markos Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 no własnie ja sie pytam o częsci do teko kingwaya. Bo do aprili to razcej nie problem ;)Póki na gwarancji to są, a potem sprzedajesz moto, bo i tak sie rozsypie. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Za te 3,5 tysia byś latał a nie ciągnął się.Japonia z lat 90-94 np.CRM lub DT itp. i ma się przyjemność z jazdy czuć moc a takim łosiem bym jezdzic nie mógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 no tak ale nie można lekcewazyć czyiś gustów i guścików i nalezy zrozumieć że każdy jeździ tym czym chce i na co mu portfel pozwala. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Ja też raczej szedłbym w stronę włoską/japońską ;) ...Co do testu - porządny, fajnie się czytało :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 Witam kolejnego posiadacza 4T 50cc :biggrin:Właśnie jak z częściami?Czy naprawdę on się tak nisko kręci? (5500rpm) Moja Honda ma czerwone pole między 6,5 a 8 tyś. rpm, ale w tym zakresie to dopiero zaczyna ciągnąć :) Obraca się na oko (bo skala jest do 8...) do 11000rpm, ale w końcu to silnik krótkoskokowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Czesci narazie nie ma.Moto na gwarancji 2 lata wiec niemam czym sie martwic.To jest raczej moto bezawaryjne Tak kreci sie tak nisko 5500 to jego maxOczywiscie mozna zmienic mu modul na tuningowy i wtedy ma o wiele wieksze ale jak wysokie to nie mam pojecia. W tym losiu tez jest silnik HONDY :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Chłopak chciał choppera to sobie kupił, każdy lubi coś innego. Przynajmniej nie przerobił jakiegoś komarka na choppera, czego czasami pełno na allegro, który wygląda potem tak bym powiedział "średnio mientko". :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 [...]Pozycja za kierownicą niewygodna dla początkującego(2 tygodnie bolały mnie krzyze i łopatki)ale w miare ujeżdzania idzie sie przyzwyczaic. Plusy:-wygodna pozycja kierowcy i pasażera-dobre zawieszenie-bardzo dobre hamulce-ładny wygląd-niska cena chyba jakś pomyłka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drops Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 (edytowane) Ziomek91, jemu pewnie o to chodziło, że pozycja jest wygodna, tylko trudno się do niej przyzwyczaić :biggrin:. Edytowane 30 Lipca 2006 przez drops Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Tak kreci sie tak nisko 5500 to jego maxOczywiscie mozna zmienic mu modul na tuningowy i wtedy ma o wiele wieksze ale jak wysokie to nie mam pojecia. W tym losiu tez jest silnik HONDY ;) Poziome czterosuwy mają skok 41,4mm, a pionowe (taki jak mój :) ) około 38,8mm więc z natury będzie szybciej się kręcił. Ma iskrownik więc blokadami na modułe się nie przejmuję - iskrownik rozblokowałem dwiema śrubkami M3 :biggrin: Zyskał wtedy nieco obrotów, ile nie wiem bo nie widać podziałki :flesje: i nieco mocy na wysokich obrotach. Co do silników Hondy w chińczykach to są to chińskie silniki. Sęk w tym, ze robi się je w różnych fabrykach - jedne zakłady przejęły od Hondy obrabiarki inne nie, trzeba wiedzieć z którego szukać :D W przeciwnym wypadku można liczyć na atrakcje typu wyłamywanie się podstawy kopniaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlas Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 no nie powiesz mi ze w chopperze jest zle za kierownica. wiadomo poczatkowo jest ciezko bo trzeba sie przyzwyczajac ale potem chce sie tylko wiecej. To tak samo przesiadz sie z malucha do mercedesa albo ze skladaka na gorski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.