robak Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 (edytowane) witamprzeraża mnie troche to, że moja XR 600 pali bardzo dużo oleju - fakt, nie oszczędzam jej ;) :) ile palą Wasze enduraki ? czy można określić norme dla dużych singli mocno eksploatowanych w terenie przy tych temperaturach? ja nie potrafie określic, ile bierze bo jeżdze bez licznika ale minimum 0,5 litra na 200 km albo i więcej :lalag: uszczelniacze zaworowe są nowe , tłok teoretycznie powinien być OK, bo gładz cylindra jest piękna, kompresje ma super i osiągi też (ponad 150 km/h na wielkiej zębatce i zbiera sie lepiej niż KTM z 96 roku ;) ) po zakupie moto przeszedłem z pełnego syntetyka na semi (z motula na castrola) ale pewien koleś doradził mi, żebym jeździł na mineralnym bo moto ma już kilka latek no i o wiele trudniej przegrzać silnik - co o tym myślicie? pozdro 600 :) ps. jak wyregulować gaźnik w XR ? Edytowane 1 Sierpnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 mozliwe ze masz pierscienie do wymiany chociaz powiem ci szczerze ze moja husqa tez troche oleju ciagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HawK Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 po zakupie moto przeszedłem z pełnego syntetyka na semi (z motula na castrola) Jaki olej lejesz Castrol 20W40 ? Na forum XT600 wiele ludzi narzeka na oleje Castrola a w szczególności ten 20W40http://www.yamaha.xt.hei.pl/modules.php?name=Splatt_Forums Wg. licznie wypowiadających się osób na forum XT zmiana na inny olej niż Castrol była lekiem na zwiększony apetyt. Ja po remoncie silnika (tłok,pierscienie ect) zalałem moto tym mineralem ze względu na różne zalecenia - aktualnie po ok 2000 tys zamieniam olej na półsyntetyka Shell VSX 15W50, niektórzy polecają do singlowych 600'tek Motula 15W50 Shell VSX wybrałem min. pod wpływem tego arta: http://www.mototec.pl/oferta/oleje.php Oleje Shell'a są stosowane min. przez KTM co powinno byc dość dobrą rekomendacją - mam nadzieje :lalag: Zmień olej na inny - powinno pomóc Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 WitamJa mimo wymiany tloczka pierscionkow i uszczelniaczy nie zszedlem z norma min 1L na 200km :) Troche mnie to wkurzalo i doszedlem do wniosku ze cos z glowica musi byc, oddalem do regeneracji i co sie okazalo ze 2 zaworki byly krzywe i sie zamykaly tylko do polowy a sprawca tego bylo cos obcego w cylindrze co bylo widac na starym tloku i glowicy a ze to nie za mojej kadencji sie stalo to nie zwracalem na to uwagi, narazie czekam na nowe uszczelniacze i uszczelki i skladam i sprawdzam :lalag: w koncu musi przestac palic ten olej bo glowica wyglada jak nowa teraz :)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 (edytowane) No to zdecydowanie za dużo. Mi 600ccm pali w off-roadzie na najczęstszym dystansie jaki robię czyli 150 km około kieliszek/dwa kieliszki oleju. Wahania +/- w zalezności od ostrości jazdy. W tych silnikach (LC4) to normalne, mają taki "dziurkowany" nicasil, i to naturalne że troszkę oleju się spali. Wymiana co 500-600 km.Jeżdże na Castrolu 10W/50, wcześniej był Motorex też 10W/50. Cenowo wygrał Castrol. Jestem zadowolony więc nie kombinuję i nie zmieniam na inny. Edytowane 1 Sierpnia 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 (edytowane) Jaki olej lejesz Castrol 20W40 ? Na forum XT600 wiele ludzi narzeka na oleje Castrola a w szczególności ten 20W40http://www.yamaha.xt.hei.pl/modules.php?name=Splatt_Forumslink mi nie działa leje semi syntetyka Castrola GPS 10W-40 , a poprzedni własciciel jezdził na fullsyntetyku Motulu 15W-50 Zmień olej na inny - powinno pomóctak chyba zrobiezmienie na mineralny i będe na nim jezdził do zimy, później uzbieram kase i w razie potrzeby wymienie tłok i wtedy znowu wróce do semisyntetykaco myślicie o tej opcji?i co myślicie o oleju z larssona o nazwie JML ? podobno wielu ludzi stosuje i nikt nie narzeka, a jest tani (18,50 za litr) i lepszy od vavolina (przynajmniej tak wynika z oznaczen na butelkach) Edytowane 1 Sierpnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 mi pali zadkiego oleju full syntetyka 5W40 ok 1L na 1000 zalezy jak bardzo mu daje :lalag: bo czasem mniej a przy jezdzie na trasie i ciagle 6 tys obr/min spali i 2 L na 1000. Teraz zmieniam olej na http://www.motoracer.pl/sklep/product_info...products_id=641 ciekawe czy zuzycie spadnie , napewno warto wymienic tlok z piersconkami i zaworki od parandowskich. Sam mam zamiar to zrobic jak postanowie ze zostawie KLR-a na kolejne pare lat, jako ze bardzo mi pasuje to moto . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 jak miałem dr600 to wciągała ok 1l na 1000km olej 10w40 półsyntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 napewno warto wymienic tlok z piersconkami i zaworki od parandowskich. słyszałem o tej firmie :icon_rolleyes: orientujesz się , ile mogą kosztować tam 2 zawory ssące i 2 wydechowe? (cena oczywiscie bardzo orientacyjna) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 słyszałem o tej firmie orientujesz się , ile mogą kosztować tam 2 zawory ssące i 2 wydechowe? (cena oczywiscie bardzo orientacyjna) Z tego co mówił mi człowiek z tego forum to ok 50zł/sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 (edytowane) a orginalne hondy pewnie ze 3 razy droższe ? :) :icon_rolleyes: Edytowane 2 Sierpnia 2006 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 do mnie oryginalne kawy kosztuja 70zl za sztuke ssace i 120 zl za sztuke wydechowe, wiec na ssacych nie ma az takiej roznicy a co do wydechowych to zalezy jak kto chce kase wydac Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.