Skocz do zawartości

SV 650 S - problem z lagami


&REW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość centymetr_sześcienny

przepraszam za odbiegnięcie od tematu, nie chce tworzyć nowego bo i po co.

 

jak stoi bezawaryjność tego sprzętu? jest coś coś w niej co bardzo często odmawia posłuszeństwa? słyszałem, że mocno reaguje na zmianę obciążenia, co to oznacza w praktyce? da się temu przeciwdziałać?

 

dlatego pytam, bo myślę, że przesiądę się na 650 jaku mój drugi, a zarazem pierwszy dorosły motor. poprostu chciałbym wiedzieć o nim coś więcej od samych włascicieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jedno - montowałem do Sv sprężyny progresywne WIRTH i twardszy olej wszystko jeździ, ba - i to jak jeździ :-).
Paweł możesz napisać ile u Ciebie kosztuje taka operacja - może bym się zdecydował bo faktycznie ten przód już dla mne zdecydowanie z miękki jest....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł możesz napisać ile u Ciebie kosztuje taka operacja - może bym się zdecydował bo faktycznie ten przód już dla mne zdecydowanie z miękki jest....

Mnie bylo stac, to Ciebie rowniez :icon_razz:

Kup najpierw sprezyny - to jest powazniejszy koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bylo stac, to Ciebie rowniez :icon_razz:

Jaaasne :biggrin:
Kup najpierw sprezyny - to jest powazniejszy koszt.
ja to leń jestem, a że na pewno sam ich nie założę dlatego też interesuje mnie całkowity koszt w dodatku na f-rę VAT - dlatego pytam ile zusamen do kupy to będzie kosztowało :icon_razz:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał poprzednik sprawa spokojnie powinna się zamknąć w kwocie 500 zł licząc spręzyny (389 zł w larssonie) olej i robociznę. Z tym że w katalogu (na 2005, taki mam pod ręką przy kompie) nie ma spręzyn do nowej SV. Trzeba teraz poszukać właściwych do Twojego moto. Sprawdzę czy w katalogu na 2006 już są, jak nie będziemu szukać "na około".

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za odbiegnięcie od tematu, nie chce tworzyć nowego bo i po co.

 

jak stoi bezawaryjność tego sprzętu? jest coś coś w niej co bardzo często odmawia posłuszeństwa? słyszałem, że mocno reaguje na zmianę obciążenia, co to oznacza w praktyce? da się temu przeciwdziałać?

 

dlatego pytam, bo myślę, że przesiądę się na 650 jaku mój drugi, a zarazem pierwszy dorosły motor. poprostu chciałbym wiedzieć o nim coś więcej od samych włascicieli.

 

Hej,

 

poza lagami to nie mam żadnych zastrzeżeń do sprzętu. Moi dwaj znajomi wyjeździli na SVkach sporo kilometrów i również zero zastrzeżeń. Moto bajka :). Ja na razie nie znalazłem alternatywy wśród moto dla siebie, jakbym chciał zmienić. Myślałem ev. na SV 1000, ale u nas nie ma - trzeba by sprowadzać na zamówienie.

 

Z innych uwag to tylko:

 

1) pozycja - w ruchu miejskim i przy małych prędkościach na trasie daje się we znaki (nadgarstki i krzyż)

2) siedzonko - zdarza się, że dupa boli bo twarde i kiepsko wyprofilowane. Plecaczek też mógłby ponarzekać. No i oczywiście przy hamowaniu kierowca i plecak mocno idą do przodu.

3) reakcja na zmianę obciążenia - ale można się przyzwyczaić. Mi zdażało się tylko na początku i na niższych biegach, że kółko się uślizgnęło. Jak się przyzwyczaiłem to już nie ruszałem gwałtownie manetką i jest wszystko OK.

 

A o pozytywach to mógłbym długo - moto zdecydowanie wart polecenia. ;)

 

Pozdrowienia serdeczne,

 

&REW. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeże bo przypomniałem sobie, że jeżeli ktoś chce ekstremalnie poprawić prace swojego przedniego zawieszenia to można je po prostu wymienić ponieważ do SVki pasuje przód od GSX-Ra 600/750 :) Z pełną regulacją :) To samo tyczy się tylnego amorka, który mozna podmienić z litrowego gixa.

 

Wygląda to tak: http://i33.photobucket.com/albums/d97/repa...sv/CIMG1631.jpg

http://i33.photobucket.com/albums/d97/repa...sv/CIMG1635.jpg

 

Tak Offtopic to zajebiście przerobiona ta SVka...

Edytowane przez karol1001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze pasowaly. Na szczescie Suzuki robi wszystko w taki sposob zeby uzyskac jak najwieksza zamiennosc czesci w modelach w jakichs ramach czasowych. Dzieki temu w moim GS 1150 z 84r jezdzi przod od GSXR z 87 ( ale pasuje tez 88r ) i kola od RF600 i GSXF 750 z lat 90 tych.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...