Skocz do zawartości

Prędkości na poszczególnych biegach


GT 80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja z kolei uważam że obrotomierz przydaje się w bardziej wyżyłowanych silnikach(szczególnie 2T) gdzie moto ożywa dopiero po przekroczeniu określonej liczby obrotów.

zundapp ks80 81'

prędkości osiągane przy kręceniu silnika do czerwonego pola na obrotomierzu

1-ok.35

2-60

3-ciut powyzej 80

4-ciut powyżej 100

5-teoretycznie 120

a tak spokojnie to zmieniam biegi przy 4,5 tys.obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w DT ekonomicznie pływam:

I-10km/h

II-20km/h

II-30km/h

IV-40km/h

V-50km/h

IV-60km/h

dodam ze ekonomia oznacza u mnie jazde na oparach po calym dniu szlenstwa i modlenie sie o dojazd do domu:P

 

Jeśli chodzi i ostre starty to chyba ciezko bedzie mieszanie w biegach co 3 sec i tak szesc razy patrzac sie roznoczesnie na buzik i droge...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc to zundapp lepiej goni od rg mimo iż ma pięć biegów.po prostu zundapp ładnie ciągnie od 4 tys.obr aż do czerwonego pola,a rg jakoś kiepsko kręci sie powyżej 6tys.obr,najlepiej ciągnie między 4-6tys.obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo rozumiem sens wpisywania osiągów typu "bałem się dalej przyśpieszać na tym biegu". :crossy: (W temacie pierwszym pytaniem jest- "Interesuje mnie jakie są predkości maksymalne waszych sprzętów na poszczególnych biegach??".) Silnik w dobrym stanie, nie sądzę by rozleciał się po kilkukrotnym wkręceniu, aż przestanie przyśpieszać dalej (2T). Jeśli zaś jest trup, to czas go wyremontować lub dobić. :P Może nie ma się czym chwalić, poza tym sprzęt oddalony pod każdym względem od przynajmniej połowy tu wymienionych. Kiedyś jawkę w średnim/ słabym stanie tak wykręciłem, że po zdjęciu głowicy najpierw wyjąłem denko tłoka i trochę z pierścieniem i połówką (połówka tak się wtopiła, że kombinerkami wyjąłem dopiero, zaś na denku odbity był wyraźnie kształt komory spalania), większość z reszty wysypałem po zdjęciu cylindra (do dziś trzymam te kawałki tłoka "na pamiątkę"). Część była w skrzyni korbowej, kolanku i tłumiku. Korbowód był tak krzywy, że praktycznie był oparty o tuleję cylindra, zaś w cylindrze zrobiły się takie rysy, że nie wszystkie zostały pokryte po przeszlifowaniu z 2 na 4 szlif.

 

Mój simson (jak już pisałem w innym temacie- http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=53002&st=20 i jak sądzę moją wypowiedzią ten został zainspirowany):

 

2- 50

3- 60

4- w prędkości nie ma prawie różnicy, nie to, że brakuje mocy na jazdę. Można zwolnić i bezproblemowo jechać. Najwięcej zobaczyłem na liczniku trochę za 65- z lekkim wiatrem.

Edytowane przez Qvertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

ja z kolei uważam że obrotomierz przydaje się w bardziej wyżyłowanych silnikach(szczególnie 2T) gdzie moto ożywa dopiero po przekroczeniu określonej liczby obrotów.

zundapp ks80 81'

prędkości osiągane przy kręceniu silnika do czerwonego pola na obrotomierzu

1-ok.35

2-60

3-ciut powyzej 80

4-ciut powyżej 100

5-teoretycznie 120

a tak spokojnie to zmieniam biegi przy 4,5 tys.obr

 

 

Witam cie kolego mam taki sam motocykl co ty i nigdzie nie moge dostać do niego tłoka pomusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ZR 50:

 

1: 25 km/h

2: 35 km/h

3: 45 km/h

4: 55 km/h

5: ~70 km/h

 

Oszczędnie to tak 60 km/h.

 

W Cagivie:

 

1: 35 (?) km/h

2: 60 km/h

3: 80 km/h

4: 100 km/h

5: 130 km/h (trzeb się starać :biggrin:)

 

Oszczędna jazda to moim zdaniem koło 90 km/h na 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - ok.30

2 - 45

3 - 65

4 - 85

To na 4 podałem jako konstrukcyjną, teraz z rozpędu będzie 80, zwykle 75, natomiast raz udało się z górki i z wiatrem 95 :wink:

Jak na czterosuwa 50cc chyba nieźle? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z kolei uważam że obrotomierz przydaje się w bardziej wyżyłowanych silnikach(szczególnie 2T) gdzie moto ożywa dopiero po przekroczeniu określonej liczby obrotów.

zundapp ks80 81'

prędkości osiągane przy kręceniu silnika do czerwonego pola na obrotomierzu

1-ok.35

2-60

3-ciut powyzej 80

4-ciut powyżej 100

5-teoretycznie 120

a tak spokojnie to zmieniam biegi przy 4,5 tys.obr

 

 

Ja mam taki sam ale nie mam obrotomieza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...