malys Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 No chyba tylko do sprawdzenia do ilu się kręci. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 ja z kolei uważam że obrotomierz przydaje się w bardziej wyżyłowanych silnikach(szczególnie 2T) gdzie moto ożywa dopiero po przekroczeniu określonej liczby obrotów.zundapp ks80 81'prędkości osiągane przy kręceniu silnika do czerwonego pola na obrotomierzu1-ok.352-603-ciut powyzej 804-ciut powyżej 1005-teoretycznie 120a tak spokojnie to zmieniam biegi przy 4,5 tys.obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 no to ładnie ten zundapp goni. czyżby lepjej od |RG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalwariat Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ja w DT ekonomicznie pływam:I-10km/hII-20km/hII-30km/hIV-40km/hV-50km/hIV-60km/hdodam ze ekonomia oznacza u mnie jazde na oparach po calym dniu szlenstwa i modlenie sie o dojazd do domu:P Jeśli chodzi i ostre starty to chyba ciezko bedzie mieszanie w biegach co 3 sec i tak szesc razy patrzac sie roznoczesnie na buzik i droge... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalloKS Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 szczerze mówiąc to zundapp lepiej goni od rg mimo iż ma pięć biegów.po prostu zundapp ładnie ciągnie od 4 tys.obr aż do czerwonego pola,a rg jakoś kiepsko kręci sie powyżej 6tys.obr,najlepiej ciągnie między 4-6tys.obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 (edytowane) Nie za bardzo rozumiem sens wpisywania osiągów typu "bałem się dalej przyśpieszać na tym biegu". :crossy: (W temacie pierwszym pytaniem jest- "Interesuje mnie jakie są predkości maksymalne waszych sprzętów na poszczególnych biegach??".) Silnik w dobrym stanie, nie sądzę by rozleciał się po kilkukrotnym wkręceniu, aż przestanie przyśpieszać dalej (2T). Jeśli zaś jest trup, to czas go wyremontować lub dobić. :P Może nie ma się czym chwalić, poza tym sprzęt oddalony pod każdym względem od przynajmniej połowy tu wymienionych. Kiedyś jawkę w średnim/ słabym stanie tak wykręciłem, że po zdjęciu głowicy najpierw wyjąłem denko tłoka i trochę z pierścieniem i połówką (połówka tak się wtopiła, że kombinerkami wyjąłem dopiero, zaś na denku odbity był wyraźnie kształt komory spalania), większość z reszty wysypałem po zdjęciu cylindra (do dziś trzymam te kawałki tłoka "na pamiątkę"). Część była w skrzyni korbowej, kolanku i tłumiku. Korbowód był tak krzywy, że praktycznie był oparty o tuleję cylindra, zaś w cylindrze zrobiły się takie rysy, że nie wszystkie zostały pokryte po przeszlifowaniu z 2 na 4 szlif. Mój simson (jak już pisałem w innym temacie- http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=53002&st=20 i jak sądzę moją wypowiedzią ten został zainspirowany): 2- 503- 604- w prędkości nie ma prawie różnicy, nie to, że brakuje mocy na jazdę. Można zwolnić i bezproblemowo jechać. Najwięcej zobaczyłem na liczniku trochę za 65- z lekkim wiatrem. Edytowane 10 Sierpnia 2006 przez Qvertz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomati Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 ja z kolei uważam że obrotomierz przydaje się w bardziej wyżyłowanych silnikach(szczególnie 2T) gdzie moto ożywa dopiero po przekroczeniu określonej liczby obrotów.zundapp ks80 81'prędkości osiągane przy kręceniu silnika do czerwonego pola na obrotomierzu1-ok.352-603-ciut powyzej 804-ciut powyżej 1005-teoretycznie 120a tak spokojnie to zmieniam biegi przy 4,5 tys.obr Witam cie kolego mam taki sam motocykl co ty i nigdzie nie moge dostać do niego tłoka pomusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 NS1 (max)1. 322. 513. 704. 875. 966. 117 economic 1. 202. 353. 454. 55-60..pozniej nie robi sie juz ekonomicznie :flesje: moja ns1 :biggrin: no wiec mam tak samo bo kupilem sprzeta od HBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 1-35kmh2-60km\h3-90km\h4-105km\h5-125km\h6-135km\h Ale ogolnie zmieniam biegi nie przy predkosci tylko jak jade normalnie to powoli sobie mzieniam biegi co 5tys obr.we 2 osoby co 6-7:)i jade sobie 80-90tka.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 U mnie w ZR 50: 1: 25 km/h2: 35 km/h3: 45 km/h4: 55 km/h5: ~70 km/h Oszczędnie to tak 60 km/h. W Cagivie: 1: 35 (?) km/h2: 60 km/h3: 80 km/h4: 100 km/h5: 130 km/h (trzeb się starać :biggrin:) Oszczędna jazda to moim zdaniem koło 90 km/h na 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Simson :icon_razz: 1-2: 22km/h2-3: 37km/h3-4: 49km/h4-5: yy, chyba sie zapędziłem Oszczędna jazda to 50km/h na 4 biegu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ogar 200:1- opór2- opór3- 70 km/h (75km/h- przy dobrym wietrze) A tak naprawdę to nigdy nie zwracam uwagi na prędkość przy zmienianiu biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 1 - ok.302 - 453 - 654 - 85To na 4 podałem jako konstrukcyjną, teraz z rozpędu będzie 80, zwykle 75, natomiast raz udało się z górki i z wiatrem 95 :wink:Jak na czterosuwa 50cc chyba nieźle? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 1. 252. 503. 704. 905. 110 A ekonomicznie to ruszam nawet czasem z 2 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motomati Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 ja z kolei uważam że obrotomierz przydaje się w bardziej wyżyłowanych silnikach(szczególnie 2T) gdzie moto ożywa dopiero po przekroczeniu określonej liczby obrotów.zundapp ks80 81'prędkości osiągane przy kręceniu silnika do czerwonego pola na obrotomierzu1-ok.352-603-ciut powyzej 804-ciut powyżej 1005-teoretycznie 120a tak spokojnie to zmieniam biegi przy 4,5 tys.obr Ja mam taki sam ale nie mam obrotomieza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.