Skocz do zawartości

pierścienie kawasaki z 1000 LTD 83r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a próbowałeś dobrać pierścienie z jakiegoś samochodu ? słyszałem że to się sprawdza , problemem jest tylko czasochłonne wertowanie katalogów ,kolega tak dobrał pierścienie do XS400 pasowały z Clio 1,2 :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh dobre nie wiedziałem ze mozna cos takiego zrobic:)Sprawdze tylko pytanie gdzie moge odczytac specyfikację pierscieni skoro nie posiadam serwisówki, bo według jakiej kategorii muszę szukać pierscieni.Dzieki za rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej podleć z tłokiem do jakiegoś zakładu szlifierskiego , oni napewno mają jakieś normy standardy itp , na podstawie tłoka zwymiarują Ci pierścienie,zapewne masz jeszcze stare pierścienie więc także mogą być pomocne.

 

Pozdro seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz - niech cie reka boska broni przed wlozeniem polskich rzemieslniczych pierscieni do tego silnika - w silniku Junaka nie potrafia wytrzymac dluzej niz 2 tys km, co mowic o starej, ale o wiele szybciej krecacej sie japonii. Dodatkowo jezeli w tym rzemieslniczym komplecie jest gorny pierscien chromowany to mozesz sie spodziewac luszczenia sie chromu i zatkania przewodow olejowych drobinkami chromu i zniszczenia silnika.

Do tych silnikow wklada sie tylko oryginaly, bo tylko one beda tam pracowac.

Niestety stara japonia to nie jest tania zabawa - ceny czesci sa takie same jak nowej.

Jezeli wydaje ci sie ze to sie "nie oplaca" bo cena calego motocykla to 3 tys zl to zastanow sie czy oplaca ci sie jezdzic, czy wolisz remontowac silnik co miesiac ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi przypomina dobre stare polskie porzekadlo - "ty mi mow, a ja zdrow "

Zycze powodzenia .

 

Adam M.

ta firma z Łodzi to nie rzemiosło tylko fabryka pierścieni która wysyła do niemiec tam pakuja w opakowania i wracają do nas ze zdwojoną siłą cenową ja sam wiele razy montowałem pierścienie od nich do samochodów i silniki podejrzewam śmigają do tej pory

ps jutro skołuje telefon :clap: o ile dobrze pamiętam to koszt 1 sztuki to 20pln albo masz linka i tam jest telefon ;) http://www.fpt-prima.com.pl/index2.php?set_lang=PL

Edytowane przez hz10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskie pierscienie, bardzo dobrze spisujace sie w samochodach, ktorych silniki kreca sie srednio z szybkoscia 4 tys obr/min, nie daja rady w silnikach motocyklowych, ktore kreca sie srednio z szybkoscia 6 tys obr/min - ale ja mysle ze najlepiej doswiadczyc tego na wlasnej skorze - o wiele lepiej dociera.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana tylko pierścieni w silniku KAWSAKI to poroniony pomysł bo może trochę poprawi kompresję ale zwiększy radykalnie zużycie oleju.

W tych silnikach oprócz pierścieni wybijają się rowki w tłokach i założenie nowego pierścienia spowoduje duże nieszczelności na styku tłok i pierścień w miejscu gdzie stary pierścień miał zamek.

Duża cena pierścieni nie wynika z okradania klienta lecz z bardzo skomplikowanej technologii produkcji polegającej na prasowaniu go z proszku mieszaniny metali pod b. dużym ciśnieniem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...