Skocz do zawartości

Yamaha Midnight Star (Roadliner, Stratoliner)


johny
 Udostępnij

Midnight Star  

250 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oceniam jako:

    • ładna
      201
    • brzydka
      34
    • nie mam zdania
      16


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem sobie oryginalny bagażnik Yamahy 1900 i trochę mnie zbił z tropu napis na nim max.load 10 lbs czyli niecałe 5kg.

Generalnie to duży kufer sam chyba waży więcej ,miałem Wild Stara i duży kufer, ładowało się na full i trzymało się to kupy ale tam było podparcie do błotnika.

Jeśli bylibyście tak dobrzy i wypowiedzieli się na ten temat ,jakie macie doświadczenia z tym bagażnikiem??

 

 

Nie przejmował bym się specjalnie podawaną małą nośnością tego bagażnika. Mam oryginalny i jakoś udźwignął znacznie więcej i naprawdę na dalekie trasy :biggrin: Dowód na zdjęciu poniżej :laugh:

 

Witam

Panowie jak nasze sprzęty znoszą mycie myjką pod ciśnieniem, bo wczoraj wracałem w deszczu i mam tak zawalane moto piachem, że aż strach brać się za mycie aby lakieru nie uszkodzić.

Może macie jakiś patent na mycie moto z piachu.

 

Pozdrawiam

 

Spoko możesz używać myjki. Nic się mu nie stanie. Postępuj ostrożnie i będzie OK. Zawsze używałem Karchera do mycia motocykla. Po umyciu odpal go żeby podsuszyć zakamarki. Ludzie myślą że motocykl do małe dziecko i tylko głaskać go trzeba. :laugh:

post-43308-0-10990800-1397051561_thumb.jpg

Edytowane przez Ziółek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ziółęk, muszę powiedzieć że jak zobaczyłem zdjęcie to się mocno zaśmiałem, ja aż tak wysoko nie zamierzam ładować ale do oryginalnych bocznych kufrów jak wiesz wiele się nie zmieści.Jeszcze sam to jakoś się pozbieram ale z żoną nie da rady.

Tak myślałem że nie ma co panikować ale dobre słowo zawsze miło usłyszeć.

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem właśnie olej w silniku. Rok temu też robiłem to samodzielnie. Chyba za mocno wtedy dokręciłem śruby spustowe, bo teraz musiałem dość dużo siły użyć żeby je odkręcić. Od razu mi stanęła przed oczami wizja zerwanych gwintów. Zdarzyło wam się już to? Łatwo zerwać taki gwint w śrubach spustowych? Jaki rodzaj gwintu się znajduje w naszych motocyklach? Aluminium czy jest to coś trwalszego, odporniejszego na zerwania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby są stalowe natomiast blok silnika i zbiornik oleju jest aluminiowy.Dlatego powinno się korki dokręcać kluczem dynamometrycznym.Niestety w XV 1900 takiego klucza można użyć tylko w przypadku śruby zbiornika,dwie pozostałe należy dokręcić z wyczuciem.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... czy dobrze myślę?:

Instrukcja podaje moment dokręcenia śrub spustowych 43Nm.

Bez klucza dynamometrycznego, jeśli dobrze kojarzę, to obrazowo wygląda to tak:

Gdyby użyć ramienia równego 1m, jeden koniec ramienia przytwierdzić do dokręcanej śruby, a na drugim końcu ramienia użyć siły wartości równej 4,3kg, uzyskamy moment dokręcenia równy 43 Nm.

Zgadza się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Napiszcie jakie macie opony na przednim kole i jakie wytrzymują Wam przebiegi ?

 

Ja zdarłem już prawie 3 komplet fabrycznych Dunlopów D251F / D251 . Zaczyna mnie to wkur... bo co sezon to nowe kapcie. Szczególnie przód leci. Ledwo ledwo 15k wytrzymują.

 

Zaczynam myśleć na innymi modelami np Dunlop D404 130/70-18 63 H TL bo takie miałem kiedyś w Drag Starze i trzymały 2 razy dużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Napiszcie jakie macie opony na przednim kole i jakie wytrzymują Wam przebiegi ?

 

Ja zdarłem już prawie 3 komplet fabrycznych Dunlopów D251F / D251 . Zaczyna mnie to wkur... bo co sezon to nowe kapcie. Szczególnie przód leci. Ledwo ledwo 15k wytrzymują.

 

Zaczynam myśleć na innymi modelami np Dunlop D404 130/70-18 63 H TL bo takie miałem kiedyś w Drag Starze i trzymały 2 razy dużej.

Ogólnie chyba Dunlopy nie wytrzymują ciężaru tego motocykla. U mnie przód szlag trafił z tego co pamiętam po około 13 000km. Tzn przy około 5000km puściła siatka w oponie i zniekształciło nieznancznie oponę, przez co miałem drżenie na kierownicy w trakcie jazdy. Ale dojeździłem tak do tych 13 000 km, gdy zauważyłem że opona zaczyna się po prostu rozłazić, jakby ją ktoś ponacinał. Musiałem ją już w takim wypadku wymienić, bo defekt mógł zaważyć na moim bezpieczeństwie. Mechanik motocyklowy/wulkanizator który mi ją wymieniał, polecił mi... i teraz weźcie mnie zastrzelcie, bo nie pamiętam jakiego producenta opony :banghead: (Bridgestone, Metzeler albo jeszcze jakieś inne to były... :icon_question: )

Mówił że są dużo bardziej wytrzymalsze od Dunlopów.

Zbliża się u mnie te 15 000 km o których wspominałeś, i szykuje się wymiana tylnej opony. Przejdę z Dunlopów na te "bardziej wytrzymalsze" jak tylko się dowiem, jakkie to były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja na przód dałem Metzelera a z tyłu mam jeszcze Dunlopa ogólnie z Metzelera jestem zadowolony. Trzeba tylko trafić na oryginały bo z tego co pamiętam te z Brazylii nie dawały się wyważyć dokładnie. Może niech się Piter wypowie bo kiedyś z nim rozmawiałem na temat opon i coś mówił chyba o Brigstonach ale mogę się mylić. Niech sam się wypowie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie D251 wytytrzymały około 20 000 km. Teraz mam też D251. Zobaczymy ile teraz wytrzymają. :)

 

Żeby było śmieszniej, wczoraj złapałem wkręt do tylnej opony...

 

No i Piwu ? Zaciekawiło mnie to, bo co zrobić z takim kolosem na trasie daleko od domu bez powietrza w kole ? Naprawiłeś na miejscu czy wypożyczyłes lawetę ;-) ? Pytam serio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli złapiesz wkręta lub coś podobnego nie wolno go ruszać.Powietrze wprawdzie uchodzi ale zwykle powoli i w trasie wystarczy od czasu do czasu dopompować .Jeśli chodzi o naprawę na trasie to koło bez dętki można naprawić zestawami do naprawy np. http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-kol-opony-co2-latka-wulkanizator-i4162477255.html

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...