Skocz do zawartości

Jak się uczyć wheelie DT80 lc2...


Baklazan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie dać się nakryć przez motor, jak nie opadać za szybko, Wasze przeżycia z nauki, mógłby ktoś się wypowiedzieć poradzić powiedzieć jak robić ? próbowałem z jedynki strzelać ze sprzęgłą ale tego więcej nie zrobie bo szkoda mi kasy na nowe lampy... i tyłka ;)

 

jeśli było kosz...

 

Dzięki, pzdr :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednyna sciskasz sprzęgło i... zwiększasz obroty o 2 tys i strzał z klamy po chwili wciskasz sprzęgło aby moto upadło. Ważne : na początku nie staraj sie jeździć 20 m 0,5 starczy, z kolejną próbą wciskaj sprzęgło coraz później aby robić coraz dłuższe stujki, i najwazniejsze nie stawiaj na koło stojąc usiądź wygodnie na siedzisku tylko tak możesz wcisknąc tylny hamulec jak coś pójdzie za ostoro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Dt stawiałem z gazu ale miałem przełożenie na moc. Wykrecałem go wysoko na obroty puszczam gaz przy jakis 7 tys caly gaz mocne szarpniecie kiery i jest na kole., Lepiej na stojąco bo łatwiej szarpnąć kierownice . Jeżeli tak nie idzie można stanąć na tylnich podnóżkach . Ogułem z gazu dt jest trudniej. Z sprzęgła to chyba nie musze pisać gaz i szczal ze sprzęgła i jedziemy. Postawic na kolo to żadna sztuka. Sztuką jest przejechać choć pare metrów:)

Ps. W dziale enduro/cross/supermoto... Jest cały temat wszystko o DT lepiej tam pytać. Ten itak pewnie pojdzie w śmietnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie noobowe pytanie co do strzelania sprzeglem... ( jeszcze zyje bo nie probowalem z dziebka się boje z niego strzelac bo juz jedna glebe niemila zaliczylem... ) strzelac z polowy puszczonego sprzegla czy od razu przy ruszaniu ? i przy jakich obrotach strzelac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Dt stawiałem z gazu ale miałem przełożenie na moc. Wykrecałem go wysoko na obroty puszczam gaz przy jakis 7 tys caly gaz mocne szarpniecie kiery i jest na kole., Lepiej na stojąco bo łatwiej szarpnąć kierownice . Jeżeli tak nie idzie można stanąć na tylnich podnóżkach . Ogułem z gazu dt jest trudniej. Z sprzęgła to chyba nie musze pisać gaz i szczal ze sprzęgła i jedziemy. Postawic na kolo to żadna sztuka. Sztuką jest przejechać choć pare metrów:)

Ps. W dziale enduro/cross/supermoto... Jest cały temat wszystko o DT lepiej tam pytać. Ten itak pewnie pojdzie w śmietnik.

 

na stojaka nie będziesz mógł wcisnąć tylnego hamulca jak coś pójdzie nie tak i znów "kasa na lampy i bolący tył"

Ale ty filon89 pie**olisz :flesje: wkręcić DT80 do 2tys obr strzelić ze sprzęgła i jechać 0,5metra no ku*wa porada roku wogule debeściak z ciebie ;) .

Chłopie czytać umiesz. Nie wkręcić na 2 tys obr, tylko podczas wciśnięcia sprzęgła podnieść obroty o 2 tys. A a pół metra to nie cały czas tylko na początek aby wyczuć. Nikt nie jest profesjonalistą od urodzenia. Nie wiem jak dobry jesteś na moto, ale z czytaniem to lepiej troszke poćwicz. No dobra czytać umiesz, ale ze zrozumieniem sa kłopoty. I nie wiem czy zauważyłeś a raczej przeczytałeś na górze gość prosi o porade a nie o komentarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stojaka nie będziesz mógł wcisnąć tylnego hamulca jak coś pójdzie nie tak i znów "kasa na lampy i bolący tył"

 

Chłopie czytać umiesz. Nie wkręcić na 2 tys obr, tylko podczas wciśnięcia sprzęgła podnieść obroty o 2 tys. A a pół metra to nie cały czas tylko na początek aby wyczuć. Nikt nie jest profesjonalistą od urodzenia. Nie wiem jak dobry jesteś na moto, ale z czytaniem to lepiej troszke poćwicz. No dobra czytać umiesz, ale ze zrozumieniem sa kłopoty. I nie wiem czy zauważyłeś a raczej przeczytałeś na górze gość prosi o porade a nie o komentarz.

 

jak bdzie jeździł gapiąc sie na obrotomierz zamiast skupić sie na tym żeby właściwie skoordynowac wszystkie dziłania w jedną płynna całość to napewno predzej czy później zaliczy głupiego i nie potrzebnego dzwona(z ta metoda raczej prędzej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedziesz dt na 2 stojac (mi sie jakos udawalo tylny wcisnc) jak dochodzisz do tego momentu co jest jebniecie to odpuszczasz wgniatasz przednie amory i jak wstaja ty jednocześnie dodajesz gazu i szarpiesz za kiere :flesje: jak z wysoko odpuszcas gaz przed zamym spadnieciem przedniego kola dodaj troche gazu zeby łożysko głowki ramy zyło ;) w taki sposób dt 80 lc2 zablokowana da sie jeździc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lewą nogę stawiaj na tylny podnóżek albo jak masz bagażnik na błotniku to tam jeszcze lepiej a prawą trzymaj na hamulcu dla asekuracji.Gościu czy ty nie panujesz nad swoim motorem??Odrazu wywrotki ci w głowie, najlepiej to na siedząco ze sprzęgła stawiaj na początku tylko więcej niż 0,5metra bo uwierz mi, że robiąc tak dalekie wheelie dużo się nie nauczysz.Filon może ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem ale ty masz problem z pisaniem ze zrozumieniem i pie**olisz takie głupoty, aż mi cię żal.Idz lepiej postaw swojego PJONIERA na koło tylko pamietaj 0,5metra bo dalej grozi utratą życia lub zdrowia w stopniu wyższym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dt lepeiej stawiac z gazu idzie jak glupia a wszsytko dzieje sie wolniej :flesje: na samym pocztakuu 1 i tak jak opisalem z 2 takie zabie skoki zebys umiel juz podnosci koło na zawołanie potem jak masz kol w gorze wcisnij tylny hebel zeby opczaic co i jak a potem gumuj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...