pit_1 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 witam.. cbr f4 rok 2000 .. patrze coby ustawic sobie skład mieszanki.. zdjełem bak... airbox... zaglądam a tu dupa... tam gdzie powinna być śruba do regulacja składu mieszanki jest zaślepiony otwór... tak jakby było ustawione fabrycznie i koniec ... spotkał sie ktoś z czymś takim... piszę o tym bo na niskich obrotach jest lekko zamulona ... daje w gaz a ona buuu i dopiero po pół sek powoli sie kręci do góry ... na wysokich jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Podjedż na zwykłą analizę spalin i będziesz wiedział. Zaślepienie można zdjąć co wiąże się z utratą gwarancji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Nie jestem teraz pewien, ale czy ona wtrysku czasami nie ma? F4i ma, a ta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 (edytowane) witam.. cbr f4 rok 2000 .. patrze coby ustawic sobie skład mieszanki.. zdjełem bak... airbox... zaglądam a tu dupa... tam gdzie powinna być śruba do regulacja składu mieszanki jest zaślepiony otwór... tak jakby było ustawione fabrycznie i koniec ... spotkał sie ktoś z czymś takim... W moim GS500E wersja USA z 94 roku było to samo. Przynajmniej wg instrukcji :) Zaślepkę ktoś wcześniej zdjął. Edytowane 15 Sierpnia 2006 przez Boniek Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Regulacja jest, tylko zaplombowana. Jak chcesz się tam dostać to małe wiertełko i delikatnie rozwierć tą plombę. Tylko uważaj żeby nie dotknąć wiertłem śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Nie jestem teraz pewien, ale czy ona wtrysku czasami nie ma? F4i ma, a ta? wtrysk jest dopiero od roku 2001 w wersji f4i jak sama nazwa wskazuje... :) ja mam gaźnikowca jeszcze... będe musiał obadać tą zaślepkę... bo chyba mam za ubogą mieszankę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 To typowe dla cebry f4W okolicach 2 tysięcy obrotów ma lekka dziurę.Można ją zminimalizować wymieniając podkładki pod iglicami z 0,5 na 0,3 mmTakie obniżenie iglicy nie będzie miało wpływu na moc maksymalną , a na dole pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 To typowe dla cebry f4W okolicach 2 tysięcy obrotów ma lekka dziurę.Można ją zminimalizować wymieniając podkładki pod iglicami z 0,5 na 0,3 mmTakie obniżenie iglicy nie będzie miało wpływu na moc maksymalną , a na dole pomaga. :crossy: dzięki ci panie :clap: zaraz to sprawdzę.. :cool: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 :crossy: dzięki ci panie :clap: zaraz to sprawdzę.. :cool: :D Możesz je całkiem wyjąc na początek, a potem na zasadzie kolejnych przybliżeń wstawiać coraz grubsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 a takie pytanko .. dużą różnicę zaobserwowałeś po zmianie podkładek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Dziura znacznie się zmniejszyła.Spróbuj jeżeli nie da to rezultatów to wsadzisz podkładkiTo zupełnie bezinwazyjna metoda ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 czyli na początek całkiem bezz ... i powoli coraz grubsze do najlepszego efektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Tak, dokładnie tak.Zamiast zbiornika paliwa zamontuj mały zbiorniczek , tak abyś nie musiał ściągać zbiornika za każdym razem żeby dobrać się do iglic.Aczkolwiek i tak za zadym razem do ściągnięcia jest airbox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 dziś zmieniłem z 05 na 03 .. poprawa widoczna... było tak ... daje w gaz a ona buuuuuu i wchodzi na obroty teraz... reakcja na gaz natychmiastowa ale od 2000rpm do 2100rpm przy jałowym 1300rpm jest tak jakby chciała sie zalac ale przymuli sie na 05 sek i rwie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 witam.. cbr f4 rok 2000 .. patrze coby ustawic sobie skład mieszanki.. zdjełem bak... airbox... zaglądam a tu dupa... tam gdzie powinna być śruba do regulacja składu mieszanki jest zaślepiony otwór... tak jakby było ustawione fabrycznie i koniec ... spotkał sie ktoś z czymś takim... piszę o tym bo na niskich obrotach jest lekko zamulona ... daje w gaz a ona buuu i dopiero po pół sek powoli sie kręci do góry ... na wysokich jest oki W moim EX 500 bylo to samo:D Bardzo delikatne plomby. Mozna je wydlubac nawet gwozdziem... Ja rozwiercalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.