marcin1989 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ale jest dużo tańsza od EXC :) będę musiał się nad tym porządnie zastanowić.. bierz 2t tym to można dopiero polatać:D Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 bierz 2t tym to można dopiero polatać:D To że 2t daje najwięcej frajdy z jazdy to sprawa oczywista :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 hej, właśnie wystawiłem zbędne mi pohuskowe (głównie TE610) graty na allegro: http://www.allegro.pl/search.php?string=hu...59239&country=1 Żeby nie był to całkiem spam to służę radą jeśli chodzi o ten model. Z pierwszą zasadniczą na czele - nie kupować. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 hej, właśnie wystawiłem zbędne mi pohuskowe (głównie TE610) graty na allegro: http://www.allegro.pl/search.php?string=hu...59239&country=1 Żeby nie był to całkiem spam to służę radą jeśli chodzi o ten model. Z pierwszą zasadniczą na czele - nie kupować. pozdrawiam, Adam Mało takich jak Ty :biggrin: swojego nie zachwala hahahaha :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Mało takich jak Ty :biggrin: swojego nie zachwala hahahaha :biggrin: po prostu przestrzegam przed kupowaniem motocykli tej marki, jak już ktoś ma - to aukcje mogą mu się bardzo przydać ;) Przecież nie będę ludziom polecał kijowych sprzętów tylko po to, żeby łatwiej się części pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 po prostu przestrzegam przed kupowaniem motocykli tej marki, masz na mysli 610 czy wyczynowe silniki 250,310,450,510?? bo to zupelnie co innego wiec nie uogolniaj :] huska husce nie rowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 masz na mysli 610 czy wyczynowe silniki 250,310,450,510?? bo to zupelnie co innego wiec nie uogolniaj :] huska husce nie rowna. to może jakaś opina, informacje, doświadczenia na temat TE 450 z lat 06-07? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 po prostu przestrzegam przed kupowaniem motocykli tej marki, jak już ktoś ma - to aukcje mogą mu się bardzo przydać ;) Przecież nie będę ludziom polecał kijowych sprzętów tylko po to, żeby łatwiej się części pozbyć. pisał kolega że chodzi głównie o 610 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 miałem na myśli 610 i pochodne (350,410,610e tzw. dual). Z racji posiadania (statycznie) i rozsprzedawania takiego sprzęta przez 2 lata nawiązałem sporo znajomości i miałem okazję wielu ciekawych rzeczy się dowiedzieć, których kwintesencję podałem kilka postów wyżej. Faktycznie sprzęty z rodziny 2t i DOHC to już zupełnie inne konstrukcje i na ich temat się nie wypowiadam bo nie miałem styczności. pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzanek Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Mam pytanie do posiadaczy TE 570. Do tej pory jezdzilem DR350. Sprzet praktycznie nie do zakatowania, oprocz dolewek oleju totalnie bezobslugowy :) Zastanawiam się nad kupnem TE 570 (2003r) - interesują mnie opinie o tym motocyklu. Jak wygląda awaryjność tego modelu, dostępność części eksploatacyjnych, jak się prowadzi i rozwija moc pozdrawiam, Dżanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Poszukaj na forum.supermoto.pl - ostatnio był drążony temat. Jeśli mowa o wersjach (S)OHC husqvarny to ja osobiście każdemu odradzam. pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl125 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam mam pytanie do posiadaczy te 610 z 99r bez pompy oleju , Co idzie ta rurką z dołu silnika na środek karterów u góry pod cylinder ?? wraca nią olej czy idzie nią olej i smaruje wał PROSZĘ O SZYBKĄ ODP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tusiek Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 a co sądzicie o husqvarnie te 570 2002r?? Cytuj Simson S51<Yamaha Aerox<Honda Shadow125 & Husqwarna TE610 <Yamaha YZF R125<Yamaha FZS1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam mam pytanie do posiadaczy te 610 z 99r bez pompy oleju , Co idzie ta rurką z dołu silnika na środek karterów u góry pod cylinder ?? wraca nią olej czy idzie nią olej i smaruje wał PROSZĘ O SZYBKĄ ODP. Nią jest zasysany (przez podciśnienie generowane przez tłok idący do góry) olej z karterów, który przez śrubę-dyszkę na końcu przewodu pluje na stopę korbowodu. Olej wraca kanałem w lewym karterze przez zaworek (membrankę) jednokierunkowy. pzdr, Adam P.S. Jeśli myślisz o zakupie takiego moto to szczerze radzę - odpuść, szkoda kasy. Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl125 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Nią jest zasysany (przez podciśnienie generowane przez tłok idący do góry) olej z karterów, który przez śrubę-dyszkę na końcu przewodu pluje na stopę korbowodu. Olej wraca kanałem w lewym karterze przez zaworek (membrankę) jednokierunkowy. pzdr, Adam P.S. Jeśli myślisz o zakupie takiego moto to szczerze radzę - odpuść, szkoda kasy. ok dzieki za odp motor juz nabyłem zrobiłem remont wymiana korby tłoka i motor cieszko pali;/ niewiem co jest grane co mam robic... i tym wezem nie leci olej jak ja pale albo gasze to dziwnie syczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.