Skocz do zawartości

METZELER zPORTEK M1


Rekomendowane odpowiedzi

SIEMANO!WLASNIE JESTEM NA ETAPIE POSZUKIWANIA OPON, DO MOJEGO NOWEGO SPRZETA. OPONY MUSZA DAC RADE NA TORZE GLOWNIE. ZNALAZLEM NA ALLEGRO KOMPLET MECLEROW M1 NOWEK ZA 700PLN. NIECH KTOS POWIE JAKA TO JEST KLASA OPON. BO NP. Z GAMY DUNLOPA NAJBARDZIEJ ODPOWIADA MI MODEL D208RR (ZAMIERZAM TAKOWE NABYC JAK NIE ZNAJDE NIC TANSZEGO). JAK WYPADAJA M1 W POROWNANIU Z 208RR??I MOZE TROCHE INFO O RR JAKO TAKIEJ TEZ POPROSZE.POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIEMANO!WLASNIE JESTEM NA ETAPIE POSZUKIWANIA OPON, DO MOJEGO NOWEGO SPRZETA. OPONY MUSZA DAC RADE NA TORZE GLOWNIE. ZNALAZLEM NA ALLEGRO KOMPLET MECLEROW M1 NOWEK ZA 700PLN. NIECH KTOS POWIE JAKA TO JEST KLASA OPON. BO NP. Z GAMY DUNLOPA NAJBARDZIEJ ODPOWIADA MI MODEL D208RR (ZAMIERZAM TAKOWE NABYC JAK NIE ZNAJDE NIC TANSZEGO). JAK WYPADAJA M1 W POROWNANIU Z 208RR??I MOZE TROCHE INFO O RR JAKO TAKIEJ TEZ POPROSZE.POZDRO

posiadam takowy komplecik w k4 , niby podobno daja rade(czy to prawda sprawdze za 1,5tyg) na ulicy napewno daja rade nawet przy 170konnej maszynie , żywotność szacuje na 5-6tys km,

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie zakatowałem M1 sportec :) :D

 

Bardzo fajne gumy , miękkie ,. przyczepność mega zadowalająca, przy ostrym zadupczaniu po winklach w dość wysokiej temperaturze przód się ładnie roluje jak w typowo torowych gumach :cool: na mokrym robiłem testy to się zdziwiłem :P prawie jak na suchym ;) polecam

 

mają jedną wadę - po 6 tysiącach są zajechne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tył starczył na 5 kkm , a przód do pierwszej wizyty na torze . Może gdybym robił jakieś przerwy co kilka okrążen , to starczyła by na dłużej .

 

Co do opon głównie na tor to niedawno pojawił się temat , żeby nie kupować opon szosowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie troche i innej beczki ale na temat opon - kupilem komplet D208, i zglupial em jak mi je zalozyli- strzalka niby prawidlowo a mam wrazenie ze opona zalozona odwrotnie - jak pytalem znajomych to mowili ze "tak ma byc" - ok, przyjmuje do wiadomosci. Tylko czy moze ktos w sposob naukowy logicznie mi wytlumaczyc czemu tak jest ??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie troche i innej beczki ale na temat opon - kupilem komplet D208, i zglupial em jak mi je zalozyli- strzalka niby prawidlowo a mam wrazenie ze opona zalozona odwrotnie - jak pytalem znajomych to mowili ze "tak ma byc" - ok, przyjmuje do wiadomosci. Tylko czy moze ktos w sposob naukowy logicznie mi wytlumaczyc czemu tak jest ??

Pozdrawiam

 

 

Pewnie mówisz o przednej oponie. Pilot Power wygląda podobnie, po prostu producenci zdecydowali się na "odwrócenie" bieżnika i na pierwszy rzut oka rzeczywiście wygląda to jakby opona była założona odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

A'prpos supercorsa, mam teraz takie w wersji SP2, czyli już prakycznie torowe i jestem całkiem zadowolony z ich wytrzymałości, zrobiłem już jakieś 2500 km, z czego 1500 km po torze, i się trzymają naprawdę dobrze, podczas gdy ostatnie D208 w wersji GP zjechałem do zera w niecałem 3000 km...

 

Co do M1 to słyszałem wiele pochlebnych opinii!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...