacz ;-)

A miałeś z nim styczność? Jeździłeś nim?

Także na przyszły sezon jak kolega zygus213 planuję kupić sportowo-turystyczną 600... jak narazie najbardziej odpowiada mi xj600 lub bandit 600 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieśmało wspomnę o motocyklu Triumph Sprint ST. Może się udać w tej kwocie. Chociaż zagooglaj, moim zdaniem warto. Literek, full wypas wygoda, cięższy niż CBR600, ale.. no sam zobacz ;-)

 

 

A jak wygląda niezawodność w Triumph-ie? na F2 troszke bym sie bał, jeśli chodzi o dłuższe trasy. Jakby nie patrzeć ma swoje latka... Ogolnie chodzi o to aby moto było niezawodne i nie paliło zbyt dużo przy prędkościach przelotowych 130-140. Myślałem nad VFR ale jest chyba troszke za duża i toporna.

Pozatym przydałoby sie żeby można było od czasu do czasu poszaleć. Znajomy z którym mam zamiar pobrykać w troszke dłuższe trasy ma VFR V-tec i przydałoby sie żeby aż tak hamsko mnie nie objeżdzał:) Fazerek też by sie chyba nadał, tyle że jest troszke mało sportowych chyba co?

Edytowane przez zygus213
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"na F2 troszke bym sie bał, jeśli chodzi o dłuższe trasy. Jakby nie patrzeć ma swoje latka... "

chopie o czy m Ty mówisz...??? cbr 600f to chyba (zaraz obok VFR...) synonim niezawodności...ja tym motocyklme bez obawy wypuściłbym się w podróz dookoła świata (o ile dookoła świata da się przejechać asfaltem)... solidna , prosta konstrukacja...sprawdzona przez lata i tysiące użytkowników...minimum elektroniki...wystarczy dbac o serwis i podstawowe regulacji i motocykl wystarczy na lata... bez obawy wyjeździ 100tys. km. Sam niedawno zakupiłem F2 ( fakt że po przejściach) i raczej dokona żywota u mnie jako motocykl torowy, względnie streatfighter ale mozliwości tego sprzętu są niesamowite...tak więc ...nie wnikaj..tylko szukaj dobrego egzemlarza...i gwarantuję Ci że za rozsądne pieniądze będziesz miał niesamowicie odporny i uniwersalny sprzęt...który sprawdzi się jako sportowiec i jako turysta nawet na njadłuższych trasach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miałeś z nim styczność? Jeździłeś nim?

Także na przyszły sezon jak kolega zygus213 planuję kupić sportowo-turystyczną 600... jak narazie najbardziej odpowiada mi xj600 lub bandit 600 :biggrin:

 

 

Panowie dajcie spokój z polecaniem Fazera do turystyki!! To fantastyczne moto użytkowe/miejskie z możliwością poszalenia od czasu do czasu, ale bliżej mu do streetfightera niż turysty.

To samo z xj600 i bandytem, ani nie są sportowe, ani turystyczne.

Za małe silniki i brak owiewek.

 

Cebra się nada!

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Na przyszły sezon planuje kupić jakąś 600tke. będe miał ok 13-15tys. Mam pytanie. Czy np Honda CBR600F4 nada sie na jakieś dłuższe wypady?

A nie myślałeś o jakiejś maszynie sportowo-turystycznej (wiem, że niektórzy CBR-ę 600 zaliczają do motocykli sportowo-turystycznych, ale moim zdaniem bliżej jej do przecinaka)?

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad VFR ale jest chyba troszke za duża i toporna.

 

 

VFR napewno jest większa i cięższa od CBR, to nie ulega wątpliwości. Jednak na miasto spokojnie sie nadaje. Ale to turystyki na pewno lepiej sie nada niż CBR. Takie jest moje zdanie. Choć CBR rzeczywiscie ma cholernie wytrzymałe silniki i sprawdzoną konstrukcje, sporo osob tym jeździ i częsci są tańsze niż do VFR. Ale w VFR silniki wytrzymują po 250-300tys km do głownego remontu, a wszystko za sprawą sztywnego rozrządu. Jeśli chcesz to moge wiecej swoich spostrzeżen napisac na temat VFR i troche tez F2 , bo miałem troszke z CBR doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że jak raczej za 14tysi nie dostane jakiegoś pożądnego egzemplarza VFR 800, VFR 750 chyba raczej nie wchodzi w gre. Więc jedym słowem nada sie albo CBR albo VFR? Czyli juz wiem jaka jest opinia na temat F2:) F3 jest tak samo niezawodna? Bo to prawie ta sama konstrukcja w koncu. a F4? bo o niej to słyszałem różne opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...