Skocz do zawartości

Wszystko o Husqvarnach


Rekomendowane odpowiedzi

  Mr.Maciek napisał:

ale jest dużo tańsza od EXC :) będę musiał się nad tym porządnie zastanowić..

bierz 2t tym to można dopiero polatać:D

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

właśnie wystawiłem zbędne mi pohuskowe (głównie TE610) graty na allegro:

http://www.allegro.pl/search.php?string=hu...59239&country=1

Żeby nie był to całkiem spam to służę radą jeśli chodzi o ten model.

Z pierwszą zasadniczą na czele - nie kupować.

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  fxrider napisał:

hej,

właśnie wystawiłem zbędne mi pohuskowe (głównie TE610) graty na allegro:

http://www.allegro.pl/search.php?string=hu...59239&country=1

Żeby nie był to całkiem spam to służę radą jeśli chodzi o ten model.

Z pierwszą zasadniczą na czele - nie kupować.

 

pozdrawiam, Adam

Mało takich jak Ty :biggrin: swojego nie zachwala hahahaha :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  rafael napisał:

Mało takich jak Ty :biggrin: swojego nie zachwala hahahaha :biggrin:

 

po prostu przestrzegam przed kupowaniem motocykli tej marki, jak już ktoś ma - to aukcje mogą mu się bardzo przydać ;)

Przecież nie będę ludziom polecał kijowych sprzętów tylko po to, żeby łatwiej się części pozbyć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Asmodan napisał:

masz na mysli 610 czy wyczynowe silniki 250,310,450,510?? bo to zupelnie co innego wiec nie uogolniaj :] huska husce nie rowna.

 

to może jakaś opina, informacje, doświadczenia na temat TE 450 z lat 06-07?

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  fxrider napisał:

po prostu przestrzegam przed kupowaniem motocykli tej marki, jak już ktoś ma - to aukcje mogą mu się bardzo przydać ;)

Przecież nie będę ludziom polecał kijowych sprzętów tylko po to, żeby łatwiej się części pozbyć.

pisał kolega że chodzi głównie o 610

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli 610 i pochodne (350,410,610e tzw. dual). Z racji posiadania (statycznie) i rozsprzedawania takiego sprzęta przez 2 lata nawiązałem sporo znajomości i miałem okazję wielu ciekawych rzeczy się dowiedzieć, których kwintesencję podałem kilka postów wyżej.

Faktycznie sprzęty z rodziny 2t i DOHC to już zupełnie inne konstrukcje i na ich temat się nie wypowiadam bo nie miałem styczności.

 

pozdrawiam, Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Mam pytanie do posiadaczy TE 570.

Do tej pory jezdzilem DR350. Sprzet praktycznie nie do zakatowania, oprocz dolewek oleju totalnie bezobslugowy :)

Zastanawiam się nad kupnem TE 570 (2003r) - interesują mnie opinie o tym motocyklu.

Jak wygląda awaryjność tego modelu, dostępność części eksploatacyjnych, jak się prowadzi i rozwija moc

 

pozdrawiam, Dżanek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  badyl125 napisał:
Witam mam pytanie do posiadaczy te 610 z 99r bez pompy oleju , Co idzie ta rurką z dołu silnika na środek karterów u góry pod cylinder ?? wraca nią olej czy idzie nią olej i smaruje wał PROSZĘ O SZYBKĄ ODP.

 

Nią jest zasysany (przez podciśnienie generowane przez tłok idący do góry) olej z karterów, który przez śrubę-dyszkę na końcu przewodu pluje na stopę korbowodu.

Olej wraca kanałem w lewym karterze przez zaworek (membrankę) jednokierunkowy.

 

pzdr, Adam

 

P.S. Jeśli myślisz o zakupie takiego moto to szczerze radzę - odpuść, szkoda kasy.

Edytowane przez fxrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  fxrider napisał:

Nią jest zasysany (przez podciśnienie generowane przez tłok idący do góry) olej z karterów, który przez śrubę-dyszkę na końcu przewodu pluje na stopę korbowodu.

Olej wraca kanałem w lewym karterze przez zaworek (membrankę) jednokierunkowy.

 

pzdr, Adam

 

P.S. Jeśli myślisz o zakupie takiego moto to szczerze radzę - odpuść, szkoda kasy.

ok dzieki za odp motor juz nabyłem zrobiłem remont wymiana korby tłoka i motor cieszko pali;/ niewiem co jest grane co mam robic... i tym wezem nie leci olej jak ja pale albo gasze to dziwnie syczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...