pierwoszow Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Mam problem ze swoją hondą shadow 1100 (wersja amerykańska),podczas pracy silnika bardzo grzeje mi się przewód wraz ze złączką od alternatora która znajduje się pod siedzeniem .Czy to ma tak być, czy coś zaczyna sie psuć.Po 10 dniach bez jeżdżenia padł mi nowy akumulator.Może ktoś mi podpowie ,może ktoś miał taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 (edytowane) Nieraz zlaczki grzeja sie gdy sa luzne - wystepuje iskrzenie itp. Sprawdz jakie jest napiecie na zaciskach aku:- przy nieobciazonym aku - moto zgaszone- przy zapalonych swiatlach- przy uruchomionym silniku i wlaczonych siatlach: *wolne obroty*obroty srednie lub troche wyzsze.Mozliwe ze prad ladowania jest za duzy, albo wystepuje jakies zwarcie na mase. Edytowane 7 Sierpnia 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 W/g mnie na 90% zwarcie - ale...Wepnij amperomierz w szereg i zobaczysz co się dzieje.Poobserwuj co się dzieje z prądem po wyciągnięciu kluczyków - powinno być 0. Jak zmienia się prąd w czasie wzrostu obrotów silnika - czy nie jest za duży- prąd obliczysz z mocy włączonych odbiorników.Sprawdź przede wszystkim solidność wszystkich połączeń elektrycznych.Mało prawdoppdobna ale jednak możliwa jest też awaria regulatora napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Sprawdz ta kostke i przewody w nia wchodzace.Moze byc zgrzana ( speczniala i zmieniony kolor ), lub skorodowana a przewody sztywne - znaczy ze wszystko trzeba wymienic - nowe koncowki przewodow i nowa kostka. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Jezeli wina kostki i koncowek. Utnij kostke, polutuj ze soba przewody, koszulki termokurczliwe i po klopocie. Nie ma co zakladac kostki i koncowek od samochodu bo sfajcza sie od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierwoszow Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Panowie dzieki za radę.Faktycznie sprawdziłem wszysto po kolei,ładowanie ,itd. a co najważniejsze rozebrałem kostkę alternatora przelutowałem końcówki .złożyłem do kupy,odpaliłem naszynę i okazło się że wszystko jest "okey".Jesli po pewnym czasie powtórzy mi się ten problem to nie pozostaje nic innego jak końcówki polutować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.