Marlew Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Staszek, zmierz bicie tarczy tak jak Piotrek powiedzial, potem sie bedziesz zastanawial. Raz przegrzana i zwichrowana tarcza bedzie sie znowu krzywic po naprawie jak tylko zlapie temperature - dlatego sie ich nie naprawia. Dokładnie. W vectrze kiedyś 3 razy szlifowałem jak złapała bicie. Po szlifie było 200-300 km OK a potem pierwsze ostrzejsze hamowanie i rozgrzanie hamulców powodowało że wszystko wracało do punktu wyjścia.Zawsze można kupić tarczę aftermarket - keito sa chyba po 250-300 pln za sztukę - ale nie szlifowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 To ze ktoś ma motor to zaraz musi szastać forsą.. co chcesz przez to pokazać..Nie musi szastać forsą. Powinien za to zadbać o własne bezpieczeństwo. Opony, zawieszenie i hamulce to elementy na których nie da się oszczędzać. Oszczędzanie na tym to podcieranie dupy szkłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Nieduży koszt hehe powaliło Cię czy chcesz prowokować kłótnię na 4um.Jak dla Ciebie to drogo to pobaw się jajkami a nie motocyklami. Ni wiem Piotrze dlaczego tak jest ,ale co czytam twoje posty gdy ktos sie pyta w sprawie naprawy ,zawsze polecacz mu nowe jak i oryginalne czesci. ;) Podrzyżniasz czasmi nie ladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 ... te tarcze stoją bardzo sztywno na tych nitach, praktycznie mają zero luzu, czyli blokują sie? Powiedzcie mi, jak powinno być z tymi nitami..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Ni wiem Piotrze dlaczego tak jest ,ale co czytam twoje posty gdy ktos sie pyta w sprawie naprawy ,zawsze polecacz mu nowe jak i oryginalne czesci. ;) Podrzyżniasz czasmi nie ladnieA co mam polecać ?Warsztat kowalski ?Tarcz hamulcowych się nie prostuje a od tego zależy bezpieczeństwo kierującego.Może powinienem doradzić aby przeciął węża i pojechał bez hamulca.Możesz sobie próbować naprawić spaloną żarówkę.Można także szukać używek tylko na polskim rynku szukanie używki to prowokowanie złodzieja do pracy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 28 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Używka odpada, bo właściwie czym różni się od moich? Ale odpowiedzcie mi na moje pytanie -czy te tarcze powinny"chodzić" na tych nitach, czyli być luźne? bo jak juz wspomniałem, luzu na ich mocowaniu nie wyczuwam...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Używka odpada, bo właściwie czym różni się od moich? Ale odpowiedzcie mi na moje pytanie -czy te tarcze powinny"chodzić" na tych nitach, czyli być luźne? bo jak juz wspomniałem, luzu na ich mocowaniu nie wyczuwam...pzdr powinny siedzieć sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Jeżeli tylko pierścień zewnętrzny jest prosty to może być luźny bo układa się dopiero podczas hamowania.Nie wolno pod żadnym pozorem dobijać nitów młotkiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 z tym luzem to niejest takie proste w/g mnie to tarcza powinna byc sztywna a jak ma luz to jest mocno wychodzona...pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.