mariosol Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Nabylem dzisiaj gs 500f z 2004r z przebiegiem 9000km od pierwszego wlasciciela i po przejechaniu 150km pierwszy bieg nie chcial mi wskakiwac (musialem ruszac z 2 ale nie zawsze-na 5 zatrzyman na swiatlach raz nie chce sie wlaczyc). Zauwazylem rowniez dziwny dzwiek na wolnych obrotach dobiegajacy z lewego dekla rytmicznie powtarzajacy sie co okolo 6sekund trwajacy okolo sekundy (jakby jakas zebatka hrobotała). Prosze o pomoc poniewaz obawiam sie ze wtopilem pieniadze i teraz zaczna sie wysokie koszty naprawy na co juz mnie nie stac. Dodam ze motocykl byl servisowany przy przebiegu okolo 6500km. Jezeli ktos sie spotkal z takim problemem lub moze cokolwiek podpowiedziec niech pisze. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agghia Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) Z tą niewchodzącą jedynką, to w GSach standard przy mocno rozgrzanym oleju po dłuższej jeździe :) Pomaga puszczenie na chwilę sprzęgła - po ponownym wciśnięciu jedynka powinna już wejść leciutko ;)A czy chrobotanie o którym piszesz pojawia się gdy tylne koło się kręci (np. podczas gdy moto stoi na centralce)? Bo jeżeli tak, to również swoisty folklor GSowy ;) Sama kiedyś panikowałam z obydwu ww. powodów ;) Pozdrowionka :) ...i życzę bezawaryjnej jazdy :D dopisane:PS. ...chociaż z tym chrobotaniem, to nie byłabym jednak taka pewna, bo przypominam sobie teraz, że kwestię chrobotania odkryłam kręcąc tylnym kołem na centralce (przy wyłączonym silniku) i... nie jestem pewna, czy przypadkiem owo chrobotanie nie było jednostajne... :lalag: Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez Agghia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Niestety nieraz dwukrotne puszczenie sprzegla nie pomaga i musze wrzucac dwojke :lalag: . A co do chrobotania to wystepuje ono na postoju bez obracania kola. Zauwazylem jeszcze ze w czasie jazdy zrzucajac biegi potrafie wlaczyc luz a kontrolka sie nie pali(ale bardzo zadko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) a jak wbijesz dwójke to da cie zapiąć jedynke :lalag: Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez hz10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 a jak wbijesz dwójke to da cie zapiąć jedynke :lalag: Dzisiaj sprawdze bo wczesniej nie moglem bo by mnie na swiatlach pogonili trabieniem :) Bardziej mnie niepokoi te chrobotanie. Mam tez pytanie co do smarowania lancucha. Jak czesto trzeba to robic i jaki srodek najlepiej wybrac zeby nie chlapal za mocno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 przy nowych sprzętach pojawiają się takie dolegliwości - spróbuj przy naciskaniu na dźwignię biegów lekko dodać gazu - bieg powinien się zapiąć. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 może zmień olej , zastosowanie złego leju czasami zmula skrzynie biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Po wczorajszej przejazdzce zauwazylem ze wcisniecie dwukrotnie sprzegla pomaga (zastanawiam sie dlaczego nie pomagalo wczesniej ale pewnie zbyt słabo wyczułem skrzynie). A co do chrobotania-stukania(chyba bardziej stuka niz chrobocze) udalem sie do sprzedawcy i zapenil mnie ze tak sie dzialo od nowosci i to naturalna przypadlosc gs?? Wierzyc mu? Zapomnialem dodac ze servis odbyl sie na poczatku tego sezonu przy przebiebu 8700km a nie jak pisalem wczesniej takze juz sam nie wiem?? Moze jestem przewrazliwiony (bo przesiasc sie z mz 251 na taka maszyne to dla mnie pozytywny szok!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pastor Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Skoro przesiadłeś się z MZ to nie powinieneś mieć wątpliwości co do tych naturalnych przypadłości. Przecież MZ też ma swoje "zachowania", które jak w gs'ie wynikają prawdopodobnie z konstrukcji tych wszystkich flaków.. Np. ktoś kto nigdy nie jeździł na MZ będzie miał problemy z właczeniem luzu itp.Pozdro!P.S.Gratuluję przesiadki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Skoro przesiadłeś się z MZ to nie powinieneś mieć wątpliwości co do tych naturalnych przypadłości. Przecież MZ też ma swoje "zachowania", które jak w gs'ie wynikają prawdopodobnie z konstrukcji tych wszystkich flaków.. Np. ktoś kto nigdy nie jeździł na MZ będzie miał problemy z właczeniem luzu itp.Pozdro!P.S.Gratuluję przesiadki!! Uspokoiliscie mnie. Wielkie dzieki. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymonkoz Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 (edytowane) To normalka mam GS 500 E z 98r i mam to samo :D jak mi 1 nie chce wejsc to popuszczam lekko sprzeglo i delikatniecofam motor do tylu i za chwile zapina bez problemu.to chrobotanie to raczej taki metaliczny dzwiek jak by ktos metalem o metal stukal a pojawia sie dopiero jak sie silnik rozgrzeje i tylko na wolnych obrotach :crossy:bylem u 2 mevchanikow i kazdy z nich powiedzial ze to normalka w Gs-achpozdrowki. Edytowane 16 Sierpnia 2006 przez Szymonkoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Po wczorajszej przejazdzce zauwazylem ze wcisniecie dwukrotnie sprzegla pomaga (zastanawiam sie dlaczego nie pomagalo wczesniej ale pewnie zbyt słabo wyczułem skrzynie). A co do chrobotania-stukania(chyba bardziej stuka niz chrobocze) udalem sie do sprzedawcy i zapenil mnie ze tak sie dzialo od nowosci i to naturalna przypadlosc gs?? Wierzyc mu? Zapomnialem dodac ze servis odbyl sie na poczatku tego sezonu przy przebiebu 8700km a nie jak pisalem wczesniej takze juz sam nie wiem?? Moze jestem przewrazliwiony (bo przesiasc sie z mz 251 na taka maszyne to dla mnie pozytywny szok!) Nie przejmuj się tym. Ja też tak mam w SV-ce kiedy zbijam biegi gdy już stoję. Czasem się zdarza, choć w 95% przypadków zbijam biegi zanim się zatrzymam i zatrzymuję się z już wbitą jedynką. Wtedy faktycznie pomaga wciśnięcie i puszczenie sprzęgła i lekka przegazówka. Z tego co wiem wiele silników tak ma. A co do chrobotania, to chodzi Ci o chrobotanie na luzie? W takim przypadku to po prostu sprzęgło hałasuje. Też normalka. Greetz, &REW. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.