Baklazan Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jak nie dać się nakryć przez motor, jak nie opadać za szybko, Wasze przeżycia z nauki, mógłby ktoś się wypowiedzieć poradzić powiedzieć jak robić ? próbowałem z jedynki strzelać ze sprzęgłą ale tego więcej nie zrobie bo szkoda mi kasy na nowe lampy... i tyłka ;) jeśli było kosz... Dzięki, pzdr :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jak motocykl pójdzie w pion używasz hamulca tylnego. Reszta tak jak robiłeś wcześniej czyli podczas jazdy 1 lub drugi bieg i strzał ze sprzęgła. Można też walić z gazu ale sprzęgło jest lepszym sposobem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 jednyna sciskasz sprzęgło i... zwiększasz obroty o 2 tys i strzał z klamy po chwili wciskasz sprzęgło aby moto upadło. Ważne : na początku nie staraj sie jeździć 20 m 0,5 starczy, z kolejną próbą wciskaj sprzęgło coraz później aby robić coraz dłuższe stujki, i najwazniejsze nie stawiaj na koło stojąc usiądź wygodnie na siedzisku tylko tak możesz wcisknąc tylny hamulec jak coś pójdzie za ostoro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ale na siedzaca czy stojaca to robic...? i .. a to bede musial sie tego nauczyc bo nie mam linki obrotomierza i bede musial na wyczucie robic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Na siedząco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Ja Dt stawiałem z gazu ale miałem przełożenie na moc. Wykrecałem go wysoko na obroty puszczam gaz przy jakis 7 tys caly gaz mocne szarpniecie kiery i jest na kole., Lepiej na stojąco bo łatwiej szarpnąć kierownice . Jeżeli tak nie idzie można stanąć na tylnich podnóżkach . Ogułem z gazu dt jest trudniej. Z sprzęgła to chyba nie musze pisać gaz i szczal ze sprzęgła i jedziemy. Postawic na kolo to żadna sztuka. Sztuką jest przejechać choć pare metrów:) Ps. W dziale enduro/cross/supermoto... Jest cały temat wszystko o DT lepiej tam pytać. Ten itak pewnie pojdzie w śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 używanie opcji szukaj nie boli, nic nie kosztuje a czasem sporo daje i oszczędza czas innym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 (edytowane) Ale ty filon89 pie**olisz :icon_twisted: wkręcić DT80 do 2tys obr strzelić ze sprzęgła i jechać 0,5metra no ku*wa porada roku wogule debeściak z ciebie ;) . Edytowane 22 Sierpnia 2006 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Mam jeszcze takie noobowe pytanie co do strzelania sprzeglem... ( jeszcze zyje bo nie probowalem z dziebka się boje z niego strzelac bo juz jedna glebe niemila zaliczylem... ) strzelac z polowy puszczonego sprzegla czy od razu przy ruszaniu ? i przy jakich obrotach strzelac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Ja Dt stawiałem z gazu ale miałem przełożenie na moc. Wykrecałem go wysoko na obroty puszczam gaz przy jakis 7 tys caly gaz mocne szarpniecie kiery i jest na kole., Lepiej na stojąco bo łatwiej szarpnąć kierownice . Jeżeli tak nie idzie można stanąć na tylnich podnóżkach . Ogułem z gazu dt jest trudniej. Z sprzęgła to chyba nie musze pisać gaz i szczal ze sprzęgła i jedziemy. Postawic na kolo to żadna sztuka. Sztuką jest przejechać choć pare metrów:) Ps. W dziale enduro/cross/supermoto... Jest cały temat wszystko o DT lepiej tam pytać. Ten itak pewnie pojdzie w śmietnik. na stojaka nie będziesz mógł wcisnąć tylnego hamulca jak coś pójdzie nie tak i znów "kasa na lampy i bolący tył"Ale ty filon89 pie**olisz :flesje: wkręcić DT80 do 2tys obr strzelić ze sprzęgła i jechać 0,5metra no ku*wa porada roku wogule debeściak z ciebie ;) .Chłopie czytać umiesz. Nie wkręcić na 2 tys obr, tylko podczas wciśnięcia sprzęgła podnieść obroty o 2 tys. A a pół metra to nie cały czas tylko na początek aby wyczuć. Nikt nie jest profesjonalistą od urodzenia. Nie wiem jak dobry jesteś na moto, ale z czytaniem to lepiej troszke poćwicz. No dobra czytać umiesz, ale ze zrozumieniem sa kłopoty. I nie wiem czy zauważyłeś a raczej przeczytałeś na górze gość prosi o porade a nie o komentarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 na stojaka nie będziesz mógł wcisnąć tylnego hamulca jak coś pójdzie nie tak i znów "kasa na lampy i bolący tył" Chłopie czytać umiesz. Nie wkręcić na 2 tys obr, tylko podczas wciśnięcia sprzęgła podnieść obroty o 2 tys. A a pół metra to nie cały czas tylko na początek aby wyczuć. Nikt nie jest profesjonalistą od urodzenia. Nie wiem jak dobry jesteś na moto, ale z czytaniem to lepiej troszke poćwicz. No dobra czytać umiesz, ale ze zrozumieniem sa kłopoty. I nie wiem czy zauważyłeś a raczej przeczytałeś na górze gość prosi o porade a nie o komentarz. jak bdzie jeździł gapiąc sie na obrotomierz zamiast skupić sie na tym żeby właściwie skoordynowac wszystkie dziłania w jedną płynna całość to napewno predzej czy później zaliczy głupiego i nie potrzebnego dzwona(z ta metoda raczej prędzej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 na stojaka nie będziesz mógł wcisnąć tylnego hamulca jak coś pójdzie nie tak i znów "kasa na lampy i bolący tył"albo ryj jak mnie jeszcze nakryje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 jedziesz dt na 2 stojac (mi sie jakos udawalo tylny wcisnc) jak dochodzisz do tego momentu co jest jebniecie to odpuszczasz wgniatasz przednie amory i jak wstaja ty jednocześnie dodajesz gazu i szarpiesz za kiere :flesje: jak z wysoko odpuszcas gaz przed zamym spadnieciem przedniego kola dodaj troche gazu zeby łożysko głowki ramy zyło ;) w taki sposób dt 80 lc2 zablokowana da sie jeździc ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Może lewą nogę stawiaj na tylny podnóżek albo jak masz bagażnik na błotniku to tam jeszcze lepiej a prawą trzymaj na hamulcu dla asekuracji.Gościu czy ty nie panujesz nad swoim motorem??Odrazu wywrotki ci w głowie, najlepiej to na siedząco ze sprzęgła stawiaj na początku tylko więcej niż 0,5metra bo uwierz mi, że robiąc tak dalekie wheelie dużo się nie nauczysz.Filon może ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem ale ty masz problem z pisaniem ze zrozumieniem i pie**olisz takie głupoty, aż mi cię żal.Idz lepiej postaw swojego PJONIERA na koło tylko pamietaj 0,5metra bo dalej grozi utratą życia lub zdrowia w stopniu wyższym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 dt lepeiej stawiac z gazu idzie jak glupia a wszsytko dzieje sie wolniej :flesje: na samym pocztakuu 1 i tak jak opisalem z 2 takie zabie skoki zebys umiel juz podnosci koło na zawołanie potem jak masz kol w gorze wcisnij tylny hebel zeby opczaic co i jak a potem gumuj ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.