qurim Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Tia. Aż taki wysoki nie jesteś, 186 to nie jest dużo na taki motocykl. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Najlepiej to przymierz się do XJ gdzieś na żywo. Na forum nikt Ci nie powie czy Tobie jest wygodnie ;) Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 hehe chyba że kupi z owiewką dodam jeszcze że wersje n jest bardziej zwrotniejsza i przez to lepiej będzie sie na niej uczyć :bigrazz: Witam. Miałem też XJ 600 S z 94 roku. Motocykl bardzo fajnie jeździł, przyspieszenia też nie na najgorszym poziomie, łatwa do naprawy, może trochę więcej paliła niż powinna, ogólnie miło ją wspominam i polecam wszystkim. Motocykl świetny do dojazdów do pracy. Co do wypowiedzi wyżej to obydwie wersje mają te same zawieszenia, taki sam rozmiar kół, taki sam promień skrętu i różni je tylko owiewka, która podnosi komfort jazdy. Obydwie są tak samo zwrotne. Miałem okazję jeździć też wersją bez owiewki. Jeden wielki minus jak dla mnie, to za szybko kręci silnik. Przy 100 km/h miała 5 tys obr/min i co tysiąc obrotów przyspieszała o 20 km/h. Lecz ogólnie gorąco polecam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.