PykuCk Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 huska WR fajna. 3,5k niezla cena ale jak Ci sie chce bawic w dokladanie do niej to kupuj. ja bym dolozyl troszke kasy i kupil huske lekko mlodsza lub ten sam rocznik tylko bez dokladania w jej naprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 wiesz tylko modul 360zl sinik jest igla. Moto jest mega zadbane... pewnie jak by co to ja sprzedam bo pasuje mi kase do EXC 250 dozbierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PykuCk Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 jesli naprawde jest igla i zadbane nei am co sie zastanawiac. bierz i ciesz sie z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Nie no co do tego to nie ma wątpliwosci... pytam bo ilka osob narzekalo na huski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PykuCk Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Nie no co do tego to nie ma wątpliwosci... pytam bo ilka osob narzekalo na huski... sam kup huske to sie przekonasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 motocykl jak każdy...jak trafisz na mine to nieważne czy to będzie KTM,Honda czy Husqvarna...będzie się pie**olić.Jak kupisz motocykl zadbany to będziesz latał i latał.Zależy od tego jak ktoś przed Tobą ten sprzęt użytkował...a raczej jak o niego dbał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keczup7 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Mam silnik wiem ze jest to husqvarna poj. 500 z lat siedemdziesiątych nie ma pompy oleju ma smarowanie rozbzryzgowe. Prosze o pomoc w rozpoznaniu modelu bo barkuje mi do niego klawiarury rozrządu i wałka. PROSze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Ja mam starszy model Huski CR 125(była WR) ale to z tego co porównałem oba motory to jeden bat oprucz paru bzdetów. A mam proźbę mianowicie o schematy silnika, elektroniki, i wiadomości dotyczące wszelakich wymiarów skoków zawieszenia itd. Puki co to nic nie było potrzebne poważnie bo po zakupie wymieniłem tylko tłok. Ale w/w materiały przydadzą mi sie. Jeśli ktoś chce wymienić sie wiadomościami na temat 125-piątki to jest GG i mail. Dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoxxx Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 witam. Panowie mam pytanko...a mianowicie jestem od 3dni posiadaczem Husqi TE 610 95'(jeszcze nie odebrana :) ) Motocykl kupiłem aby posmigac w terenie(tylko i wyłącznie). Wczesniej jezdzilem DR 650 i stwierdzam że jest duzo duzo za ciężka, a ponadto zajechalem w niej silnik :rolleyes: Jak to jest z Husqa czy 130 kg(tak jest napisane w niemieckich papierach, czy to prawda??) nie jest również zbyt duza waga? Jak zmniejszyc mase?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) witam. Panowie mam pytanko...a mianowicie jestem od 3dni posiadaczem Husqi TE 610 95'(jeszcze nie odebrana :buttrock: ) Motocykl kupiłem aby posmigac w terenie(tylko i wyłącznie). Wczesniej jezdzilem DR 650 i stwierdzam że jest duzo duzo za ciężka, a ponadto zajechalem w niej silnik :) Jak to jest z Husqa czy 130 kg(tak jest napisane w niemieckich papierach, czy to prawda??) nie jest również zbyt duza waga? Jak zmniejszyc mase?? PozdrawiamCo do wagi to wydaje mi sie że waży ok 125 kg. A co do odciazenia to za dużo nie wywalisz bo wszystko jest potrzebne i co można zatrosować lrzejszego typu plastikowy bak to już jest. A do terenowania (tylko i wyłacznie) to lepsza pyłaby miejsza pojemnosc bo nie wykożystasz takiej mocy po torze ale za to nowszy model bo na pewno miejsza masa nowszego moto . Jak tak bedziesz zmieniał motory (masz 13 lat i husa 610 :buttrock: ) to nastepnego wiekszego nie bedziesz miał do wybory. Chyba że honda cr 500 (nowa 86KM :clap: ) Edytowane 15 Grudnia 2007 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateoxxx Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Nie no pomyłka tam jakaś sie wkradła... Jak milem 13 lat to chyba juz Herculesem 50 śmigałem(fajny sprzecik dla początkującego) Teraz mam 21 i po paru moto czas na Huse :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koczok Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Witam! Wiecie może jakie powinny być luy zaworowe w te 350 ?Z góry dzieki za odp , pozdr!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morpiel Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Nie no ludzie: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M601150 Przy taki cenach czesci 4ro letnich mam wspanialy pomysl na latwe pieniadze !!Kupujemy nowe sprzety i sprzedajemy je na czesci !!Przedni urzywany zacisk hebla 700zl ?? :icon_mrgreen: Dziekowac... Wszedlem tu z zapytaniem, na ktore znalazem tu odpowiedz...Mianowicie, dlaczego Huska WR 125, ktora jest porownywana, a nawet chwalona w konfrontacji z EXC 125, o podobnej mocy, z tej klasy zawieszeniami i niska waga (HARD) kosztuje za ten sam rocznik 2001 ponad 3 a nawet 4 tys zl mniej !! Rozumiem, ze z takimi cenami czesci... Znalazlem na allegro komplet zaworow do Huski TE450, TC450 za bagatela 1800zl.Ja wiem, ze cena oznaczala w japoncach jakosc, to bylo widac, ale zawor za 450zl? No ludzie...Huska chyba sprzedaje tanie motocykle juz na starcie od nowosci i zbiera plony na czesciach. A zastanawialem sie nad WRka :icon_mrgreen: Czy czesci do dwusuwow huski tez sa tak drogie ?? Edytowane 11 Stycznia 2008 przez Morpiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Nie przesadzaj. Ceny są normalne do w porównaniu do japończyków. A że hamulec używka za 700zł to dla mnie nic dziwnego, bo to nie do wsk za 100zł tylko do (prawie)profesjonalnego supermoto i w dodatku z adapterem(co jest gratis). Żadne części konkretnego moto nie ma cen równych u wszystkich sprzedawców, jeden drożej bo kupuje hurtem drugi zawsze będzie zdzierał. W 2t huski są kosztami równe z japońskimi crossami/enduro. Ja powoli dochodzę do wniosku że zostanę przy marce Husqvarna, lub jak coś to Husaberg :bigrazz: Tak dbasz tak masz. Nie przestrzegając serwisu/przeglądów w każdym moto czy to crossie, enduro, hard enduro, szosowym moto to zobaczymy jak będzie sie sprawował. Przypilnujesz motoru to wszystko bedzie ok. W terenowych moto trzeba czuwać nad stanem motoru podczas eksploatowania i jak coś niepokojącego się dzieje to trzeba zajrzeć bo lepiej rozebrać (nie patrząc że książkowo powinno wytrzymać jeszcze trochę) coś(niby na marne) ale być pewnym że jest ok. A żadna marka crossów nie mówi że będzie tanio.Pozdro ;) Edytowane 11 Stycznia 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam.Mam Husky 610 z 2000roku,i w związku z tym pytanko do użytkowników podobnego sprzęta.Chodzi o ciężki i kapryśny rozruch na zimno.z ssaniem nie zapali(prycha,kicha,cuda na kiju).bez ssania zagada,ale muszę lekko dac gazu,i dopiero ssanie opór.Sęk w tym że jak w tym momencie wygaśnie to mogę zapomniec ze zapali.a jeśli przed całą tą operacją nie pompne kilka razy gazem to nawet nie pusci dymka.2 pytanko.Czy w waszych sprzętach rozrusznik nie zazębia za każdym razem(kręci jak bez kompresji)???,musze puscic starter i za 2,3 razem złapie.3 pytanko.Seryjnie było to enduro a obecnie na supermoto.po przełożeniu kólek enduro i wybraniu się do lasu gnębi mnie to że ma zajebi.... twardy prżód.(zawias marzotti (czy jakoś tam:))zwykły,bez żadnej regulacji odb,dobicie.jakim olejem zalac zawias żeby był bardziej miękki(5w,10w,15w)???Z góry dzięki za odpowiedzi,i podpowiedzi.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.