Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mam kase na kupno moto, zdecydowałem się na banditka 1200 sa badz gsx 1400. i mam pytanie które z nich nadaje sie do turystyki z pasazerem i kuframi.nie mogę sie zdecydować gdyż barak mi obiektywnycy informacji na ich temat od właścicieli wyżej wspomnianych motocykli. proszę o podpowiedz i praktyczne informacje na ich temat. na ra :crossy:

 

mam kase na kupno moto, zdecydowałem się na banditka 1200 sa badz gsx 1400. i mam pytanie które z nich nadaje sie do turystyki z pasazerem i kuframi.nie mogę sie zdecydować gdyż barak mi obiektywnycy informacji na ich temat od właścicieli wyżej wspomnianych motocykli. proszę o podpowiedz i praktyczne informacje na ich temat. na ra :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybierając pomiędzy tymi dwoma brałbym dużego bandita. jednak owiewka w turystyce się przydaje :crossy:

opis dużego bandyty po ostatnich poprawkach był chyba w ub. miesiącu w śm

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybierając pomiędzy tymi dwoma brałbym dużego bandita. jednak owiewka w turystyce się przydaje :crossy:

opis dużego bandyty po ostatnich poprawkach był chyba w ub. miesiącu w śm

jsz

 

 

jezdziłem gsf 650 s turystycznie z dziewczyną i troche sie zawoodłem na sprzęcie bo trzeba mu dawać dużo na obroty i mieszać biegami by uzyskać zadawalającą moc. nie wiem jak silnik bandita 1200 bo nie miałem okazji nim jezdzić. opisy b12 są dość zadawalające, nie wiem czy się nie zawiodę na nim, nie chcę znów sprzedawac moto !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

...gdybym mial do wyboru B12 lub GSX1400... wzialbym duzego V-Stroma :crossy: ...a tak powazniej... to niestety nie dane mi bylo smigac na zadnym z wymienionych przez Ciebie sprzetow... ale calkowicie subiektywnie to doradzilbym GSX1400 (wiekszy moment) + szyba...

 

pozdr,

w

 

ps.

....a nie mozesz sie umowic z dealer'em na jazdy testowe... w suzuki raczej nie ma z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

...gdybym mial do wyboru B12 lub GSX1400... wzialbym duzego V-Stroma :crossy: ...a tak powazniej... to niestety nie dane mi bylo smigac na zadnym z wymienionych przez Ciebie sprzetow... ale calkowicie subiektywnie to doradzilbym GSX1400 (wiekszy moment) + szyba...

 

pozdr,

w

 

ps.

....a nie mozesz sie umowic z dealer'em na jazdy testowe... w suzuki raczej nie ma z tym problemu.

dzwoniłem do dealer'ów suzuki nie maja takich testowych motocykli, a ludzi jeżdzacych w polsce przede wszystkim na gsx 1400 jest mało i trudno o obiektywne opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam gsx1200 i spoko ,do turystyki we dwoje super

1400 nie jezdzilem ale po sprzecie widac ze ok.w kilku katalogach widzialem tez osprzet turystyczny dedykowany temu sprzetowi.gsx1400 wspaniale nadaje sie takze do jazdy po miescie i okolicach.

myslac jednak o wiekszych wypadach poszukalbym jednak hayabusy,ktora do turystyki przez duuuze T jest wprost stworzona

a jesli chodzi o pytania dot. co sie psuje itp.. to chyba mozemy sobie darowac,nie? he he PZDR i udanych zakupow

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo iż GSX 1400 jest prześliczny, do turystyki wybrałbym chyba dużego Bandita, w wersji S wyposażonej w półowiewkę, zwłaszcza w naszym klimacie. A jeśli już decydowałbym się na GSX-a, tobym prawdopodobnie rozejrzał się za jakąś akcesoryjną szybą do niego. Tak czy siak, życzę udanego zakupu. :crossy:

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdziłem gsf 650 s turystycznie z dziewczyną i troche sie zawoodłem na sprzęcie bo trzeba mu dawać dużo na obroty i mieszać biegami by uzyskać zadawalającą moc. nie wiem jak silnik bandita 1200 bo nie miałem okazji nim jezdzić. opisy b12 są dość zadawalające, nie wiem czy się nie zawiodę na nim, nie chcę znów sprzedawac moto !

 

to po co pytasz? wybierasz tylko pomiędzy 2 sprzętami suzuki, na dodatek jeden już ci nie pasuje...

poczytaj sobie w ostatnim świecie motocykli - piszą, że nie ma problemu ze względu na zbyt krótkie przełożenia, ani z elastycznością silnika. v2 1800ccm to to nie jest i nie będzie, ale to zależy, czego oczekujesz od sprzęta. BTW dl ma faktycznie ładniutki silniczek, szczególnie duży - litrowy. inne firmy też oferują podobne maszyny, turystyczne z silnikami v2

natomiast jeśli jeszcze się zastanawiasz, to przyglądnij się sprzętom w szerszym ujęciu: ja na przykład szukając elastycznego silnika, kardana i turystycznej maszyny - kupiłem r1100rs. teraz jeżdżę za "600", na których chłopaki ciągle mieszają biegami, a u mnie tylko "5"...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwóch moich kumpli śmiga od tego sezonu na B12. Zaliczyli już Chorwację i są bardzo zadowoleni. Ja sam pohulałem na B12 i uważam, że to bardzo fajne moto (przez chwilkę brałem pod uwagę możliwość zakupu jednak przeważyły walory estetyczne i nie tylko mojego sprzęta). Tak czy siak jeśli szukasz moto do turystyki a chcesz wybrać pomiędzy tymi dwoma modelami to chyba lepszym (wygodniejszym) byłby B12...tu przynajmniej masz półowiewkę a uwierz mi, w turystyce, zwłaszcza dalekiej przydaje się jakaś osłona przed wiatrem. Sugerowałbym jak wcześniej koledzy umówić się jednak z jakimś Importerem Suzi na jazdę próbną. Miewają czasem te sprzęty do testów bo sam nieraz je brałem.

Pozdro i trafnego wyboru. :crossy:

P.S. A może rzeczywiście rozejrzysz się jeszcze za jakimiś innymi sprzętami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie! może i się uparłem na dwa sprzęty, a to dla tego że bandita już trochę znam, miałem wczesniej miejszego 650 s i zastanawia minie jak znacząco B12 różni się od niego . Pozatym nie chciałbym się rozczarować po zakupie nowego moto dlatego myślę o czymś o wiele mocniejszym jak gsx 1400. wiem że są inne moto o lepszych bądz porównywalnych osiągach jak fazer 1000 czy tez xjr 1300 ale ich cena ! raczej myślę o nowym a suzi jest nie za droga w stosunku do konkurencji a jak juz uzywane to chciałbym sprowadzic bo u nas cięzko dostac zadbany sprzet (bandit 1200). do usłyszenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie! może i się uparłem na dwa sprzęty, a to dla tego że bandita już trochę znam, miałem wczesniej miejszego 650 s i zastanawia minie jak znacząco B12 różni się od niego . Pozatym nie chciałbym się rozczarować po zakupie nowego moto dlatego myślę o czymś o wiele mocniejszym jak gsx 1400.

 

Zaręczam Ci, żę B12 różni się znacznie od B6, czy nawet B65 :icon_mrgreen: Ponad 110 km dużeg Bandita (bo realnie to chyba tyle ma, albo i trochę więcej, jak wynika z publikowanych wykresów) to nie 77 małego chuligana, podobnie jak 100 Nm to nie 60 Nm. B12 idzie na koło wyłącznie z gazu na II biegu. Poza tym jest cięższy.To jest prawdziwa ciężka kawaleria, a nie lekka jazda tatarska. Tak naprawdę, to oba motocykle łączy tylko nazwa i ogólny wygląd.

 

Stałem rok temu przed podobnym wyborem, ale wystarczyło przysiąść się do obu maszyn i bandzior wygrał w przedbiegach. Róznicy w mocy i momencie obrotowym to podejrzewam, że w normalnej eksploatacji nie będziesz dostrzagał na tyle, aby Ci przeszkadzała. B12 to świetnie wyważony motocykl uniwersalny. GSX 1400 zdaje się krzyczeć - patrz, jaki jestem piękny, jaki wspaniały, tylko kto mi tę trąbę jerychońską zamiast tłumika przystawił??!!!! Ale do turystyki to raczej Bandit S - akcesoryjna półowiewka do GSX 1400 wygląda strasznie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem rok temu przed podobnym wyborem, ale wystarczyło przysiąść się do obu maszyn i bandzior wygrał w przedbiegach. Róznicy w mocy i momencie obrotowym to podejrzewam, że w normalnej eksploatacji nie będziesz dostrzagał na tyle, aby Ci przeszkadzała. B12 to świetnie wyważony motocykl uniwersalny. GSX 1400 zdaje się krzyczeć - patrz, jaki jestem piękny, jaki wspaniały, tylko kto mi tę trąbę jerychońską zamiast tłumika przystawił??!!!! Ale do turystyki to raczej Bandit S - akcesoryjna półowiewka do GSX 1400 wygląda strasznie

 

Wedlug mnie Suzuki gsx1400 jest dużo lepszym sprzetem niż bandit .

AdamWo jezdzi tym sprzętem ,i po załozeniu kompletnego wydechu acrapowica motocykl ma ponad 125km i 130nm momentu ,jezdziłem ty .Cudo

A jesli chodzi o wyglad to gsx1400 jest piekny :icon_mrgreen:

Bierz gsx1400 i nawet sie nie zastanawiaj :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie Suzuki gsx1400 jest dużo lepszym sprzetem niż bandit ...

 

Czolem,

No, ale raczej nie do turystyki. Jak chcesz miec lapy dlugie jak Wielki Gonzo to sie nada :lalag:), a sprzety sa takie, ze chce sie odkrecac :icon_mrgreen:

 

Moim zdaniem, jak chcesz miec cos szybkiego, ladnego i do turystyki (dalekiej) to wez duzego Fazera. Silnik lepszy niz u bandita czy w gsx1.4, wyglad tez nieczego sobie -> moim zdaniem jeden z najlepszych obecnie wszechstronnych motocykli.

Ale wszechstronnych nie w taki sposob jak dl, ktory - wlasciciele dl'ow nie obrazcie sie- jest do wszystkiego i do niczego jednoczesnie :icon_mrgreen: , ale rzeczywiscie daje szanse i na szybkie przeloty, i na palowanie jesli ktos lubi, oraz normalna i wygodna jazde, czy top solo, czy z pasazerem.

pzdr,

Jac

Edytowane przez Jac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica miedzy b12 a gsx 1200[w moim przypadku]jest sposob oddawania mocy.bandyta idzie na kolo i jest taki narwany a inazuma rwie do przodu jak lokomotywa i ani mysli zeby sobie kolo poderwac,no chybaze chcesz he he.gsx swoja moc oddaje w sposob liniowy tzn. caly czas masz ja pod reka,w calym zakresie obr.i na kazdym biegu.w sumie wystarczy 5 ka i mozesz caly dzien na niej jechac,obojetnie z jaka predkoscia .wyglad i charakterystyka b12 sklania chyba bardziej do "rozrywkowego" stylu jazdy he he.ale do turystyki na pewno tez sie nadaje ,jak pisza inni uzytkownicy.

ja jednak wybralbym gsx[z tych 2ch sprzetow]

JAC-jezdze z predk. ok.160 km/h i mowie ci spoko mozna chulac w trasie.rece ani nic innego nie boli.a doznan podobnych za szyba nie uswiadczysz.

ktos kiedys powiedzial ze naked dla twardych ludzi jest przeznaczony he he...PZDR

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...