enduromaster Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 1. co ile się do ustrojstwo smaruje ? 2. przy rękojeści mam pokrętło z oznaczeniami : 1 , 2, 3, 4, < to jest chyba regulacja momentu ? zamiast instrukcji była tylko ulotka ze spisem części składowych klucza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) 1. Jeżeli nie masz urządzenia, które ciągle smaruje powietrze to kilka kropel oleju do wlotu powietrza na początku pracy (przynajmniej u mnie tak pisało).2. To pokrętło to regulacja siły, a raczej siły uderzenia :icon_razz:W kluczu, który mam wlewało się też trochę oleju przez korek w przedniej części. Smaruje on mechanizm udarowy.Pozdro Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez Kaszpir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 mam jakąś złączkę z plastikowym zbiornicznkiem na przewód, ma to być cały czas założone ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 mam jakąś złączkę z plastikowym zbiornicznkiem na przewód, ma to być cały czas założone ?Pewnie to to cuś do ciągłego smarowania powietrza. Może zapodaj jakieś zdjęcie - ktoś podpowie co to jest.Mój klucz to dziadek produkcji byłej RFN i tam nie ma takich patentów. Albo stałe smarowanie albo do wlotu powietrza :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 http://img123.imageshack.us/img123/4038/dsc01610dqk2.jpg Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Jak tu koledzy wyżej napisali, wyglada i zapewne jest to oliwarka do klucza. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Panowie to odwadniacz ma wyłapywać wilgoc zawartą w spręż. powietrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Panowie to odwadniacz ma wyłapywać wilgoc zawartą w spręż. powietrzu. a do tego nie wlewa się oleju ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Jest to z całą pewnością oliwiarka a nie żaden odwadniacz. Ale to urządzenie jest badziewne, bo działa na zasadzie różnicy ciśnień, a nie przepływu powietrza i zdarza się tak,że po odłączeniu powietrza potrafi cały olej wylecieć. Lepiej kilka kropel oleju ( specjalnego niezbyt gęstego) i to nie za często i klucz działa niezawodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Rozmawiałem z chłopakami ode mnie. Oliwią klucz w prosty sposób - kilka kropel wpuszczają od spodu. Przy intensywnym używaniu pneumatyka, czyli np 10 razy dziennie, powinno się go konserwować przeciętnie raz na tydzień. Są także specjalne oliwiarki do pneumatyków, ale ręczne oliwienie też daje radę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 dzięki Dominik, znalazłem w castoramie podobny naoliwiacz i wyczytałem z ulotki(trochę popsułem opakowanie :icon_razz: ) że wystarczy go podłączyć na 1min i po smarowaniu, tak też zrobiłem i działa , jeszce tylko zaoptarzyć się w dobry odwadniacz i można dłubać (ten co mam jakoś niedokońca wyłapuje wodę) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.