Nitro Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Ja również wole gs-a BEZ :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 po co Ci owiewki jesli ona prawie nic nie daja ;] nie osiagasz jakis kosmicznych predkosci gs-em wiec sa zbedne, a przy ewentualnej glebie masz tanszy koszt reanimacji motocykla i mniej sklejania plastikow :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Dlatego wole nakedy, kumpel jak przeszlifowal CBR, to plakal ze na owiewki wyda mase siana :D no i rzecz jasna, ze tego siana nie mial :) A jak jeest z dostepnoscia do owiewek Five Stars?? W razie co jest skad spasowac elementy, czy tez trzeba GS'a przerobic juz na nakeda :biggrin: Na allegro bardzo zadko sie trafiaja takie owiewki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Przy nowym sprzęcie wygląd bez owiewek jest OK. Po pewnym czasie silnik w starszych modelach zaczyna wyglądać byle jak. Owiewki zasłaniają go i znowu jest OK. Tyle co do wyglądu. Praktycznie to jazda bez owiewki z szybą poza miastem jest beznadziejna. Dziś to sprawdziłem na xj 600 dyversjon. Zdemontowałem bo musiałem pokleić. Wyjechałem bez owiewki, która nie jest wcale wielka, ale jazda była do d.... powyżej 120 strasznie szarpie. Myślę ze wiele więcej nie dałoby się jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Silnik zaczyna wyglądać "byle jak" ? ? ? Coż to ma znaczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Pewnie chodzi o to, ze farba zlazi? Hmm moja GieSia jest z 90 roku i jakos silnik przyzwoicie wyglada :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 gs mi też bardziej goły się podoba i taki mam :evil: .....ten obudowany to wygląda jak by z różnych klocków był zrobiony. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Mój model ma 13 lat i jakoś farba nie złazi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 bo może ktoś malował silnik kto go miał przed tobą, albo jakiś handlarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Raczej wątpię. Kilka modeli widziałem. W sume 6, albo więcej i żaden nie miał obskurnego malowania silnika, nic farby nie schodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Ja nie mam GS'a, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się bez owiewek :icon_razz:Dać tylko szybkę i nic jak tylko śmigać :) Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Starsze modele miały malowane na czarno cylidry. Po pewnym czasie farba zaczyna złazić i widać aluminium, które się utlenia i to widać. Ponadto reszta silnika też była malowana na czarno. Nie da się jeździć i utrzymać moto bez jednej ryski. A przy takim malowaniu wszystko jest widoczne. Rrzy innych kolorach (srebrny) nie widać tego tak bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 I ja się przyłączę do żywej dyskusji co nam się bardziej podoba. Jak na początku kolega Kornol zauważył słusznie o gustach się nie dyskutuje (bo każdy ma prawo do własnego i ju) ale....no ale skoro padło pytanie...mnie osobićei podobaja się raczej obudowane maszynki, troszkę chronią przed wiatrem, a ponieważ owiewki spełniają również aerodynamiczną rolę to i spalanie jest o kilka procencików niższe :) a jeśli mówimy o ewentualnych szlifach to są takie wynalazki jak crash pady, które przy drobnych glebach dość skutecznie chronią dość drogie plastiki. Przy większych prędkościach...cóż tu już nie ma znaczenia jakie mamy zabezpieczenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majara Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 ja również "wolę bez", nie ma to jak poczuć ten wiatr we włosach i muchy w zębach :buttrock: :biggrin: :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 ja również "wolę bez", nie ma to jak poczuć ten wiatr we włosach i muchy w zębach :biggrin: :buttrock: :buttrock:tiaaaa....zwłaszcza te muchy w zębach...hehe :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.