Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko. Czy jest gdzieś dostępna serwisówka w j. polskim? Chodzi mi o Magnę po 1993 roku. Wieczory coraz dłuższe, jak doczyszczę chrom to z przyjemnością poczytałbym co i jak w moim moto się kręci. Do tej pory trafiłem tylko na j. angielski. Rysunki ok. Mało tam jest jednak słów, które znam, a język techniczny jest jak zawsze trochę inny od potocznego. Będę wdzięczny za jakieś info. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pójdę na łatwiznę i zapytam. Po jakim przebiegu przewidywana jest wymiana łańcuszków rozrządu w Magnie z 96 roku? Czy wymienia się je czy robi tylko regulację naciągu? Każdy łańcuszek układa się do kół zębatych - czy po wymianie samego łańcuszka nie ma problemów we współpracy łańcuszka z kołami zębatymi na wale silnika i wałkach rozrządu? Znacie może jakiś warsztat w okolicach Warszawy (ze wskazaniem na Wschód), która ma pojęcie o naszych Magnach. Motocykl chodzi super - ale na wszelki wypadek lepiej wiedzieć. Będę wdzięczny za informację. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie jak nie było po 86' ? A super magna ? A co do łańcuchów darek jak wykręcisz napinacz (kłopotliwa sprawa ) to zobaczysz jak bardzo jest rozciągnięty łańcuch na poszczególnym garze .

 

A poza tym co do rc 43 coś za coś obniżony moment i obcięta moc o 10 KM ale za ty spalanie rewelacyjne ( u mnie 4,5 /100 w trasie do 120 na budziu trasa 300km non stop jak się dało (prawie cały czas 7emką ) 180 km/h i wyszło 5-5,2 /100 . (vmax 210 testowana )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale Supermagna to byl model robiony przez rok / dwa i w gruncie rzeczy identyczna z poprzedniczka.

 

Co do napinaczy to ten sposob sparawdzania niekoniecznie w ich wypadku dziala, jako ze sa to napinacze zapadkowe ktorych nie mozesz wyjac z zewnatrz, chyba ze zdejmiesz pokrywy glowic. Poza tym zapadka czasami wyrobi sobie miejsce na trzpieniu ( widac to wyraznie bo jest wyblyszczone ) w ktorym sie nie trzyma tylko przelatuje przez nie - wowczas widac tylko zakres w ktorym sie poruszala i napinacz niestety trzeba wymienic.

Lubie te motocykle mimo ich roznych drobnych wad i skomplikowania - kiedy wszystko dziala dobrze jazda jest prawdziwa przyjemnocia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin: sie wie jedyny power drag ( bo nie chopper ) w starym stylu początku lat 80' . trochę zmian i będzie prawie warior hehehehehhe szkoda żę przód od gsx r -a są tak drogie :banghead:

 

no co do wad to jedna podstawowa brak części wtórnych u nas bo stanach to cały motor za czapkę drobnych kupujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację. Generalni to w swoim motocyklu nie zauważam żadnych niepokojących sygnałów. Z tego co znam się na mechanice to ten napęd rozrządu jest chyba najsłabszy elementem silnika. A jak mawiał klasyk "jak jedno koło jest popsute to cały traktor jest popsuty" :smile: Koledzy zmieniają motorki, a mi Magna tak się spodobała, że nie widzę dla siebie nic innego. Fajna linia, cztery organy i ma kopa jak plastik. Miałem 20 lat przerwy w jeżdżeniu motocyklami (jakieś WSK, ETZ i CZ). Mimo to jakoś dałem radę i już trzeci sezon Magną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zmianę układu wydechowego i K&N w płuco . byle nie cobry one się nie nadają ani żadne puste rury .:icon_biggrin: niejedna 600etka się dziwi na światłach :icon_twisted:

 

 

 

no i jak wstawić zdjęcie :icon_question:

Edytowane przez intruzvs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza tak - myślę właśnie o K&N (drogi jak nieszczęście). Wydechy nie dam rady finansowo. W kolejce czeka jeszcze opona no i płyny na wiosnę. Na razie minimalnie powiększyłem odwadniacze w wydechach. No i dźwięk jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym zapytać, czy ma ktoś opinię na temat opon motocyklowych firmy Duro? Będę wdzięczny za informację z jakiej są mieszanki (miękkie, twarde) jak się prowadzą?

 

a nie byłoby efektywniej skorzystać z wyszukiwarki, w odpowiednim dziale (co, jak kupić)?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak będziesz jeździł 60 km/h to się duro spisze .takie miękkawe ale pamiętaj to tajwany czy inne chińczyki ( tam jakość zależy od ceny bo oni wyprodukują wszystko ) . może byś ten sam objaw co przy sava jak suchy asfalt to spoko ale odrobina wilgoci i jazda jak po lodzie .

 

Polecam MAxxis albo pirelki a i chelenger-y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Planuję w najbliższym czasie kupić SuperMagne VF700C stąd mam kilka pytań:

 

-czy silnik lub jego części ewentualnie pasują od zwykłej Magny? (wyżej wyczytałem, że tak jednak wolę się upewnić)

-co sprawdzić przed zakupem (już raz byłem ją oglądać i wyglądała zdrowo, silnik chodził równo i trzymał 1000obr.)?

-radzono mi żeby sprawdzić kompresję stąd pytanie jaka powinna być jej wartość i jaki manometr będzie mi potrzebny, i jaki klucz do świec? (czy są takie same gwinty jak w samochodach czy trzeba mieć coś specjalnego?)

 

jestem w sprawach 2 kół zielony (jak na razie) dlatego proszę o potraktowanie mnie ulgowo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...