Skocz do zawartości

zamiana z pół syntetyka na full syntetyk


premislauss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiem, ze było juz do bólu tematow o olejach ale dokładnej informacji nie ma. wiec czy można przejsc z pół syntetyka na full syntetyk??? czy lepiej kupic jakis dobry pół syntetyk i spokój... jeśli tak to jaki DOBRY pół syntetyk... pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, ze było juz do bólu tematow o olejach ale dokładnej informacji nie ma. wiec czy można przejsc z pół syntetyka na full syntetyk??? czy lepiej kupic jakis dobry pół syntetyk i spokój... jeśli tak to jaki DOBRY pół syntetyk... pozdr

 

MOŻNA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do nagaru to jest taka mozliwosc jezeli przez całe zycie jezdziłes na lux albo mixolu a jak latasz na dobrym oleju to nie powstaje nagar a pozatym rozpuszczenie nagaru nie jest straszne bo jak cos sie rozpusci to jest płynne i tyle prawda gorsza jest opcja ze nowy olej spowoduje oderwanie sie nagaru i wtedy powstaja szkody ale raczej to jest nie mozliwe i ja oczyms takim nie słyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do nagaru to jest taka mozliwosc jezeli przez całe zycie jezdziłes na lux albo mixolu a jak latasz na dobrym oleju to nie powstaje nagar a pozatym rozpuszczenie nagaru nie jest straszne bo jak cos sie rozpusci to jest płynne i tyle prawda gorsza jest opcja ze nowy olej spowoduje oderwanie sie nagaru i wtedy powstaja szkody ale raczej to jest nie mozliwe i ja oczyms takim nie słyszałem

No jeżeli używałeś jakiegoś mixolu i tym podobnych wynalazków to można zatrzeć silnik.

No właśnie nie wiem jak w 2T lepszy olej rozpuszcza nagar-jak w płynnej postaci to nie ma czego się bać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premislauss jesli jezdzisz na markowym polsyntetyku to ilosc dodatkow myjacych ma on taka sama lub wieksza niz pelny syntetyk.

W zwiazku z czym nie powinienes miec zadnych nagarow wewnatrz silnika tak czy owak. Czyli mozesz spokojnie przechodzic na syntetyk i spowrotem.

Natomiast nie waz sie zdejmowac cylindra w celu "oczyszczenia nagaru" - to najglupszy mozliwy pomysl jaki slyszalem.

W tej chwili masz jak podejrzewam dobrze chodzacy, dotarty silnik, przez zdjecie cylindra zmieniasz ustawienie pierscieni wzgledem cylindra i docieranie zaczyna sie od poczatku.

Tyle ze to drugie docieranie skonczy sie powiekszeniem luzow zamkow pierscieni, co zdecydowanie skroci zywotnosc silnika.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do oleju jaki był przedtem prawda jest taka że nie mam pojęcia jaki to...gdyż moto został sprowadzony... olej jest czerwony, dość rzadki.. i na wszelki wypadek zakładam że to półsyntetyk, a nie fuul i dlatego sie pytam czy można przejsc z ół na full. kupiłem teraz Castrola R2 i sie zastanawiam czy go nalać, bo nie mam pojęcia jaki był stary i c zy sobie "jaj" nie narobie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem ten sam problem. Kupiłem sprowadzone moto w dozowniku był czerwony olej (nie miałem pojęcia czy to pół czy full syntetyk czy jakiś zagraniczny "miksol"

ale przełamałęm się wylałem tamten olej i zalałem full syntetyk i nic się nie stało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...