Buli DR Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 co ile regulacja zaworów w takim KTM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 a tak btw, to jakimi motorami jezdziles wcześniej? ktm 400 jest naprawdę mocny :( nie przesadzasz troche?? kristi_rx125 gratuluje nowej mocy sprzet naprawde godny i na pewno długo pojeździszpozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 (edytowane) Dzięki wszystkim za informacje, gratulacje i dobre słowo. Mam nadzieję że spotkamy sie gdzieś na zawodach lub w terenie. Pozdro dla wszystkich Dzięki wszystkim za informacje, gratulacje i dobre słowo. Mam nadzieję że spotkamy sie gdzieś na zawodach lub w terenie. Pozdro dla wszystkich W całym zamieszaniu zapomniałem zapytać o kilka bardzo ważnych rzeczy, ponieważ w czwartek odbieram motocykl po wymianie rozrządu itd.... Np: 1. Co ile zmieniać olej i filtr oleju w EXC 400, (słyszałem że okoo 1 tys. kilometrów)2. Co ile zmieniać łańcuszek rozrządu3. Co ile regulować zawory4. Co ile zmieniać tłok i ewentualnie korbęMierzy się to w motogodzinach jak w każdym wyczynie czy raczej w kilometrach? I jeszce jedno, może dla niektórych głupie pytanie. Ponieważ bardzo lubię jeździć do pracy motocyklem (jak to robiłem KLXem) i budzić rano sąsiadów chciałem zapytać użytkowników EXC 400, czy nadaje się on do takich dojazdów. Mam w jedną stronę około 20 km. Nie chodzi o opony, bo mam zamiar kupić drugi komplet kół, ale o to czy takie małe trasy nie wpływają źle na moto. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam Edytowane 21 Sierpnia 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Co do łancucha to masz przeciez napinacz sprawdzasz ile zabkow Ci zostało i jak sie konczy to zmieniasz:) A olej hmmm no ja u siebie mam w planie zmieniac tak co ok 1000 km moze nawet czesciej bo pompy nie mam a w EXC to chyba co 1000 wystarczy:D Ja np wolałem kupic skuter chociaz wygladam na nim jak debil niz katowac moto na asfalcie:) wiadomo skoro produkuja SM tzn ze da sie jezdzic po asfalcie ale mi szkoda:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matija Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Przede wszystkim zadbam o sprawy techniczne, a jeśli starczy kasy to zakupię całą okleinę to i wygląd się poprawi (chociaż jest dużo mniej ważny). Wcześniej jeździłem RXem 160 i KLXem 300R, EXC 400 jest "nieco" mocniejszy ale chyba dam sobie radę. Oprócz potrzebnych wymian szykuję rownież go do swojego wzrostu, czyli obniżam :clap: . Wytnę trochę gąbki z siedzenia i jesze kilka innych patentów, bo na razie sięgam ledwie jedną nogą do ziemi :bigrazz:Dzięki wielkie, przyda się bardzo :wink: To ma mocne jakieś te konie - chyba Araby, bo prawie na każym biegu chcą wyrwać kierownicę :icon_razz: :biggrin: Gratulacje !!!a propo jakie masz patęty na obniżenie moto oprucz wycięcia gąbki ?ja tez jestem niezbyt wysoki ,,,, ten sam problemjeszcze raz gratulacje maszynki jest zajefajna :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Trasa 20km na szosowych oponach to pikus. Na kostakch troche tylek boli :wink:.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 a propo jakie masz patęty na obniżenie moto oprucz wycięcia gąbki ? Mam zamiar z przodu schować trochę lagi w półce, to da jakieś 3-4 cm, gąbka z siedzenia daje jakieś 3-4 cm i kombinuję z tylnym amorem, żeby go nieco skrócić (dopasować inny, krótszy) myślę że w sumie zejdzie jakieć 10 cm a to mi zupełnie wystarczy. Trasa 20km na szosowych oponach to pikus. Na kostakch troche tylek boli .pzdr Spoko, KLXem przejeździłem dwa miechy na kostkach do pracy. Potem założyłem nowki sztuki i szkoda mi ich było, więc dałem spokój. Teraz mam średniaki więc dopóki nie kupię nowych spokojnie mogę latać na nich, tylko czy to ogólnie nie zaszkodzi sprzętowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Najlepiej policzyć ile wyjdzie Ci km miesięcznie i zobaczyć czy to moze zmniejszyć dużo żywotność silnik chodź ja bym wolał nabijac te km w terenie :wink: ale to tylko moje zdanie.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marczello Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 To prawda ze KTMy maja bardzo elastyczne owieweczki ? praktycznie nie do polamania :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 To prawda ze KTMy maja bardzo elastyczne owieweczki ? praktycznie nie do polamania :> zalezy jak sie wywrócisz kazdy plastik sie lamie pozatym plastici robi acerbis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.