Andi Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 siemka po okolo 40 minutach jazdy zapala mi sie ta czerwona kontrolka na zegarze i po jakis 20 minutach gasnie i potem znowu sie zapala ?? niby olej nowy 10w40 motula i stan tez poprawny dodam ze nie gasnie jak przygazuje bo ona chyba od cisnienia nie jest moze temperaturka za duza ?? kto pomoze znalezsc przyczyne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Ta kontrolka jest nie od ciśnienia tylko od poziomu oleju. Jesli jest właściwy stan oleju to może masz walnięty czujnik? Chociaż w Drag Starach moich klegów tez się potrafi ta kontrolka zapalić w czasie jazdy (ale podobno jest to normalne - zdaniem znajomych posiadaczy XVS 1100). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Normalne???????? :biggrin: :) ....to nie jest normalne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 na niemieckim forum juz mi wyjasnili zawiesza mi sie czujnik i trza go przy nastepnej wymianie oleju wymienic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Najprawdopodobniej obejdzie się bez wymiany. Motul tak ma. Wypłukuje to i owo pozostawione przez poprzednie smarowidła. Zdarzało mi się to samo, gdy raz użyłem rzeczonego motula. Przy Castrolu Actevo, a teraz coraz częściej Mobilu - nigdy. Ah i jeszcze: odradzam w naszych V2 używanie pełnego syntetyka - to dobre do R4. Tu też może leżeć przyczyna zapalania się kontrolki, która NIE jest tylko od poziomu czy ciśnienia, ale od jednego i drugiego. Sprawdzenie poziomu w okienku i temperatury na aftermarketowym korku wlewu oleju eliminuje dopiero 2 z 3 przyczyn. Zmień na półsyntetyk Castrola lub Mobila - minie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 a gdzie to jest naspisane ze ona tez jest od cisnienia oleju?? mam cala serwisowke 400 stron i tam nic nie ma ze ona pokazuje tez cisnienie oleju nawet nie ma takiego czujnika :biggrin: :) jest tylko czujnik poziomu oleju :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roboi Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 U mnie też zapala się czerwona kontrolka poziomu oleju ale się tym nie przejmuje. Przypadłość ta występuje tylko podczas upalnych dni. Zapala się co prawda dopiero po ok. 200 km ciągłej jazdy np. przy raptownym przyśpieszeniu, potem gaśnie. Czasami jak nie chce zgasnąć zatrzymuje się na minutę i wszystko wraca do normy na następne 200 km. Jeżdżę na Mobil Extra 4T 10W-40 SemiSyntetic. Konsultowałem ten problem z paroma posiadaczami XVS 1100 i podobno to norma. W niektórych modelach /sam widziałem tylko w jednym/ potrafi się zapalić gdy motocykl stoi na bocznej stopce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Masz rację, Andi: to nie zostało nigdzie napisane w serwisówce (jak parę innych rzeczy). Dla mnie istotniejsze, jak działa. "Czujnik poziomu" powinien sygnalizować zarówno wtedy, gdy jest on za niski, jak i wtedy, gdy jest chronicznie za wysoki (brak zasysania oleju w obwód, blokada cyrkulacji). Zawieszenie się, najczęściej na jakichś paprochach, próbuje nas przekonać właśnie o tym drugim rodzaju awarii. Gorzej, jeśli naprawdę ma ona mijsce, bo śmieć zablokował nie tyle czujnik, co jeden z kanalików olejowych. Dlatego proszę, aby Koledzy odpuścili Motula - słynnego wypłukiwacza resztek. Howgh! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 ja jezdze na castrolu r4 superbike pelny syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz01 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Dlatego proszę, aby Koledzy odpuścili Motula - słynnego wypłukiwacza resztek. Howgh! Inna rzecz, że gdybyś od początku jeżdził na Motulu to nie byłoby nic do wypłukiwania - ja sobie ten olej bardzo chwalę ( półsyntetyk 15W50 ) ze względu na jego zauważone przeze mnie bardzo dobre właściwości utrzymywania termiki silnika w ryzach.Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 jak na razie nie narzekama co maja zlego te pelne syntetyki ? w nowym motorze pytam bo mam nowkewiem ze bardziej wyplukuja ale przez to zmniejasza sie tarcie i wzrastaja parametry silnikapozatym producent zaleca wlasnie jego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 ... a u mnie problem zapalającej się kontrolki oleju (ten sam silnik co dragstar) okazał się banalny - po prostu na łączce kabelka od czujnika był luz...Więc może warto sprawdzic wszystkie połączenia zanim wymieni się czujnik?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.