NaczelnyFilozof Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Może Ktoś ma taki motocykl? Albo wie ile takie cudo waży w stanie gotowym do jazdy? Takie albo takie ? Marzy sie mi jakieś turystyczne enduro (turystyka bezdrożami, nie latanie po lasach i zakopywanie sie w terenie). Niestety jak byłem mały to mnie mało karmili :clap: i z tego powodu szukałbym lekkiego motocykla. Istenie coś takiego? Czy tylko w Erze tak dopasują? Waga CZ350 już mnie przerasta trochę (ok 170 kg) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 wg tej stronki http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_kle_500_1991.php 198 kg gotowy do jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 wg tej stronki http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_kle_500_1991.php 198 kg gotowy do jazdy Wydawało mi sie że takie KLE jest mniejsze od Suzuki DR 650 :clap: DR 650 176kg dane z http://www.dr650rs.info-euro.com ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 KLE 500 wcale nie jest takim małym motocyklem , jakby się mogło wydawać sądząc po pojemności silnika.Rzeczywiście w stanie gotowym do jazdy waży około 200 kg. (waga w stanie „suchym” ,to w zależności od rocznika i żródła informacji 178-181 kg).Mogę natomiast powiedzieć , że w praktyce tej wagi się nie odczuwa.Owszem , gdy go kupiłem , po ETZ -cie 251 , wydawał się kolosem ale szybko się przyzwyczaiłem i obecnie jego waga nie stanowi najmniejszego problemu.Jest to bardzo zwrotny i dobrze prowadzący się motocykl.Jego największą wadą jest chyba dość spore jak na tę pojemność spalanie – przy jeżdzie mieszanej około 6,5 litra/100km.Przed zakupem rozmawiałem na temat KLE z osobą , która posiadała jednocześnie KLE i Hondę Transalp.Według opinii tej osoby , KLE jest zwrotniejszym i nieco lepiej prowadzącym się moto , natomiast w Trapim jest trwalszy , mniej żarłoczny i z większą kulturą pracujący silnik.Nie znaczy to , że twin Kawasaki sprawia jakieś większe problemy – prawidłowo eksploatowany powinien wytrzymać 100 tyś bez poważniejszych awarii.Jeśli zdecydujesz się na KLE , to szukaj raczej egzemplarza od 1994 roku wzwyż.Niektóre egzemplarze z pierwszych lat produkcji miały problemy ze skrzynią biegów i napinaczem rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 KLE 500 wcale nie jest takim małym motocyklem , jakby się mogło wydawać sądząc po pojemności silnika.Rzeczywiście w stanie gotowym do jazdy waży około 200 kg. Uuuu. Te 200 kg to jedak za dużo. Nie chce typowego enduro. Ale widze że w wadze 150kg nic chyba nie znajde :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 moze dosiac sie gdzies na sprzeta i zobacz czy faktycznie ta masa ci przeszkadza powiem ci ze tez nie naleze do osob silnych (jestem chudy jak szczypior) wzrost normalny ok 175 ,z KLR wazacym 180 kilo radze sobie bez problemu nawet po glebie ,moze ci sie wydaje tylko ze 200 kilo to za duzo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 (edytowane) ...tym bardziej, że taki KLE 500 ma na pewno niżej środek ciężkości niż DR, KLR, XT czy XL. W sumie siedziałem na KLE i wcale nie był taki ciężki. Edytowane 13 Sierpnia 2006 przez Baron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Tej wagi chyba nie ma się co tak obawiać, niski nie jesteś to już dobrze a z wagą to kwestia przyzwyczajenia się do motocykla. Duża wygoda to elektryczny rozrusznik, paliwo w baku i przed siebie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Dzięki ludzie :biggrin: Jak już sie zacząłem zaczytywać w specyfikacje sprzętów http://www.bikez.com to jednak widze że zamiast 200kg KLE 500 będzie coś innego :icon_razz: Jeszcze nie wiem kiedy... Może na nezt sezon jakieś SLR 650 / KLR 650 / DR 650 / XT 600 / XTZ 660 /NX 650 Dominator... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 jako typowy turystyk singiel nie jest dobrym rozwiazaniem, ale tez sie da :icon_razz: zreszta tylek boli na kazdym sprzecie hehe , szukaj moto obudowane czyli xtz 660 , klr 650 tengai , honde dominator , dr rs Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 (edytowane) Wszystko opiera się o kasę którą masz przeznaczoną na zakup motocykla i potem jego utrzymanie w moim przypadku kupiłem singla i też super się jeździ, bardzo sprawny i niezawodny motocykl. Jeśli nie ma bariery finansowej polecam silnik w układzie V tj. transalpa, albo africe. Edytowane 14 Sierpnia 2006 przez alfonso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 to juz wolal bym XTZ 750 albo LC8 ewewntualnie jaka beeme, TA albo AF sa poprostu za slabe do tej masy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Wszystko opiera się o kasę którą masz przeznaczoną na zakup motocykla Nie mam pojecia ile bedzie kasy. Albo przez zime zrobie porządny remont CZ350 i następny sezon jeszcze poturlam sie 2T albo zbieranie kasy. Moze coś 5ooo-8ooo plnów... polecam silnik w układzie V tj. transalpa, albo africe. Nie, nie. Za wielkie potwory. Stoi u nas na sklepie motocyklowym w komisie taka Honda (już nie wiem czy Afryka czy Transalp :biggrin: ) Piękność :icon_razz: Można pomarzyć :biggrin: ...jednocylindrowiec.Lekki. Prosty. Od 3 lat jestem przykuty do marki Suzuki (Japoński Trabant) więc kusi mnie DR 650. :icon_razz: Info dla szanownych Adminów:Dziękuje za przeniesienie posta. Szukałem enduro coby mogło udawać turystyczne anduro. A i tak trafiłem z wątkiem tu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ja bym na Twoim miejscu jednak spośród tych motocykli które wymieniłeś obstawał jednak za KLE...ponieważ... 1. Twin wyróżnia się lepszą kulturą pracy od singielka i jest trwalszy, poza tym podejrzewam że ma lepszą, płynniejszą charakterystykę oddawania mocy. 2. Silnik KLE to ta sama jednosttka napędzające GPZ 500, ER 500, LTD 500 ...konstrukcja sprawdzona i niezawodna. 3. Tak jak już koledzy powiedzieli moto przyzwoicie prowadzące się, o rozsądnej wyskoości siodła i z masą tego kabana poradzi sobie nawet kobietka. 4. Cenowo bardzo atrakcyjnie wypada w porównaniu do konkurencji (Transalp, Africa, czy nawet niektóre single) a do zaoferowania ma naprawdę duzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NaczelnyFilozof Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 A może Ktoś miał styczności z takimi motocyklami? Miał możliwosc porównania (SLR 650 / KLR 650 / DR 650 / XT 600 / XTZ 660 /NX 650 Dominator) Jeździł na jakiś z nich? Który z nich najmniej spala? Albo jakaś poglądowa opinnia że "jeździłem na motocyklu A i jest niewygodny ale za to motocykl B ma słabe panewki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.