sovietek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) witam. znajomy przypchał do mnie skutera swojego syna - że za chiny ludowe niechce zapalić.. paliwo do gaźnika dochodzi, gaźnik wyczyszczony, zawór membranowy sprawny, wydech drożny, iskra taka że by konia zabiła (pod ciśnieniem również jest iskra..) - ale piździejstwo niechce dać głosu :-/ co ciekawe - iskra jest podczas kręcenia elektro-starterem, jest podczas normalnego kopania kick-starteta.ale jak delikatnie naciskam ręką na dzwignię nożnego rozruchu (badając położenie tłoka) - żeby sprawdzić czy iskra jest w odpowiednim momencie) - to iskry niema.. wszystkie urządzenia tego typu tak mają? ma ktoś jakiś pomysł - co to może być? dodam że paliwo napewno jest dobrej jakości.. HEEELP :icon_mrgreen: Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez sovietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 moze zerwal sie klin na magnecie :icon_mrgreen: albo przestawil zaplon :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 zapłon elektroniczny - modół.. jak sprawdzić czy iskra jest w odpowiednim miejscu - skoro niema iskry przy powolnym obracaniu wału..? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 niewazne ze elektroniczny.ale moze byc ruch na stojanie.chociaz w skutach to raczej na stale.a jak elektroniczny to musi byc w odpowiednimmiejscu.a sprezanie jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 u mnie stało się podobnie, tzrebabyło wymienić cały układ zapłonowy dopiero zapalił Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 zapłon elektroniczny - modół.. jak sprawdzić czy iskra jest w odpowiednim miejscu - skoro niema iskry przy powolnym obracaniu wału..? :icon_mrgreen:Bo i pewnie nie będzie skoro ma zapłon CDI . Niezbędne napięcie do zasilenia elektroniki i wytworzenia iskry jest generowane dopiero przy pewnej prędkości obrotowej wału. Pozostaje ustawianie za pomocą cech na statorze i rotorze.Przydatnym narzędziem byłby tutaj stroboskop.Czasami przyczyną zbyt opóźnionego zapłonu bywa ścięty klin. W jednym przypadku spotkałem się z... odklejonym i obróconym magnesem w kole zamachowym. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shablak Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 nie znam sie na tym za bardzo, ale u mnie po prostu nie było już sprężania i dlatego skutek nie chciał palić, po szlifie wszystko było "miód malina" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 (edytowane) kompresja jest dobra (nie mierzyłem ciśnieniomierzem, ale napewno jest wystarczająca..)jutro muszę się dokładnie przyjrzeć układowi zapłonowemu, lampa stroboskopowa gdzieś tam się wala w garażu - jeszcze ze starych dobrych czasów PRLu :icon_twisted: tm85: zapłon napewno jest CDI. CDI są zapłonami iskrownikowymi czy bateryjnymi? a może są 2 rodzaje CDI? Edytowane 8 Sierpnia 2006 przez sovietek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 a moze cdi jest walniete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sovietek Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 zaplon jest idealnie ustawiony, sprawdzalem strobo-lampą.. Znaki na karterze idealnie się pokrywają ze znakiem na magnecie.. ale skuterek nadal nie dal glosu :Pbrak mi sił na to badziewie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 a moze kabelki sa odwrotie podlaczone do modulu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol0545 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Skoro wszystko jest dobrze to może niemasz paliwa.. A tak na powaznie to szukaj najprostrzych rozwiązań świeca zatkany gaznik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Do gaźnika paliwo dochodzi, a do cylindra?? świeca jest mokra, czy suchutka?? może źle sprawdziłeś?? może np. dysze zawalone... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Zmień świecę na inną. Kolega wczoraj caly dzień kombinował z KTMem co się mogło stać, te same objawy i okazało się że świeca padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 ja miałem podobny problem ze swoim skuterem, nie chciał zapalić iskra była, no ale wstrzyknołem mu troche paliwa do cylindra i do tej pory chodzi :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.