marrio Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 No przy takim spalaniu to ja bym się zaczoł zastanawiać czy nie zapomniałem sprzęta odpalić :bigrazz:. A tak poważnie to twoja magna jest zdecydowanie nowsza, pewnie coś poprawione i pewnie też dlatego spalanie jest tyle mniejsze. A tak z ciekawości muszę się w któryś weekend wybrać w taką trasę żeby 90-120 przelecieć i zobaczyć ile wtedy spali, tylko kurcze nie mam pomysłu gdzie... Przy prawdziwym wygarnianiu i ta " nowa" pali dychę. Co prawda tylko raz na autostradzie miałem taki wynik ale niestety jest możliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarra Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Teraz masz co sprzedawac :)W mojej VF750 Sabre przykrecenie odwrotne kabelkow w kierunkowskazie spowodowalo wariacje calej, dosc rozbudowanejelektryki wlacznie z panelem zegarow. Kupilem motocykl z tym uszkodzeniem i pol roku spedzilem na szukaniu o co chodzi. Każdy jeden pojedynczy kabelek sprawdzony, nawet wymontowałem alarm...Moduły oddane do sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Niestety trzeba czekać, a pogoda coraz lepsza... :mellow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Magny z 84 roku VF 700C i mam pytanko ile oleju wchodzi do przednich amortyzatorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarra Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Magny z 84 roku VF 700C i mam pytanko ile oleju wchodzi do przednich amortyzatorów Lewy/Prawy 545/560ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek24 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 WITAM JESTEM TU NOWY ALE BARDZO CZĘSTO CZYTAŁEM WASZE RADY ,SĄ SUPER MAM MAGNE VF700C Z 1986 ,TYLE CO ZAKUPIŁEM ALE JEST SUPER NIC NIE ROBIĘ TYLKO MUSZĘ CHYBA ZMIENIĆ OLEJ I FILTRY I PYTANKO : ILE OLEJU I JAKI FILTR OLEJU I PALIWA I TEN 2 GDZIE JEST ? kaduk jesteś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam po przerwie.Z taka malutka prosba o podpowiedz sie do magnofanow sie zwracam.Od jakiegos czasu pojawily sie problemy z odpaleniem.Np wczoraj na ssaniu odpalila i po ok 2 minutkach ssanie odlaczylem i bylo ok.ladnie rowiotko pracowala i jazda bez problemow.Po przejechaniu ok 50 km odstawilem moto pod domem (ok 16 30 byla).Pozniej chce do pracy jechac na 22 a tu kicha.na ssaniu bez ssania nic.Dzis ok poludnia moto stalo caly czas na slonku w cieple (na zewnatrz ok 17 ct C) tez nie chce zagadac.Slychac jaby juz chciala ale nie trybi,Rozrusznik kreci elegancko.Jestem co prawda przed wymiana swiec na nowe ale kiedy byly zimnijesz dni po odpaleniu za pierwszym strzalem na ssaniu i rozgrzaniu nie bylo zadnych problemow.Moze to tez problem ukladu paliwowego (przeplyw,wilgoc w paliwie?).Czy w warunkach jak teraz gdzie ejst ok 15 st na zewnatrz nie powinna odpalac bez ssania?Jakby kos poradzil to bede wdzieczny.Pozdrawiam.W takiej temperaturze praktycznie powinna odpalić bez ssania,może ktoś bawił się manetką od gazu i została zalana ,raz tak miałem.Ledwo odpaliła i po kolei zaczęły odzywać się kolejne gary,ale chwilę to trwało.Teraz pilnuję kranika paliwa,zamykam i żeby nikt nie bawił się gazem :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 WITAM JESTEM TU NOWY ALE BARDZO CZĘSTO CZYTAŁEM WASZE RADY ,SĄ SUPER MAM MAGNE VF700C Z 1986 ,TYLE CO ZAKUPIŁEM ALE JEST SUPER NIC NIE ROBIĘ TYLKO MUSZĘ CHYBA ZMIENIĆ OLEJ I FILTRY I PYTANKO : ILE OLEJU I JAKI FILTR OLEJU I PALIWA I TEN 2 GDZIE JEST ? kaduk jesteś? Nie drzyj się... :rolleyes:Filtr paliwa najczęściej pod siedzeniem,po przewodach paliwowych znajdziesz...Filtr Oleju dedykowany do modelu...Ilosć oleju (z pamięci) +- 3 lLudziska, potrzebuje silnika do 1.1C. Wie ktoś coś? Komuś zalega na półce? Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek24 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 dzięki wielkie znalazłem :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony Montana Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Witam.ja swoj problem znalazlem i go usunalem.Problem z odpalaniem tak dla przypomnienia.Okazalo sie ze wykrecone calkowicie bylo pokretlo ktorym sie ustawialo poziom obrotow na jalowym biegu i efekt byl taki ze calkowicie zamykany byl doplyw paliwa i klops.przy okazji kontrola ukl zaplonowego i doplywu paliwa i Magna smiga.Pogoda bajeczna wiec mozna nawijac.Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaduk Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 WITAM JESTEM TU NOWY ALE BARDZO CZĘSTO CZYTAŁEM WASZE RADY ,SĄ SUPER MAM MAGNE VF700C Z 1986 ,TYLE CO ZAKUPIŁEM ALE JEST SUPER NIC NIE ROBIĘ TYLKO MUSZĘ CHYBA ZMIENIĆ OLEJ I FILTRY I PYTANKO : ILE OLEJU I JAKI FILTR OLEJU I PALIWA I TEN 2 GDZIE JEST ? kaduk jesteś?Sorky niebylo mnie na forum pare dni bo caly czas w siodle :biggrin: ale tak jak napisal lysy76 wiec nic nie trzeba dodawac :) pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Witam. Sorki, że z innej beczki. Czy ktoś ma doświadczenie z filtrem powietrza K&N. Zmieniłem z papierowego i odnoszę wrażenie, że silnik ma uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Czy robiliście po wymianie regulację gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek24 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 a po co to robiłes papierowe sa dobre i silniczek chodzi jak ta lala ,nie potrzebne koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Koszty są zbliżone - 180 papierowy, 220 K&N. Rzekomo dożywotni. Na papierowym było ok. Pewnie spadnie spalanie - oby nie za bardzo bo szlag trafi zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Moja śmiga na K&N bez rgulacji i bez problemów no i nie powinno takowych być bo oznaczało by to na regulację na zatkanym filtrze papierowym. A zresztą jak trochę km nakręcisz to i K&N się trochę ubrudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Moja śmiga na K&N bez rgulacji i bez problemów no i nie powinno takowych być bo oznaczało by to na regulację na zatkanym filtrze papierowym. A zresztą jak trochę km nakręcisz to i K&N się trochę ubrudzi. Pewnie było tak jak mówisz. Papierowy był już w tragicznym stanie. Też tak myślę, że K&N z czasem troszeczkę przytka. Planuję jeszcze wymianę świec. Zdrowsza iskra powinna pomóc na ubogą mieszankę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.