Skocz do zawartości

czy ktoś ma też tak jak ja????


pit_1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.. cbr f4 rok 2000 .. patrze coby ustawic sobie skład mieszanki.. zdjełem bak... airbox... zaglądam a tu dupa... tam gdzie powinna być śruba do regulacja składu mieszanki jest zaślepiony otwór... tak jakby było ustawione fabrycznie i koniec ... spotkał sie ktoś z czymś takim...

 

 

 

piszę o tym bo na niskich obrotach jest lekko zamulona ... daje w gaz a ona buuu i dopiero po pół sek powoli sie kręci do góry ... na wysokich jest oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.. cbr f4 rok 2000 .. patrze coby ustawic sobie skład mieszanki.. zdjełem bak... airbox... zaglądam a tu dupa... tam gdzie powinna być śruba do regulacja składu mieszanki jest zaślepiony otwór... tak jakby było ustawione fabrycznie i koniec ... spotkał sie ktoś z czymś takim...

W moim GS500E wersja USA z 94 roku było to samo. Przynajmniej wg instrukcji :) Zaślepkę ktoś wcześniej zdjął.

Edytowane przez Boniek

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem teraz pewien, ale czy ona wtrysku czasami nie ma? F4i ma, a ta?

 

wtrysk jest dopiero od roku 2001 w wersji f4i jak sama nazwa wskazuje... :) ja mam gaźnikowca jeszcze...

 

będe musiał obadać tą zaślepkę... bo chyba mam za ubogą mieszankę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To typowe dla cebry f4

W okolicach 2 tysięcy obrotów ma lekka dziurę.

Można ją zminimalizować wymieniając podkładki pod iglicami z 0,5 na 0,3 mm

Takie obniżenie iglicy nie będzie miało wpływu na moc maksymalną , a na dole pomaga.

 

 

 

:crossy: dzięki ci panie :clap: zaraz to sprawdzę.. :cool: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zmieniłem z 05 na 03 .. poprawa widoczna...

 

było tak ... daje w gaz a ona buuuuuu i wchodzi na obroty

 

 

teraz... reakcja na gaz natychmiastowa ale od 2000rpm do 2100rpm przy jałowym 1300rpm jest tak jakby chciała sie zalac ale przymuli sie na 05 sek i rwie dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.. cbr f4 rok 2000 .. patrze coby ustawic sobie skład mieszanki.. zdjełem bak... airbox... zaglądam a tu dupa... tam gdzie powinna być śruba do regulacja składu mieszanki jest zaślepiony otwór... tak jakby było ustawione fabrycznie i koniec ... spotkał sie ktoś z czymś takim...

 

 

 

piszę o tym bo na niskich obrotach jest lekko zamulona ... daje w gaz a ona buuu i dopiero po pół sek powoli sie kręci do góry ... na wysokich jest oki

 

W moim EX 500 bylo to samo:D Bardzo delikatne plomby. Mozna je wydlubac nawet gwozdziem... Ja rozwiercalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...