JERY Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 W necie jest kilka filmikow z max predkoscia Horneta. Ja doszedlem do 200 na autostradzie i jeszcze mialem zapas. Przy bardzo sprzyjajacych warunkach terenowo pogodowych mozna zamknac licznik. 240 jest spokojnie do osiagniecia. No chyba ze halny w twarz to nie da rady. Oczywiscie mowimy tu o predkosciach licznikowych a nie rzeczywistych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempin Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Ja jeszcze swojego nie testowałem ile pójdzie ale jak narazie to 170 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 ja na swoim miałem 200 na 5 biegu na A4. Mimo że mam założoną szybę to i tak myślałem że mnie ściągnie z motoru... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 230 musi iść, jechałem 200 i jeszcze spory zapas był ale strasznie niekomfortowo ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko02 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ja na swoim jechałem 215.... zimą oddałem go do czyszczenia i regulacji gaźników i przy okazji edowiedziałem się, że jest zablokowany o około 50-60KM... mniejsze dysze i zblokowana przepustnica, więc myślę, że 240 jest do osiągnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bboolleekk Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Ja na swoim jechałem 215.... zimą oddałem go do czyszczenia i regulacji gaźników i przy okazji edowiedziałem się, że jest zablokowany o około 50-60KM... mniejsze dysze i zblokowana przepustnica, więc myślę, że 240 jest do osiągnięcia. 215 hornetem który ma 60 koni? coś tu chyba jest nie tak ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko02 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 215 hornetem który ma 60 koni? coś tu chyba jest nie tak ... Z tego co sie dowiedziałem, to ograniczenie wpływa na dynamikę jazdy, a nie na prędkość maksymalną, chociaż w moim przypadku to 215km/h i sprawdzone. gorzej się wyprzedza, bo trzeba zredukować 2 biegi i wejść na obroty powyżej 6000. Kto się wybiera na bemowo 19 kwietnia??? a potem 20 do częstochowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Z tego co sie dowiedzialem, ilosc KM wplywa na predkosc maksymalna a Nm na przyspieszenie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Z tego co sie dowiedzialem, ilosc KM wplywa na predkosc maksymalna a Nm na przyspieszenie :bigrazz:Racja!! Ja sie wybieram na Czestochowe ale o tym juz jest osobny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teczixx Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 240 ale wialo masakrycznie. Czulem sie jak bym startowal promem kosmicznym ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko02 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Racja!! Ja sie wybieram na Czestochowe ale o tym juz jest osobny temat. Czyli w serwisie kłamią :/.Na szczęście dzięki wam można się czegoś dowiedzieć :) .Wolę pojeździć na 60 KM, za rok sobie odblokuję. Lepiej powoli coś takiego oswajać, jak myślicie??Zaczołem jak miałem 8 lat na ogarze:), potem były dwa simsony:), CZ350, a teraz hornet. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 ja tak samo tylko zamiast simsonów WSKi ;] jawe najgożej wspominam. A oswajam normalnego szerszenia i jest git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERY Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Czyli w serwisie kłamią :/.Na szczęście dzięki wam można się czegoś dowiedzieć :) .Wolę pojeździć na 60 KM, za rok sobie odblokuję. Lepiej powoli coś takiego oswajać, jak myślicie??Zaczołem jak miałem 8 lat na ogarze:), potem były dwa simsony:), CZ350, a teraz hornet. :smile: Dobrze robisz. Czujesz respekt i nie zgrywasz chojraka. Poczujesz sie pewniej to sobie odblokujesz :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko02 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Dobrze robisz. Czujesz respekt i nie zgrywasz chojraka. Poczujesz sie pewniej to sobie odblokujesz :icon_rolleyes: Właściwie to mam młodszego o 2 lata brata i nie chcę, żeby mu się coś stało. Ma ktoś z was rozeznanie, czy lepiej zastosować crash pady, czy gmole?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Ja mam gmole i mysle ze one duzo bardziej chronia jak crash pady bo przeciez maja wieksza powierzchnie. Jedyna ich wada moze byc to ze moga przeszkadzac w glebokim zlozeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.