zetes66 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 U mnie też już po pierwszych wiosennych jazdach. Jak na razie spalanie ok 5,5 l :-) Pytanie z innej beczki - nie działa mi rezerwa, czy wystarczy taki termistor przy zbiorniku jak np. z tico lanosa itp ? Wyczytałem na forum ale czy ktoś to podmieniał ? Jaki masz model ?Świece zmieniane ? Dokładnie temistor z TICO śmiga już dwa lata i OK' Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Co do tylnej opony 170 tki to słyszałem, że jest problem na ostrych zakrętach wywala z zakrętuNa razie jestem po jednej dłuższej jeżdzie i nic takiego nie zaobserwowałem,prowadzi się pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdulach007 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam. abdullach007 zanim zaczniesz grzebac sprawdź pewien patent. Mam magnę z 96 roku. W czasie gdy użytkuję ją w sezonie nie zamykam po jeździe kranika (jest w pozycji "on"). Zakręcenie kranika i dłuższy postój może spowodowac, że w gaźnikach opada poziom paliwa i może byc problem z szybkim rozruchem. Przed jazdą na zimnym silniku robię takie "czary" - ruszam kilka razy manetką gazu szybko. O ile się nie mylę to wtedy pompki przyśpeszacza w gaźniku podają paliwo do gardzieli. Po kilku takich ruchach czekam chwilę żeby paliwo odparowało w gardzielach. Następnie palę z delikatnym gazem. Zawsze pali z pierwszego przekręcenia. Taki sam sposób miałem na gaźnikowe samochody, które użytkowałem w PRL (akumulatory były takie, że nie dawały drugiej szansy) Pozdrawiam Witam. abdullach007 zanim zaczniesz grzebac sprawdź pewien patent. Mam magnę z 96 roku. W czasie gdy użytkuję ją w sezonie nie zamykam po jeździe kranika (jest w pozycji "on"). Zakręcenie kranika i dłuższy postój może spowodowac, że w gaźnikach opada poziom paliwa i może byc problem z szybkim rozruchem. Przed jazdą na zimnym silniku robię takie "czary" - ruszam kilka razy manetką gazu szybko. O ile się nie mylę to wtedy pompki przyśpeszacza w gaźniku podają paliwo do gardzieli. Po kilku takich ruchach czekam chwilę żeby paliwo odparowało w gardzielach. Następnie palę z delikatnym gazem. Zawsze pali z pierwszego przekręcenia. Taki sam sposób miałem na gaźnikowe samochody, które użytkowałem w PRL (akumulatory były takie, że nie dawały drugiej szansy) PozdrawiamWitam. abdullach007 zanim zaczniesz grzebac sprawdź pewien patent. Mam magnę z 96 roku. W czasie gdy użytkuję ją w sezonie nie zamykam po jeździe kranika (jest w pozycji "on"). Zakręcenie kranika i dłuższy postój może spowodowac, że w gaźnikach opada poziom paliwa i może byc problem z szybkim rozruchem. Przed jazdą na zimnym silniku robię takie "czary" - ruszam kilka razy manetką gazu szybko. O ile się nie mylę to wtedy pompki przyśpeszacza w gaźniku podają paliwo do gardzieli. Po kilku takich ruchach czekam chwilę żeby paliwo odparowało w gardzielach. Następnie palę z delikatnym gazem. Zawsze pali z pierwszego przekręcenia. Taki sam sposób miałem na gaźnikowe samochody, które użytkowałem w PRL (akumulatory były takie, że nie dawały drugiej szansy) Pozdrawiam Witam dzieki za podpowiedzi jutro bede mniał chwile to sprawdze podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Moja madzia z 99r. po 5 miesiącach postoju odpaliła bez problemów. Pomaga;Czyszczenie i regulacja gaźników, wymiana świec i filtra powietrza. Zajrzyj na kable WN czy końcówki nie są zaśniedziałe.Powodzenia i do zobaczenia na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam. Przy hamowaniu przodem jest odczuwalne lekkie stuknięcie w główce ramy.Da się to skręcić czy od razu trzeba wymienić łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdulach007 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 witaj darek1 wczoraj zrobiłem jak doradziłeś i ZADZIAŁAŁO ''MADZIA'' odpaliła od ręki !!! wielkie dzięki pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antos Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jeśli chodzi o oponkę jest wszystko OK.Wydechy - nie wiem co to jest, nie ma na nich żadnego oznaczenia. Puste rury z osłonami chromowanymi tylko. :biggrin: Proszę bardzo tylko nie wiem czy o taki bok chodziło ... Twoja felga jakos dziwnie znajomo mi wygladala i po doglebnym przeszukaniu dysku znalazlem 4 fotki Twojego sprzeta! :)nie pytaj skad je mam bo sam nie wiem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antos Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jesteś chyba z okolic Wieliczki więc pewnie znasz Jacka z Krakuszowic? jezeli okreslenie 'okolica' odnosi sie do obszaru odleglego o 380km to mozna uznac ze jestem z okolic Wieliczki ;)a serrio to jestem z Krobi (pomiedzy Wroclawiem, a Poznaniem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 To już nie mam koncepcji skąd masz te fotki :blink:Witaj ,pewnie KGB albo MOSAD piękna robota!!! moto też!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Panowie mam do was zapytanie a zarazem prośbę. Mój kumpel kupił ostatnio magne z 2000r i trzeba naprawić wydechy, a przynajmniej powrócić do stanu oryginalnego (ktoś wczesniej wyciął ostatnią ściankę w tłumikach). Ma ktoś może zdjecia jak to powinno wyglądać i jaka jest średnica ostatniej rurki wylotowej?Byłbym bardzo wdzięczny.:) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) Czy ktoś zakładał filtr powietrza K&N do swojej Magny ? Cały jest z gumy i mocowany tylko na 2 śrubki a oryginalny z plastiku miał ich chyba z 7 albo i więcej ale chodzi mi mianowicie o uszczlnienie filtra bo nie wiem czy mi coś brakuje ale uszczelnienie tego ustrojstwa jest marne sam się podnosi wychodzi z rowków żadnego docisku te dwie śrubki to tylko żeby nie wyleciał sam z moto. Czy ktoś już miał z tym do czynienia ? Witaj ,pewnie KGB albo MOSAD piękna robota!!! moto też!!! ALLEGRO TEŻ JĄ TAM OGLĄDAŁEM ;) Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 ale ten filtr przeciez dociskasz górną częścią airbox-u. Wkładasz go w miejsce oryginalnego i tyle (najpierw trzeba tylko wyjąć ori uszczelki z airboxu). Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 (edytowane) W tym żecz, że airbox ma takie same uszczelnienie jak K&N i nie pasuje na docisk tylko albo jedno albo drugie bo ma te same wypusty i nie ma żadnego o-ringa ani w osłonie filtra ani w dolnej części airboxa Edytowane 7 Kwietnia 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 jakos nie łapie - ale u kumpla k&N normalnie pasuje do airboxa... Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) Sorry zwracam honor poprostu nie miałem odpiętego starego filtra od airboxa i myślałem, że stary filtr trzeba wypruć wewnątrz ale okazało się, że on się wypina dwoma zatrzaskami po bokach i wszystko jest już ok tak jak zresztą pisałeś dzk Panowie nie mogę się doszukać co do ilości oleju do silnika na stronie motula pisze 3,8 litra do 1993r w manualu 1994 pisze 3L bez wym filtra 3,1L z wym filtra, 3,8L całkowita ilość w silniku. Nadmieniam, że moja ma jakieś C2 w nazwie i nigdzie do tego konkretów w internecie. Bagnet w silniku ma 2 pozycje ponoć ta druga to silnik nagrzany a pierwsza zimny ? Sam już nie wiem ile oleju tam zalać ? Edytowane 9 Kwietnia 2012 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.