damian-kmx Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 to dobrze ze mozna zmieniac, moze jednak warto zainwestowac lepszy olej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 własnie... benek dobrze to ujoles:Pchodzi o to czy mozna mieszac castrol z mobilem?bo patrzylem specjalnie na nie i czytalem... ale nie pisalo nic o tym ze nie wolno ani tez o tym ze wolno....bo podobno oleje moga sie sciac.... i bylo by nie ciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 to jak sie ma dozownik to lepiej nie mieszac lepiej zlac stary albo go dojezdzic i nalac nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 ja tam dozownika nie uzywam,bezpiecznej jest lac olej prosto do baku, bo jak ci sie gdzies przytka dozownik to mozesz mie "fajniusio".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lons Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 albo najpierw wlać po troszku obydwu olei do jakiegoś pojemnika i obserwować co się stanie :icon_eek: jak nie bedzie się ścinać to chyba można by w ostateczności zmieszać :buttrock: zawsze jak mam końcówke w dozowniku to dolewam nowego (innego) i się nic nie działo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 no wlasnie ja wlalem tylko mobila po to zeby jezdzic naraize...tak to wlewalem castro. tylko mi sie skonczyl;/a mialem wypad...;/zjede tego mobila i bede castro wlewal:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Rozpuszczanie nagaru przez zmieniony olej niby jest możliwe... W praktyce takiego przypadku nie spotkałem, tylko same "opowieści". Po mojemu: nawet jeśli nagar się rozpuszcza to szkodę zrobi tylko w wyjeżdżonym silniku gdzie ta warstwa nagaru jest gruba - czyli remont przyspieszony tylko trochę :) Co do oleju STIHL:Miałem w dozowniku olej który przyjechał jeszcze ze Szwajcarji razem z moim motorkiem. Nie wiem co to za olej. Było go tak z centymetr (końcóweczka) i przez to motor nie miał smarowania przy przechyłach i chamowaniu więc dopełniłem Stihlem. Po nalaniu STIHLA niby bez zmian ale znacznie podniosła mi się temp. silnika przy mniejszych prędkościach. Do czerwonej krechy niby jeszcze kawałek ale jednak się podniosła. :lalag: Piszecie, że go rozlewają tam gdzie Orlenowski....Na szwajcarskiej benzynie motor zawsze palił z pierwszego kopa. Ciepły silnik, zimny silnik, po dłuższej przerwie zawsze z pierwszego. Ale szwajcarska się skończyła.... Po nalaniu ORLENOWSKIEJ VERWY czy VERVY już bywa różnie.... nieraz to i popchać trzeba.JAKOŚĆ ORŁA ku*wa mać... :) Chyba zaleję olej ESSO bo słyszałem tylko dobre opinie i mają go w Leroy Merlin więc łatwo dostępny. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 zalej midlandem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lons Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 wczesniej mialem jakis chu*owy mobil do 2t i z odpalaniem rannym bywalo trudno. zawsze kopcil jak sk***ysyn. szybko sie grzal nawet do czerwonego pola. ostatnio zalalem esso i pali bez problemu zawsze. teraz nawet przy mocnym katowaniu sie nie grzeje (caly czas zawsze ta sama benzyna Ultimate 98 ze stacji BP)teraz od jakiegos czasu leje r2 i jest tez super :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 O Midlandzie słyszałem tyle samo dobrego co o ESSO. Tyle, że tego pieprzonego Midlanda nie mogę nigdzie znaleźć a ESSO mam podręką. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 oleje syntetyczne można mieszac. co do bezyny... to mozliwe ze na zwykłej 95 bedzie palic lepiej poniewaz im wyzsza oktanowosc tym dłuzszy czas palania czyli zapłon musiał by miec wieksze wyprzedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Co do tego że nie można zmieniać z minerala na syntetyk to jest w tym trochę prawdy. Nie można jak bardzo długo się jeździło na słabym mineralu (np. Mixol) i silnik jest bardzo zużyty. Taki silnik w dużej części uszczelnia nagar, który po zmianie na syntetyk zaczyna się wypalać i silnik traci sprężanie. A i jeszcze coś o Orlenowskim za dychę - Kolega lał do MBK Booster R i silnik zatarty. Ja leje Castrola R2 i nie mam problemów z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Jeżeli ktoś się zastanawią nad jakimś tańszym olejem do mieszanki to chyba minimum będzie Mobil 2T Semi-Synthetic.. Cena ok 20zł/1 litr więc wydaje mi się ze naprawdę tanio i w końcu to w miarę renomowana firma... Jeżeli dostępny jest u mnie na zadupiu to pewnie wszędzie indziej tez..A Castrol TT chyba też ok.. Lałem Castrol i Mobil i nie było problemów nigdy wczesniej w żadnym moto..A Valvoline tez kosztuje ok 20 zł/1 litr..(mówię o tych z niższej półki).Ale dla mnie taki "przepalony" wyglądał... Raz kupiłem i zmieszałem to takie dziwne się to wydawało..i ten zapach... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Można zmienić oczywiście, ale jak juz lałes półsyntetyk, to teraz musisz przejsć tez na pólsyntetyk, bo syntetyk rozpusci nagar i moze dojść do tego że piersćien bedzie za lużno chodził i może pęknąć.Nie prawda. A co ze zmianą powiedzmy z syntetyka na połsyntetyk? Zawsze lałem mobila za 42 zl ale ostatnio mi się skończył i raz nalałem mobila połsyntetyk, czy ma to jakiś zły wpływ?Nie ma. Tak, niech naleje ale jak sie zatrze sprzet to bedzie mial zal do Cieibe. z polsyntetyka na synetyk sie nie przechodzi. Odwrotnie tak. Znam przypadek jak koles na CZ 125 jezdzil na polsynteku stilowskim i nalal r2 i zatarl sprzet.Bzdura. Gówno prawda z tymi zmianami oleju, kumpel lał kiedyś do aprili mixola, wszystko bylo zasrane nagarem, potem wlał syntetyk i przejechał na nim kilkaset km, jakos aprilia jeździ na tym oleju do dzisiaj. Jeszcze innny kumpel lał półsyntetyk, zmienił na syntetyk i tez nic sie nie stało.Prawda. Co do tego że nie można zmieniać z minerala na syntetyk to jest w tym trochę prawdy. Nie można jak bardzo długo się jeździło na słabym mineralu (np. Mixol) i silnik jest bardzo zużyty. Taki silnik w dużej części uszczelnia nagar, który po zmianie na syntetyk zaczyna się wypalać i silnik traci sprężanie. (...)Nie opowiadaj głupstw. W którym miejscu silnika, nagar pełni rolę uszczelnienia? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 wciska sie pod pierscienie i tak dociska je do cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.