czarczi Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) chodzi o to ze musze pomalowac przedni blotnik i lampe i nie wiem czy dodawac cos do lakieru czy poprostu najzwyzajniej pomalowac , kolega pomalowal dt i po upadku farba odlatywala platami co wy o tym sadzicie ?? Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Siema.Ja malowałem plastiki w swojej Sendzie. Mimo tego że było to zrobione przez profesjonalnego lakiernika z dodaniem uelastyczniacza do lakieru, to laier przy otarciach lub zgięciach elementu łuszczył się i odpryskiwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Lampę to jescze tak, ale błotnik przedni to musi się zginać i ta farba na błotniku musi odpryskiwać. Nawet przy użyciu wszystkich uelastyczniaczy odpryśnie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 to cos ch*ujowe materiały stosowaliscie że odpryskiwał przy pierwszejh glebie :Ppolecam firme RM, chociaż osobiscie wolałbym kupic nowy błotnik (cena 60-80zł) niż oddawać stary do lakierowania Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwariat Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 moze to was zdziwi ale ja w swojej DT pomalowalem boczki lampe i blotnik.zadnej gleby wiec wszystko elegancko dziala i nie odpryskuje...ale polska jest piekna i jak zostawilem kiedys moto pod sklepem to mi ktos porysowal caly blotnik jakimis kluczami i teraz odpryskuje:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 to niestety jest niewykonalne :P nie ma takiego lakieru i takiego uelastyczniacza który spowodowałby ze farba nie bedzie odpryskiwac z tak bardzo gnących sie i pracujących i narazonych na drgania elementów. kup nowy błotnik i na bank cos na allegro znajdziesz co by Ci sie spodobało. tylko błagam nie zakładaj błotnika np od KTM do DT bo to istna profanacja :crossy: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 to niestety jest niewykonalne :P nie ma takiego lakieru i takiego uelastyczniacza który spowodowałby ze farba nie bedzie odpryskiwac z tak bardzo gnących sie i pracujących i narazonych na drgania elementów. kup nowy błotnik i na bank cos na allegro znajdziesz co by Ci sie spodobało. tylko błagam nie zakładaj błotnika np od KTM do DT bo to istna profanacja :crossy: jemu chodzi o lc2, to ma tylko silnik od dt a reszta ktm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) jemu chodzi o lc2, to ma tylko silnik od dt a reszta ktmo kurcze!! ale jestm ślepy :P sorki :crossy: Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Mi znajomy lakiernik pomalował kiedys plastiki i zbiornik paliwa w aprili rx na piekny czarny kolor z połyskiem :crossy: użył dobrej jakosci lakieru i uelastyczniacza i efekt był świetny, plastiki mozna wyginać jak sie chce i lakier nie ma prawa odpaść, kilka gleb było i nic nie odpadlo, po prostu lakier zachowuje sie jak guma :P wiec jak widzicie mozna malowac plastiki ale trzeba to powierzyc komus kto ma o tym pojęcieostatnio widziałem w sklepie lakier w sprayu do malowania plastików, ale nie wiem czy to jest cos warte... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Po upadku pocharatalem plastiki, tato mi je tak zrobil ze wygladaja lepiej jak wczesniej, oczywiscie wszystko bylo profesjonalnie robione :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ja kupiłem CRM jak już był świeżo po malowaniu i po kilku glebach cały szpachlex odpadł z plastików.Moim zdaniem malowanie enduro/crossaa to bezsens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Moim zdaniem malowanie enduro/crossaa to bezsens. Zgadzam sie! Zwykłego błotnika od cross niemalujemy chyba że mamy doczynienia z błotnikiem fabrycznie malowanym o innej elastyczności to tak. Niektóre lub większość enduro ma bardziej sztywne błotniki niż przy cross'ówach i często pokryte są one fabrycznym lakierem więc taki błotnik można smiało odmalować. Ja bym proponował kupić nowy błotnik za 60zł na allegro odpowiadający kolorem bo kształty to są wręcz uniwersalne do większości enduro i crossów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 w pełni się zgadzam z wami, plastiki w enduro i crosach są z reguły bardzo elastyczne i farba pomimo podkładu do plastiku i dodaniu uelastyczniacza do farby przy pierwszej lepszej glebie popęka, jaki z tego wniosek :clap: trzeba jeździć tak żeby się nie wywracać ;) żartuje oczywiście :flesje: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nadiq Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Najlepiej kupić błotnik w odpowiednim kolorze z barwionego plastiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ja nie mialem wyboru... jak zaliczylem glebe to zlamalem kiedys boczek... i moglem skompletowac wszystkich kawalkow... wiec kupilem bialy boczek (czarne moto), umulem, odtluscilem i pomalowalem sprajem i suszylem na dworze... i jak sie dobrze przyjzec to widac minimalna roznice w polysku... a ostatnio malowalem oslone chlodnicy tez z bialej i zrobilem wszystko jak z boczkiem... tylko schla w ciemnej zimnej piwnicy i wyszla jakos szarawo.... :clap: jak sie postarac to mozna zdrapac farbe paznokciem.....;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.