JERY Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Dlatego trzeba sobie samemu zrobic, albo komus zlecic i zrobic to tak zeby nie przeszkadzalo :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielp1986 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 gmole sa ladniejsze.crash padywygladaja jakby cos wystawalo z moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flameboy Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 ja do swojego horneta zamówiłem gmole i to chyba będzie to. z tego co sie wypytalem to powinny lepiej chronic i sa podobno wytrzymalsze od crash'ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielp1986 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 flameboy jak mozesz to napisz link do tych gmoli i cene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flameboy Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 http://sklep.scigacz.pl/gmole-givi-honda-c...364-p-6471.htmlkosztuja 300zl plus przesylka. szukalem w roznych miejscach i cenowo nie udalo mi sie nic za bardzo znalezc korzystniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Juz o tym pisalem, ale co tam, powtorze sie. To gowno a nie gmol. 300 za dwa kawalki rurki ktore nic nie daja poza ochrona dekli to lekkie przegiecie. To juz lepszy bylby crash. Jest wyzej zamontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam A widziałeś Horneta po uderzeniu na crash-pada?Ja widziałem kilka sztuk z urwanym uchem mocującym, w bloku silnika. Tak samo 600, jak i 900 pozdr Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Ja nie mowie, ze crash jest lepszy od gmola. Wyjatek stanowi jedynie ta namiastka ktora jest w linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 W moim Hornecie, poprzedni właściciel założył crashe.Po kupnie, od razu je zdjąłem, aby przypadkiem nie położyć moto na nie. Teraz mam założone gmole, takie jak w linku (tyle, że do 900-tki), a górne mocowanie jest na wysokości mocowania crash-pada. W gmolu jest więcej punktów, na które rozłoży się ewentualna siła uderzenia.100%-owo nie ochronisz motocykla (i siebie także), obojętnie czego byś nie założył. A dochodzą jeszcze względy estetyczne. pozdr Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Gmol od 900ki a od 600ki to troche inna bajka i porownywanie ich troche mija sie z celem. Poza tym, punkt mocowania crasha/silnika i tak jest zbyt nisko. Jasne ze nie ochronisz w 100% ale zabezpieczenie powinno chronic zbiornik paliwa oraz lub przede wszystkim nie powinno dopuscic do koziolkowania calego motocykla. W tym celu najwyzszy punkt podparcia lezacego moto, powinien byc powyzej srodka ciezkosci lezacego moto. Wyobraz sobie moto sunace po ziemi zbiornikiem i siedzeniem do przodu. W ktorym miejscu bys je podparl, zeby nie przekozilkowalo przez zbiornik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko02 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Myślicie, że jest sens montowania gmoli i crashów jednocześnie>?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 mysle ze to nie ma sensu ale jesli chcesz... a co dostales pewnie jedno z nich razem z moto jak kupowales a drogie chcesz dokupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Kolega Moher ma racje co do crashy. Mial tez racje mowiac o gmolach, ze uderzenie rozlozy sie na wieksza ilosc mocowan. Jednak gotowce od Givi, moim zdaniem nie spelniaja swojego celu. A ten do 600ki to juz wogole porazka stulecia. Cena w linku wynosi okolo 300zl. Wez ta kase, idz do sobrego slusarza-spwacza i za taka kase Ci to zrobi z pocalowaniem reki. Wzorow szukaj wsrod klatek jakich uzywaja stunerzy. Oczywiscie ten gmol, nie moze byc az tak paskudny jak typowa klatka uzywana przez stunerow. Mozna zrobic to elegancko, wypiaskowac i ladnie pomalowac pod kolor moto np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Myślicie, że jest sens montowania gmoli i crashów jednocześnie>?? Jak sie wywrocisz to moto sie opsze na gmolach wiec po co Ci crashe ? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Witam, z góry uprzedzam że tematów na temat Hondy Hornet już bylo kilka ale chodzi mi konkretnie o jeden motyw.Mam zamiar zakupić sobie Hornecika 600 za jakiś czas, zbieram na jego temat informacje, zapoznaje się z rynkiem, interesują mnie konkretnie zmiany wprowadzane w Hornecie na przestrzeni lat, co w którym roku sie zmienalo, może wiecie konkretnie rok po roku jak ewaluowal sinik, nadwozie, może oprócz swoich informacji macie jakieś linki, zdjęcia ?? Z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich oczekujacych na sezon. :notworthy: Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.