Skocz do zawartości

Pierwsza "tysiączka"


jakuba1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich obecnych.

Stoje przed poważną decyzją - zmiana moto na wiekszy.Do tej pory jeżdże shadowem 600 2 gi rok ale już mi troche doskwiera przynajmniej na długich trasach. Doradźcie co wybrać - po głowie chodzi mi jakiś naked bo typowy turystyk jakoś nie bardzo (za dużo plastiku). Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdze gsx 1200 i jest spoko.zreszta 750 tez.do turystyki ok.i lata tez spoko.z nakedow jeszcze yamaha xjr1200 jest godna uwagi.maja znakomite osiagi .jedynie wiatr TROCHU przeszkadza he he.ale to juz wiesz na pewno.jest jeszcze bandzior 1200 ,ale ten kojazy mi sie bardziej z rozrywkowym traktowaniem ,choc do turystyki jest tez stworzony.takie moje typy to sa. jest na pewno jeszczxe kilka modeli godnych wzmianki .wszystko zalezy od ilosci kasi na moto[bralem pod uwage 9000-15000zl.

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich obecnych.

Stoje przed poważną decyzją - zmiana moto na wiekszy.Do tej pory jeżdże shadowem 600 2 gi rok ale już mi troche doskwiera przynajmniej na długich trasach. Doradźcie co wybrać - po głowie chodzi mi jakiś naked bo typowy turystyk jakoś nie bardzo (za dużo plastiku). Z góry dzieki

dobry kompromis miedzy wartością użytkową, a ceną daje gsf 1200, ze swym niezniszczalnym image (wersja N) i mocnym od samego dołu silnikiem, co może byc znaczącym przy przesiadce z vauki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW R1150R :)

Umów się na jazdę próbną i rozwiej wszelkie wątpliwości :wink:

Powiem szczerze , że chodzi mi to po głowie - a co myślicie o 1200 C , chyba troche za mułowaty bo desine ma kapitalny to chyba jeden z ładniejszych motorków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie po czoperkach ciągnęło do zmiany pozycji na wygodniejszą... poszło xj600n. i szybko dołożyłem szybę, bo jednak komfort jazdy spadł z powodu silnego naporu powietrza. po xj poszło to, co w sygnaturce: bo zacząłem szukać wygodnego moto z owiewką, silnikiem z mocnym dołem, pędzonym kardanem, najlepiej z fabrycznymi kuferkami

tak, że golasy są fajne, ale IMHO przynajmniej z połówkową owiewką: zwiększenie prędkości w stosunku do szadołki może wywołać silne zapotrzebowanie na osłonę przed wiatrem :)

ale kierunek zmian zdecydowanie słuszny ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak domyślam sie bo nawet teraz przy 130 - 140 cieżko łeb utrzymać dlatego sie obawiam że np. XJR to przerost treści bo właściwie cieżko wykorzystać jego możliwości. A owiewki i kufry zagierają im dusze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie po czoperkach ciągnęło do zmiany pozycji na wygodniejszą... poszło xj600n. i szybko dołożyłem szybę, bo jednak komfort jazdy spadł z powodu silnego naporu powietrza.

/ciach/

golasy są fajne, ale IMHO przynajmniej z połówkową owiewką: zwiększenie prędkości w stosunku do szadołki może wywołać silne zapotrzebowanie na osłonę przed wiatrem :)

świetnie ujęte ;)

dodatkowo mniej turystycznych owadów ląduje na naszym ubiorze.

 

swoją drogą, bmw 1200 "c" to chyba nadal chopper :) imo trochę gryzie się z tym zakladanym 'nakedem' z pierwszego posta :D

 

wielu producentów dokłada do golasów półowiewkę, czyniąc je praktyczniejszymi właśnie do turystyki (GSF wersja S, Diversion, Fazer, Hornet z owiewką, etc). z typowymi plastikami mają z reguły niewiele wspólnego.

 

spróbuj jazdy tego typu motocyklem, sam design w Turystyce nie wystarczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wielu producentów dokłada do golasów półowiewkę, czyniąc je praktyczniejszymi właśnie do turystyki (GSF wersja S, Diversion, Fazer, Hornet z owiewką, etc). z typowymi plastikami mają z reguły niewiele wspólnego.

 

spróbuj jazdy tego typu motocyklem, sam design w Turystyce nie wystarczy :)

 

 

Sugerujesz , ze marka motoru nie ma wielkiego znaczenia w tym przedziale pojemności - byc może ale podrzućcie porade , który przynajmniej z punktu widzenia serwisu , kosztów cześci i ich dostepnosci jest mniej wymagający. Licze na was ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem suzuki 1200[gsx,gsf] ,yamahaxjr czyli typowe nakedy sa najlepszym wyborem.poniewaz maja silniki sprawdzone juz w wielu wczesniejszych modelach sa dopracowane,niezawodne i trwale.a najwazniejsze jest to ze sa proste w budowie i srednio doswiadczony motocyklista moze przepreowadzic sam wiekszosc czynnosci serwisowych ,co znbacznie zmniejsza koszty utrzymania.

ich potencjal mozna wykorzystac w 100% na naszych drogach gdyz jazda z predk. 120 -180 jest spokojnie mozliwa na krotkich odcinkach a w przedziale 100-140 moto [gsx1200] pali mi zaledwie nieco ponad 5l/100km.

w nakedach wykorzystujesz jego dolny zakres obrotow co znakomicie sprawdza sie podczas jazd po naszych"wspanialych" drogach.znakomicie przyspieszaja z kazdzego biegu[wiekszosc plastikow nie ma szans w sprintach do 200km.h.maja duzy moment obrotowy juz od samego dolu co sprawia ze ciagna jak lokomotywa.

mozna ew. zamontowac szybke i nawet niezle wyglada[do dostania na allegro]spelnia ona w pewnym stopniu swoja pownnosc i podnosi nieznacznie komfort jazdy he he.ja robie swoja inazuma wypady po 300km. na jedno popoiludnie przewaznie po kotlinie klodzkiej i zadnego zmeczenia nie odczowam.jedynie przelot trasa a 4 z predfkoscia ok.240km/h [kilkadziesiat km.] malo mi lba nie urwalo hehe.ale mosialem sprawdzic jak to jest, na golasie latac.dla mnie alternatywa jest teraz kupno albo gsx 1400 albo hayabusa.aha. xjr troche wiecej pali.ale tez ladna jest

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xjr troche wiecej pali.ale tez ladna jest

No właśnie !!!! lubie mieć pod sobą coś ładnego :wink: i chyba w tym kierunku pójde. Jeden kolega wystawił zdjecie z małą owiwką i kuframi - nie najgorzej chyba Yamaha prezencje ma najlepszą ale dzieki wezme pod uwage ;)

 

 

 

:) A może ktoś śmigał XJR ką i R1200r i ma bezpośrednie porównanie to by mi rozjaśniło sytuacje i wybór

Edytowane przez jakuba1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jak bede mial taki problem jak ty to bede sie zastanawial nad dwiema opcjami.

FAZER1000 (opis w sierpniowym Motocyklu), albo Suzuki SV1000s

Sa to motocykle z plastikowa czasza co jest przedatne w turystyce, ale oczywiscie dostepne se w wersjach "calkowitego golasa" i tak Suzuki SV1000N lub Yamaha FZ1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xjr troche wiecej pali.ale tez ladna jest

 

No właśnie !!!! lubie mieć pod sobą coś ładnego :cool: i chyba w tym kierunku pójde. Jeden kolega wystawił zdjecie z małą owiwką i kuframi - nie najgorzej chyba Yamaha prezencje ma najlepszą ale dzieki wezme pod uwage ;)

;) A może ktoś śmigał XJR ką i R1200r i ma bezpośrednie porównanie to by mi rozjaśniło sytuacje i wybór

Na Bmke trza szykować ze 20-25 tysi XJR a troche tańsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...