joinery Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 E... do wiosny to jeszcze dużo czasu... jak masz blisko tego mechanika to zapytaj czy jest możliwość regulacji składu paliwowo- powietrznego w moim "valcu"tj. rok produkcji 1999 ... a tak na marginesie ile to Twoje pali przy normalnej jeździe... bez odkręcania... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 normalna 130 +/- to +/- 7/8 litrów a jak odkręcasz to i 10 mało czasami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 w takim razie tak samo jak moja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiroF6 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witam kolegów. Poza "powitalnią" to mój pierwszy post na forum. Jeżdżę Valcem od ponad 4 lat. Niesamowita maszyna. Cieszę się, że mogę porozmawiać i poczytać z innymi użytkownikami F6. Możnaby godzinami rozmawiać o wyposażeniu naszych maszyn, sprawach technicznych i wiele więcej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Powitać ! Miło , że dopisujesz się do grona forumowiczów, pewnie trochę wysiedziałeś kilometrów na " Valcu " więc będzie o czym pogadać, pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 pozdrawiam :) kupiłem sobie na Ebayu "ten cały triger " kółko mocy :) , płynie , założę na wiosnę zobaczymy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiroF6 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 jionery możesz mi podpowiedzieć dokładniej o jakim środku STP do układu paliwowego piszesz? Gdzie to kupić i jak wygląda. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam , tutaj masz link na stronkę główną http://www.stp.com.pl/ a tutaj wygląd opakowania z tej stronki i opis działania http://www.stp.com.pl/aktualnosci/nowosc---stp-taniej!-Ja to zazwyczaj kupowałem na stacjach benzynowych przy tankowaniu np. Shell ale ale we wszystkich innych jest też dostępne , jednak taniej powinno być w sklepach motoryzacyjnych i hurtowniach.. na opakowaniu jest podane dawkowanie i wystarcza na trzy pełne baki ...sprawdza się polecam :-) A widzisz ... nowe opakowania wystarczają na 120 litrów a ja jeszcze kupowałem te mniejsze i koszt o ok.zależy gdzie kupisz to od 10- 15 zł ale właśnie sprawdziłem na allegro to za butelkę 12 zeta ale nie ma sensu przez allegro bo kupisz to jak już pisałem na każdej stacji i w każdym sklepie moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiroF6 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Sprawdziłem. Przy okazji postaram sie kupić. Dziękuję za szybką odpowiedź. :biggrin: Jeszcze troszkę i sprzęty zobaczą światło dzienne... :) coraz bliżej wiosna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dokładnie Shiro! Już wkrótce przewietrzymy nasze motorki, ale znając Joinery-ego to zapewne śmiga nawet zimową porą na swojej Hondeczce :biggrin: aby tylko asfalt był suchy! Joinery! Nie wiedziałem, że środek STP do paliwa to taka fajna sprawa. Myślałem, że to pic na wodę fotomontaż, ale wnioskuję z Waszych postów, że warto użyć go od czasu do czasu. Gdy rozpocznę sezon to użyję go z przyjemnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 w motocyklu nie używałem do tej pory , ale kilka razy dolałem kiedyś do diesla , potwierdzam skutek natychmiastowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiroF6 Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Co masz na mysli piszącskutek natychmiastowy? Edytowane 13 Lutego 2013 przez ShiroF6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słoma Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 wprost po wlaniu do baku unormowały mi się obroty silnika natychmiastowo i miałem wrażenie "lekkości" jazdy samochodem po naciśnięciu pedału gazu . Zalałem bak STP , gdyż miałem wtryski na wykończeniu a doradzono mi ze to "udrożni " troche silnik , i mieli racje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShiroF6 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Witam. No patrz... :) Na pewno na dniach kupię do moto, a może i do auta się skuszę.W ogóle powiedzcie mi Panowie jak tam się Wam jeździ bez wskaźnika temperatury i paliwa Valcami? Mnie to trochę denerwuje. Zamierzam zrobić wskaźnik temperatury na zwartym czujniku bimetalicznym (taki termostacik o wymiarach4x8x20mm) dający "znać", że silnik osiągnął 50*C. Wtedy już żwawiej można odkręcać bez szkody dla zimnego silnika, itd. Będzie on sterować czerwoną diodą LED. Edytowane 14 Lutego 2013 przez ShiroF6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 ...No cóż , pomysł może i warty zachodu ale czy na pewno? Silnik w zasadzie bardzo szybko osiąga temperaturę pracy (przecież mamy 6 cylindrów) wystarczy zapalić go przed włożeniem kasku, rękawiczek i zamknięciem garażu , potem przejechać spokojnie parę "metrów" i można odkręcać, nie sądzę żebyś czekał pod garażem w pełnym umundurowaniu i patrzył kiedy bimetal odskoczy , a już na pewno nie podczas jazdy :biggrin: a co do wskaźnika paliwa... przecież jest :laugh: jak złapiesz rezerwę to masz jeszcze jakieś niecałe 40 km z prędkością 90 /h (im wolniej tym dalej zajedziesz ale nie więcej jak 50 km) i się tankujesz . Myślę ,że z wskaźnikiem paliwa będzie trudno ale jak ci się uda zrobić to próbuj ja się przyzwyczaiłem do tego co jest... zresztą prawdziwe motocykle nigdy nie miały takich wskaźników ...reszta to PLASTIKI !!! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.