WFM_PL Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 A to link do mojej Fumci, oczywiście w trakcie remontu, ale postępy jakieś są :) Zapraszam serdecznie :) http://www.wujkafrankamotor.yoyo.pl/viewtopic.php?t=6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Odświeżę trochę temat mojej WFM. Dawno tu nie pisałem i nie relacjonowałem odrestaurowywania mojego motocykla. Od ostatniego razu dużo się zmieniło. Motocykl jest w zasadzie skończony. Myślę, że pod koniec tygodnia odbiorę kanapę od tapicera, pochromowane szpilki cylindra oraz wypolerowany dekielek od magneta. Ostatnią rzeczą , której mi brakuje jest tłumik. Zamówiłem go u Grzegorza Hartmana i najlepsze jest to, że nie ma teraz takich kolanek jak ja potrzebuję i kazał mi czekać miesiąc albo dłużej... Powiem szczerze, że mam troszkę negatywne odczucia co do tego Pana i jego podejścia do klienta, ale na razie nie zapeszam :) To ostanie zdjęcia zrobione telefonem. Przepraszam za jakość. http://img90.imageshack.us/my.php?image=28092007003fh3.jpghttp://img90.imageshack.us/my.php?image=28092007002ts7.jpghttp://img86.imageshack.us/my.php?image=28092007001nr0.jpg Acha... Może wspomnę coś jeszcze na temat remontu silnika. Po rozebraniu wszystkiego co się dało na części okazało się, że w zasadzie nic nie trzeba zrobić. Największą zagwostkę miałem z tulejką korbowodu. Zdecydowałem się na regenerację całego wału i przerobienie tulejki na taki sam typ jak ma WSK (13mm). Tutaj wspomnę dla wtajemniczonych, że WFM ma 12mm. Uważajcie również na szpilki cylindra. Mi udało się jedną ukręcić (użyłem zbyt długiego klucza do dokręcenia głowicy) Problem ze szpilkami polega na tym iż do WFM szpliki mają fi 6mm i długość 15 cm. Takich szpilek już nie produkują. Co lepsze WSK ma szpilki 7mm. Ratunkiem w tej sytuacji jest jedynie tokarz. Silnik jest złożony na nowych łożyskach i uszczelniaczach. Wszystko zostało wyszkiełkowane. Edytowane 22 Października 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Jest kanapa! :evil: http://www.bikepics.com/pictures/1073982/http://www.bikepics.com/pictures/1073990/http://www.bikepics.com/pictures/1073991/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Jest kanapa! ;) http://www.bikepics.com/pictures/1073982/http://www.bikepics.com/pictures/1073990/http://www.bikepics.com/pictures/1073991/ :icon_biggrin: :crossy: staryto jest najpiekniejsza WFMka jaka widzialemkiedys bawilem sie w przywracanie do zycia SHLki (jeszcze w podstawowce)ale kumpel sam lakierowal i nie robil zadnych chromow wiec efekt nie byl taki jak u Ciebienormalnie RISPEKT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Piekna maszyna, widac efekt wlozonej pracy, pozazdroscic... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 staryto jest najpiekniejsza WFMka jaka widzialemkiedys bawilem sie w przywracanie do zycia SHLki (jeszcze w podstawowce)ale kumpel sam lakierowal i nie robil zadnych chromow wiec efekt nie byl taki jak u Ciebienormalnie RISPEKT! Piekna maszyna, widac efekt wlozonej pracy, pozazdroscic...icon_mrgreen.gif Dzięki Panowie :cool: Do pełni szczęścia brakuje mi jedynie tłumika, akumulatora i włącznika stopu. Przed momentem zalałem silnik olejem i jak narazie nic nie kapie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 jakbys jeszcze podsumowal ile Cie to kosztowalo to bylbym wdzieczny;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 jakbys jeszcze podsumowal ile Cie to kosztowalo to bylbym wdzieczny;) Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają... :icon_twisted: Sam już nie wiem :cool: Przy 3500 PLN przestałem liczyć żeby się nie denerwować. Zakładam, że ca 5 tyś bez motocykla bo ten kupiłem 9 lat temu. Restauracja zajęła mi rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Niestety, sam zakup motora to jedynie skromna czesc wydanych pieniedzy, remont o wielokroc przewyzsza pierwotna wartosc motocykla, ale jesli dobrze zrobiony to znacznie podnosi jego cene, ale uwaga! jesli przerwiesz remont, nigdy nie odzyskasz swoich pieniedzy! I o tym trzeba pamietac zanim zabierzemy sie za rozkładanie maszyny:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Niestety, sam zakup motora to jedynie skromna czesc wydanych pieniedzy, remont o wielokroc przewyzsza pierwotna wartosc motocykla, ale jesli dobrze zrobiony to znacznie podnosi jego cene, ale uwaga! jesli przerwiesz remont, nigdy nie odzyskasz swoich pieniedzy! I o tym trzeba pamietac zanim zabierzemy sie za rozkładanie maszyny:-)Tak na prawdę w przypadku WFM lub innych podobnych motocykli dobrze odrestaurowany egzemplaż nie jest do sprzedania za pieniądze w nie włożone. Raczej w chwili obecnej mało jest amatorów na WFM za 5000 zł. :icon_rolleyes: Co prawda w przypadku np SHL M04 lub Sokoła 125 ceny już zwariowały (kilka lat temu za Sokolika do remontu w Łodzi gościu chciał 350 zł i nie było klientów, a teraz cena zaczyna się od ok. 10 krotności) wiec kto wie co będzie za kilka lat. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 To jest 100% racja! jeszcze nie czas na fumki, chociaz juz powoli nadchodzi, czuje to w kosciach:-) jesli beda wyjezdzac na droge to posiadanie oldtimera bedzie coraz bardziej "trendy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Poszły konie po betonie :P http://www.youtube.com/watch?v=XG1IUIX3H8k Yeah! :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Poszły konie po betonie :icon_exclaim: http://www.youtube.com/watch?v=XG1IUIX3H8kYeah! :P niezły sprzęt.. brak tylko dekla na magneto...mam wsk m06z z 1960 w tym samym kolorze, ale siedzenie w trójkolorowej skórce i kiedyś miała taki wielki bagażnik z tyłu...teraz stoi i czeka na renowacje... trochę rdzawki, lampa przód do kasacji i brak chyba dwójki.. mam też drugą fumę 175... gratuluję sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Piekna robota Occult :icon_twisted: ...az zaluje ze sprzedalem swoja Fumke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) niezły sprzęt.. brak tylko dekla na magneto... Dekiel jest - zrobiony na lustro :notworthy: mam też drugą fumę 175...gratuluję sprzętaTo WSK... Bardzo dziękuję. Tak naprawdę pierwsze odpalenie obyło się bez niespodzianek. Nalałem paliwa do zbiornika, kopnąłem kilka razy i zagadała :cool: Edytowane 18 Listopada 2007 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.