rumburak Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 witam serdecznie.wlasnie przejechalem cala europe swoim transalpem,rocznik 89.po drodze niewiele rzeczy zdechlo.najpierw zdechl akumulator i co za tym idzie trza bylo palic na pych no i niestety potem na samym poludniu hiszpani rozkraczyl sie modul zaplonu :flesje: .zapasu nie mialem wiec trza bylo zamowic nowke i niestety do wywalenia 250 euro.wszystko wymienione mototcykl gotowy.mam teraz pytanie.generalnie transalp cienkie swiatla ma.moj ma naprawde zadowalajace a to dlatego ze poprzedni wlasciciel zaladowal zarowe 110 W. orginalnie jest chyba 55! i teraz pytam ludzi majacych wyczucie elektryczne.czy taka silna zarowa nie jest zbyt duzym obciazeniem dla calej elektryki?regulator napiecia od tego nie padnie?jak mi mowiono jak zdechnie regulator to gwarantowane ze potem pojdzie modul.nie wiem czy od razu zmienic ta zarowe i nie ryzykowac czy moge tak jezdzic.kupno kolejnego modulu zajedzie mnie finansowo wiec tego nie mam ochoty czynic.dajcie znac co i jak bo jestem odrobinke zestresowany...dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Powinno się stosowac żarówki takie jak zaleca instrukcja!Są na rynku żarówki, które daja + 50% światła czy jakoś tak. -przy zachowaniu tej samej mocy! Takie możesz założyc.Więkrza moc żarówki to cholerne obciążenie instalacji elektrycznej.Żarówk ataka wytwarza więcej ciepła - może ucierpieć odbłyśnik oraz kostka elektryczna .Uważam , że mogłeś właśnie przez to załatwić instalację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Koniecznie wróć do wartości 55W. Słabe światła to wynik strat na instalacji i "ekonomicznej" średnicy przewodów zastosowanych przez producenta. Wykonaj dubel zasilania świateł na nowych słusznych przewodach i pewnych połączeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagee Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Jeśli ta żarówka (110W) była założona do oryginalnej instalacji, bardzo możliwe że przyczyniło się to awarii, ale jeżeli jest zrobiona nowa instalacja z przekaźnikiem to myślę, że nie powinno być kłopotów, bo słyszałem o takich bezproblemowo działających patentach. W moim przypadku sposobem na słabe światła była właśnie w/w "wzmocniona" żarówka (z tym że dałem wersję +30%).pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Głównym powodem całej awarii był zły stan akumulatora i należało rozpocząć naprawę od jego wymiany.Mity o tym że jak motocykl już zapali to można wypiąć akumulator należy włożyć pomiędzy bajki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Głównym powodem całej awarii był zły stan akumulatora i należało rozpocząć naprawę od jego wymiany.Mity o tym że jak motocykl już zapali to można wypiąć akumulator należy włożyć pomiędzy bajki.to fakt aku byl totalnie martwy.wymienione zostalo razem z modulami.ale zarowe zmienilem od razu bo jednak za droga byla ta naprawcza impreza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.