Gość centymetr_sześcienny Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 przepraszam za odbiegnięcie od tematu, nie chce tworzyć nowego bo i po co. jak stoi bezawaryjność tego sprzętu? jest coś coś w niej co bardzo często odmawia posłuszeństwa? słyszałem, że mocno reaguje na zmianę obciążenia, co to oznacza w praktyce? da się temu przeciwdziałać? dlatego pytam, bo myślę, że przesiądę się na 650 jaku mój drugi, a zarazem pierwszy dorosły motor. poprostu chciałbym wiedzieć o nim coś więcej od samych włascicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ja wiem jedno - montowałem do Sv sprężyny progresywne WIRTH i twardszy olej wszystko jeździ, ba - i to jak jeździ :-). Paweł możesz napisać ile u Ciebie kosztuje taka operacja - może bym się zdecydował bo faktycznie ten przód już dla mne zdecydowanie z miękki jest.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Paweł możesz napisać ile u Ciebie kosztuje taka operacja - może bym się zdecydował bo faktycznie ten przód już dla mne zdecydowanie z miękki jest....Mnie bylo stac, to Ciebie rowniez :icon_razz: Kup najpierw sprezyny - to jest powazniejszy koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Mnie bylo stac, to Ciebie rowniez :icon_razz: Jaaasne :biggrin: Kup najpierw sprezyny - to jest powazniejszy koszt. ja to leń jestem, a że na pewno sam ich nie założę dlatego też interesuje mnie całkowity koszt w dodatku na f-rę VAT - dlatego pytam ile zusamen do kupy to będzie kosztowało :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 cos okolo 500zł razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Tak jak napisał poprzednik sprawa spokojnie powinna się zamknąć w kwocie 500 zł licząc spręzyny (389 zł w larssonie) olej i robociznę. Z tym że w katalogu (na 2005, taki mam pod ręką przy kompie) nie ma spręzyn do nowej SV. Trzeba teraz poszukać właściwych do Twojego moto. Sprawdzę czy w katalogu na 2006 już są, jak nie będziemu szukać "na około". Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 jak nie bedzie wirtha to sprawdz na www.grandysduo.com.pl tam maja sprezyny wilbersa i hyperpro i tez sa w podobnych cenach - w granicach 100ojro.pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 przepraszam za odbiegnięcie od tematu, nie chce tworzyć nowego bo i po co. jak stoi bezawaryjność tego sprzętu? jest coś coś w niej co bardzo często odmawia posłuszeństwa? słyszałem, że mocno reaguje na zmianę obciążenia, co to oznacza w praktyce? da się temu przeciwdziałać? dlatego pytam, bo myślę, że przesiądę się na 650 jaku mój drugi, a zarazem pierwszy dorosły motor. poprostu chciałbym wiedzieć o nim coś więcej od samych włascicieli. Hej, poza lagami to nie mam żadnych zastrzeżeń do sprzętu. Moi dwaj znajomi wyjeździli na SVkach sporo kilometrów i również zero zastrzeżeń. Moto bajka :). Ja na razie nie znalazłem alternatywy wśród moto dla siebie, jakbym chciał zmienić. Myślałem ev. na SV 1000, ale u nas nie ma - trzeba by sprowadzać na zamówienie. Z innych uwag to tylko: 1) pozycja - w ruchu miejskim i przy małych prędkościach na trasie daje się we znaki (nadgarstki i krzyż)2) siedzonko - zdarza się, że dupa boli bo twarde i kiepsko wyprofilowane. Plecaczek też mógłby ponarzekać. No i oczywiście przy hamowaniu kierowca i plecak mocno idą do przodu.3) reakcja na zmianę obciążenia - ale można się przyzwyczaić. Mi zdażało się tylko na początku i na niższych biegach, że kółko się uślizgnęło. Jak się przyzwyczaiłem to już nie ruszałem gwałtownie manetką i jest wszystko OK. A o pozytywach to mógłbym długo - moto zdecydowanie wart polecenia. ;) Pozdrowienia serdeczne, &REW. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Paweł to ostatnie pytanie - zdążysz mi to zrobić przed Grandysami, tj. przed 25 sierpnia ??? - jeśli tak to piszę się na to :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zobaczymy jak okiełznamy sprawę części. Dalej proponuję PW, co by tematu nie zanudzać prywatą :-). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 (edytowane) Odświeże bo przypomniałem sobie, że jeżeli ktoś chce ekstremalnie poprawić prace swojego przedniego zawieszenia to można je po prostu wymienić ponieważ do SVki pasuje przód od GSX-Ra 600/750 :) Z pełną regulacją :) To samo tyczy się tylnego amorka, który mozna podmienić z litrowego gixa. Wygląda to tak: http://i33.photobucket.com/albums/d97/repa...sv/CIMG1631.jpghttp://i33.photobucket.com/albums/d97/repa...sv/CIMG1635.jpg Tak Offtopic to zajebiście przerobiona ta SVka... Edytowane 19 Sierpnia 2006 przez karol1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Widzisz, właśnie taka jest przewaga motocykli sportowych - pełna regulacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Ale to też znak naszych czasów - producenci oszczędzają jak mogą i dlatego do SVki pasują części (i to nie byle jakie) od GSX-Rów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Zawsze pasowaly. Na szczescie Suzuki robi wszystko w taki sposob zeby uzyskac jak najwieksza zamiennosc czesci w modelach w jakichs ramach czasowych. Dzieki temu w moim GS 1150 z 84r jezdzi przod od GSXR z 87 ( ale pasuje tez 88r ) i kola od RF600 i GSXF 750 z lat 90 tych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.