Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Może Ktoś ma taki motocykl? Albo wie ile takie cudo waży w stanie gotowym do jazdy? Takie albo takie ?

 

Marzy sie mi jakieś turystyczne enduro (turystyka bezdrożami, nie latanie po lasach i zakopywanie sie w terenie). Niestety jak byłem mały to mnie mało karmili :clap: i z tego powodu szukałbym lekkiego motocykla. Istenie coś takiego? Czy tylko w Erze tak dopasują? Waga CZ350 już mnie przerasta trochę (ok 170 kg) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wydawało mi sie że takie KLE jest mniejsze od Suzuki DR 650 :clap:

DR 650 176kg dane z http://www.dr650rs.info-euro.com ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLE 500 wcale nie jest takim małym motocyklem , jakby się mogło wydawać sądząc po pojemności silnika.Rzeczywiście w stanie gotowym do jazdy waży około 200 kg. (waga w stanie „suchym” ,to w zależności od rocznika i żródła informacji 178-181 kg).Mogę natomiast powiedzieć , że w praktyce tej wagi się nie odczuwa.Owszem , gdy go kupiłem , po ETZ -cie 251 , wydawał się kolosem ale szybko się przyzwyczaiłem i obecnie jego waga nie stanowi najmniejszego problemu.Jest to bardzo zwrotny i dobrze prowadzący się motocykl.Jego największą wadą jest chyba dość spore jak na tę pojemność spalanie – przy jeżdzie mieszanej około 6,5 litra/100km.

Przed zakupem rozmawiałem na temat KLE z osobą , która posiadała jednocześnie KLE i Hondę Transalp.Według opinii tej osoby , KLE jest zwrotniejszym i nieco lepiej prowadzącym się moto , natomiast w Trapim jest trwalszy , mniej żarłoczny i z większą kulturą pracujący silnik.Nie znaczy to , że twin Kawasaki sprawia jakieś większe problemy – prawidłowo eksploatowany powinien wytrzymać 100 tyś bez poważniejszych awarii.Jeśli zdecydujesz się na KLE , to szukaj raczej egzemplarza od 1994 roku wzwyż.Niektóre egzemplarze z pierwszych lat produkcji miały problemy ze skrzynią biegów i napinaczem rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLE 500 wcale nie jest takim małym motocyklem , jakby się mogło wydawać sądząc po pojemności silnika.Rzeczywiście w stanie gotowym do jazdy waży około 200 kg.

 

Uuuu. Te 200 kg to jedak za dużo.

Nie chce typowego enduro. Ale widze że w wadze 150kg nic chyba nie znajde :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze dosiac sie gdzies na sprzeta i zobacz czy faktycznie ta masa ci przeszkadza

 

powiem ci ze tez nie naleze do osob silnych (jestem chudy jak szczypior) wzrost normalny ok 175 ,z KLR wazacym 180 kilo radze sobie bez problemu nawet po glebie ,moze ci sie wydaje tylko ze 200 kilo to za duzo

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ludzie :biggrin:

 

Jak już sie zacząłem zaczytywać w specyfikacje sprzętów http://www.bikez.com to jednak widze że zamiast 200kg KLE 500 będzie coś innego :icon_razz:

 

Jeszcze nie wiem kiedy... Może na nezt sezon jakieś SLR 650 / KLR 650 / DR 650 / XT 600 / XTZ 660 /NX 650 Dominator... :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako typowy turystyk singiel nie jest dobrym rozwiazaniem, ale tez sie da :icon_razz: zreszta tylek boli na kazdym sprzecie hehe , szukaj moto obudowane czyli xtz 660 , klr 650 tengai , honde dominator , dr rs

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko opiera się o kasę którą masz przeznaczoną na zakup motocykla i potem jego utrzymanie w moim przypadku kupiłem singla i też super się jeździ, bardzo sprawny i niezawodny motocykl. Jeśli nie ma bariery finansowej polecam silnik w układzie V tj. transalpa, albo africe.

Edytowane przez alfonso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz wolal bym XTZ 750 albo LC8 ewewntualnie jaka beeme, TA albo AF sa poprostu za slabe do tej masy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko opiera się o kasę którą masz przeznaczoną na zakup motocykla

 

Nie mam pojecia ile bedzie kasy. Albo przez zime zrobie porządny remont CZ350 i następny sezon jeszcze poturlam sie 2T albo zbieranie kasy. Moze coś 5ooo-8ooo plnów...

 

polecam silnik w układzie V tj. transalpa, albo africe.

 

Nie, nie. Za wielkie potwory. Stoi u nas na sklepie motocyklowym w komisie taka Honda (już nie wiem czy Afryka czy Transalp :biggrin: ) Piękność :icon_razz: Można pomarzyć :biggrin:

 

...jednocylindrowiec.

Lekki. Prosty.

 

Od 3 lat jestem przykuty do marki Suzuki (Japoński Trabant) więc kusi mnie DR 650. :icon_razz:

 

 

 

Info dla szanownych Adminów:

Dziękuje za przeniesienie posta. Szukałem enduro coby mogło udawać turystyczne anduro. A i tak trafiłem z wątkiem tu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na Twoim miejscu jednak spośród tych motocykli które wymieniłeś obstawał jednak za KLE...ponieważ... 1. Twin wyróżnia się lepszą kulturą pracy od singielka i jest trwalszy, poza tym podejrzewam że ma lepszą, płynniejszą charakterystykę oddawania mocy. 2. Silnik KLE to ta sama jednosttka napędzające GPZ 500, ER 500, LTD 500 ...konstrukcja sprawdzona i niezawodna. 3. Tak jak już koledzy powiedzieli moto przyzwoicie prowadzące się, o rozsądnej wyskoości siodła i z masą tego kabana poradzi sobie nawet kobietka. 4. Cenowo bardzo atrakcyjnie wypada w porównaniu do konkurencji (Transalp, Africa, czy nawet niektóre single) a do zaoferowania ma naprawdę duzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Ktoś miał styczności z takimi motocyklami? Miał możliwosc porównania (SLR 650 / KLR 650 / DR 650 / XT 600 / XTZ 660 /NX 650 Dominator) Jeździł na jakiś z nich? Który z nich najmniej spala? Albo jakaś poglądowa opinnia że "jeździłem na motocyklu A i jest niewygodny ale za to motocykl B ma słabe panewki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...