Skocz do zawartości

pulsowanie hamulca przedniego


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Staszek, zmierz bicie tarczy tak jak Piotrek powiedzial, potem sie bedziesz zastanawial. Raz przegrzana i zwichrowana tarcza bedzie sie znowu krzywic po naprawie jak tylko zlapie temperature - dlatego sie ich nie naprawia.

 

 

Dokładnie. W vectrze kiedyś 3 razy szlifowałem jak złapała bicie. Po szlifie było 200-300 km OK a potem pierwsze ostrzejsze hamowanie i rozgrzanie hamulców powodowało że wszystko wracało do punktu wyjścia.

Zawsze można kupić tarczę aftermarket - keito sa chyba po 250-300 pln za sztukę - ale nie szlifowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze ktoś ma motor to zaraz musi szastać forsą.. co chcesz przez to pokazać..

Nie musi szastać forsą. Powinien za to zadbać o własne bezpieczeństwo. Opony, zawieszenie i hamulce to elementy na których nie da się oszczędzać. Oszczędzanie na tym to podcieranie dupy szkłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieduży koszt hehe

 

 

powaliło Cię czy chcesz prowokować kłótnię na 4um.

Jak dla Ciebie to drogo to pobaw się jajkami a nie motocyklami.

 

Ni wiem Piotrze dlaczego tak jest ,ale co czytam twoje posty gdy ktos sie pyta w sprawie naprawy ,zawsze polecacz mu nowe jak i oryginalne czesci. ;)

 

Podrzyżniasz czasmi nie ladnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ni wiem Piotrze dlaczego tak jest ,ale co czytam twoje posty gdy ktos sie pyta w sprawie naprawy ,zawsze polecacz mu nowe jak i oryginalne czesci. ;)

 

Podrzyżniasz czasmi nie ladnie

A co mam polecać ?

Warsztat kowalski ?

Tarcz hamulcowych się nie prostuje a od tego zależy bezpieczeństwo kierującego.

Może powinienem doradzić aby przeciął węża i pojechał bez hamulca.

Możesz sobie próbować naprawić spaloną żarówkę.

Można także szukać używek tylko na polskim rynku szukanie używki to prowokowanie złodzieja do pracy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używka odpada, bo właściwie czym różni się od moich? Ale odpowiedzcie mi na moje pytanie -czy te tarcze powinny"chodzić" na tych nitach, czyli być luźne? bo jak juz wspomniałem, luzu na ich mocowaniu nie wyczuwam...

pzdr

 

powinny siedzieć sztywno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tylko pierścień zewnętrzny jest prosty to może być luźny bo układa się dopiero podczas hamowania.

Nie wolno pod żadnym pozorem dobijać nitów młotkiem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...