Skocz do zawartości

klucz pneumatyczny


enduromaster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1. co ile się do ustrojstwo smaruje ?

2. przy rękojeści mam pokrętło z oznaczeniami : 1 , 2, 3, 4, < to jest chyba regulacja momentu ?

zamiast instrukcji była tylko ulotka ze spisem części składowych klucza

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeżeli nie masz urządzenia, które ciągle smaruje powietrze to kilka kropel oleju do wlotu powietrza na początku pracy (przynajmniej u mnie tak pisało).

2. To pokrętło to regulacja siły, a raczej siły uderzenia :icon_razz:

W kluczu, który mam wlewało się też trochę oleju przez korek w przedniej części. Smaruje on mechanizm udarowy.

Pozdro

Edytowane przez Kaszpir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jakąś złączkę z plastikowym zbiornicznkiem na przewód, ma to być cały czas założone ?

Pewnie to to cuś do ciągłego smarowania powietrza. Może zapodaj jakieś zdjęcie - ktoś podpowie co to jest.

Mój klucz to dziadek produkcji byłej RFN i tam nie ma takich patentów. Albo stałe smarowanie albo do wlotu powietrza :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to z całą pewnością oliwiarka a nie żaden odwadniacz. Ale to urządzenie jest badziewne, bo działa na zasadzie różnicy ciśnień, a nie przepływu powietrza i zdarza się tak,że po odłączeniu powietrza potrafi cały olej wylecieć. Lepiej kilka kropel oleju ( specjalnego niezbyt gęstego) i to nie za często i klucz działa niezawodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Rozmawiałem z chłopakami ode mnie. Oliwią klucz w prosty sposób - kilka kropel wpuszczają od spodu. Przy intensywnym używaniu pneumatyka, czyli np 10 razy dziennie, powinno się go konserwować przeciętnie raz na tydzień.

Są także specjalne oliwiarki do pneumatyków, ale ręczne oliwienie też daje radę.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Dominik, znalazłem w castoramie podobny naoliwiacz i wyczytałem z ulotki(trochę popsułem opakowanie :icon_razz: ) że wystarczy go podłączyć na 1min i po smarowaniu, tak też zrobiłem i działa , jeszce tylko zaoptarzyć się w dobry odwadniacz i można dłubać (ten co mam jakoś niedokońca wyłapuje wodę)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...