premislauss Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 wiem, ze było juz do bólu tematow o olejach ale dokładnej informacji nie ma. wiec czy można przejsc z pół syntetyka na full syntetyk??? czy lepiej kupic jakis dobry pół syntetyk i spokój... jeśli tak to jaki DOBRY pół syntetyk... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MistrzuAKP Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 wiem, ze było juz do bólu tematow o olejach ale dokładnej informacji nie ma. wiec czy można przejsc z pół syntetyka na full syntetyk??? czy lepiej kupic jakis dobry pół syntetyk i spokój... jeśli tak to jaki DOBRY pół syntetyk... pozdr MOŻNA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Nie można, bo Ci nagar rozpuści! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Nie można, bo Ci nagar rozpuści!Możesz przejść.Jak była jeżdżona na normlanym oleju(nie Mixolu) to wątpliwe żeby dużo nagaru było więc spokojnie możesz przejść na syntetyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 A teraz trochę odwrócę pytanie. Ilu z Was wypłukało ten nagar a ilu o tym tylko czytało czy też słyszało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 co do nagaru to jest taka mozliwosc jezeli przez całe zycie jezdziłes na lux albo mixolu a jak latasz na dobrym oleju to nie powstaje nagar a pozatym rozpuszczenie nagaru nie jest straszne bo jak cos sie rozpusci to jest płynne i tyle prawda gorsza jest opcja ze nowy olej spowoduje oderwanie sie nagaru i wtedy powstaja szkody ale raczej to jest nie mozliwe i ja oczyms takim nie słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 No jeżeli używałeś jakiegoś mixolu i tym podobnych wynalazków to można zatrzeć silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 co do nagaru to jest taka mozliwosc jezeli przez całe zycie jezdziłes na lux albo mixolu a jak latasz na dobrym oleju to nie powstaje nagar a pozatym rozpuszczenie nagaru nie jest straszne bo jak cos sie rozpusci to jest płynne i tyle prawda gorsza jest opcja ze nowy olej spowoduje oderwanie sie nagaru i wtedy powstaja szkody ale raczej to jest nie mozliwe i ja oczyms takim nie słyszałemNo jeżeli używałeś jakiegoś mixolu i tym podobnych wynalazków to można zatrzeć silnik.No właśnie nie wiem jak w 2T lepszy olej rozpuszcza nagar-jak w płynnej postaci to nie ma czego się bać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Zawsze też można nagar usunąć i lać potem full syntetyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 jedni mówią ze można, inni że nie i jak tu dojść ładu, składu :icon_twisted: strach ryzykować zatarciem lub czymś podobnym w skutkach... co proponujecie??? tylko konkrety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Jak możesz to ściągnij cylinder i głowicę i oczyść nagar, na górze tłoka jak jest to też. Jaki olej przedtem lałeś? Albo zostaje Ci też pół syntetyk który możesz lać bez obaw. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Premislauss jesli jezdzisz na markowym polsyntetyku to ilosc dodatkow myjacych ma on taka sama lub wieksza niz pelny syntetyk.W zwiazku z czym nie powinienes miec zadnych nagarow wewnatrz silnika tak czy owak. Czyli mozesz spokojnie przechodzic na syntetyk i spowrotem.Natomiast nie waz sie zdejmowac cylindra w celu "oczyszczenia nagaru" - to najglupszy mozliwy pomysl jaki slyszalem.W tej chwili masz jak podejrzewam dobrze chodzacy, dotarty silnik, przez zdjecie cylindra zmieniasz ustawienie pierscieni wzgledem cylindra i docieranie zaczyna sie od poczatku.Tyle ze to drugie docieranie skonczy sie powiekszeniem luzow zamkow pierscieni, co zdecydowanie skroci zywotnosc silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premislauss Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 co do oleju jaki był przedtem prawda jest taka że nie mam pojęcia jaki to...gdyż moto został sprowadzony... olej jest czerwony, dość rzadki.. i na wszelki wypadek zakładam że to półsyntetyk, a nie fuul i dlatego sie pytam czy można przejsc z ół na full. kupiłem teraz Castrola R2 i sie zastanawiam czy go nalać, bo nie mam pojęcia jaki był stary i c zy sobie "jaj" nie narobie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Cos chyba slabo szukałes ... Tydzien temu był podobny temat. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=53307&st=0 Lej śmiało... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Witam miałem ten sam problem. Kupiłem sprowadzone moto w dozowniku był czerwony olej (nie miałem pojęcia czy to pół czy full syntetyk czy jakiś zagraniczny "miksol"ale przełamałęm się wylałem tamten olej i zalałem full syntetyk i nic się nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.