darek1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Mam pytanko. Czy jest gdzieś dostępna serwisówka w j. polskim? Chodzi mi o Magnę po 1993 roku. Wieczory coraz dłuższe, jak doczyszczę chrom to z przyjemnością poczytałbym co i jak w moim moto się kręci. Do tej pory trafiłem tylko na j. angielski. Rysunki ok. Mało tam jest jednak słów, które znam, a język techniczny jest jak zawsze trochę inny od potocznego. Będę wdzięczny za jakieś info. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Niestety, w zwiazku z dluzszymi wieczorami radze zajac sie opanowaniem technicznego angielskiego :).Serwisowki sa albo w tym jezyku, albo niemieckim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Pójdę na łatwiznę i zapytam. Po jakim przebiegu przewidywana jest wymiana łańcuszków rozrządu w Magnie z 96 roku? Czy wymienia się je czy robi tylko regulację naciągu? Każdy łańcuszek układa się do kół zębatych - czy po wymianie samego łańcuszka nie ma problemów we współpracy łańcuszka z kołami zębatymi na wale silnika i wałkach rozrządu? Znacie może jakiś warsztat w okolicach Warszawy (ze wskazaniem na Wschód), która ma pojęcie o naszych Magnach. Motocykl chodzi super - ale na wszelki wypadek lepiej wiedzieć. Będę wdzięczny za informację. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Napinacze sa automatyczne i dopuki nie slyszysz lancuszka to nie masz problemu.Jal slyszysz to lancuch do wymiany a napinacze trzeba sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Adamie jak nie było po 86' ? A super magna ? A co do łańcuchów darek jak wykręcisz napinacz (kłopotliwa sprawa ) to zobaczysz jak bardzo jest rozciągnięty łańcuch na poszczególnym garze . A poza tym co do rc 43 coś za coś obniżony moment i obcięta moc o 10 KM ale za ty spalanie rewelacyjne ( u mnie 4,5 /100 w trasie do 120 na budziu trasa 300km non stop jak się dało (prawie cały czas 7emką ) 180 km/h i wyszło 5-5,2 /100 . (vmax 210 testowana ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 No ale Supermagna to byl model robiony przez rok / dwa i w gruncie rzeczy identyczna z poprzedniczka. Co do napinaczy to ten sposob sparawdzania niekoniecznie w ich wypadku dziala, jako ze sa to napinacze zapadkowe ktorych nie mozesz wyjac z zewnatrz, chyba ze zdejmiesz pokrywy glowic. Poza tym zapadka czasami wyrobi sobie miejsce na trzpieniu ( widac to wyraznie bo jest wyblyszczone ) w ktorym sie nie trzyma tylko przelatuje przez nie - wowczas widac tylko zakres w ktorym sie poruszala i napinacz niestety trzeba wymienic.Lubie te motocykle mimo ich roznych drobnych wad i skomplikowania - kiedy wszystko dziala dobrze jazda jest prawdziwa przyjemnocia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 :icon_biggrin: sie wie jedyny power drag ( bo nie chopper ) w starym stylu początku lat 80' . trochę zmian i będzie prawie warior hehehehehhe szkoda żę przód od gsx r -a są tak drogie :banghead: no co do wad to jedna podstawowa brak części wtórnych u nas bo stanach to cały motor za czapkę drobnych kupujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dzięki za informację. Generalni to w swoim motocyklu nie zauważam żadnych niepokojących sygnałów. Z tego co znam się na mechanice to ten napęd rozrządu jest chyba najsłabszy elementem silnika. A jak mawiał klasyk "jak jedno koło jest popsute to cały traktor jest popsuty" :smile: Koledzy zmieniają motorki, a mi Magna tak się spodobała, że nie widzę dla siebie nic innego. Fajna linia, cztery organy i ma kopa jak plastik. Miałem 20 lat przerwy w jeżdżeniu motocyklami (jakieś WSK, ETZ i CZ). Mimo to jakoś dałem radę i już trzeci sezon Magną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) Polecam zmianę układu wydechowego i K&N w płuco . byle nie cobry one się nie nadają ani żadne puste rury .:icon_biggrin: niejedna 600etka się dziwi na światłach :icon_twisted: no i jak wstawić zdjęcie :icon_question: Edytowane 14 Listopada 2011 przez intruzvs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Filtr powietrza tak - myślę właśnie o K&N (drogi jak nieszczęście). Wydechy nie dam rady finansowo. W kolejce czeka jeszcze opona no i płyny na wiosnę. Na razie minimalnie powiększyłem odwadniacze w wydechach. No i dźwięk jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam. Chciałbym zapytać, czy ma ktoś opinię na temat opon motocyklowych firmy Duro? Będę wdzięczny za informację z jakiej są mieszanki (miękkie, twarde) jak się prowadzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam. Chciałbym zapytać, czy ma ktoś opinię na temat opon motocyklowych firmy Duro? Będę wdzięczny za informację z jakiej są mieszanki (miękkie, twarde) jak się prowadzą? a nie byłoby efektywniej skorzystać z wyszukiwarki, w odpowiednim dziale (co, jak kupić)?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 no jak będziesz jeździł 60 km/h to się duro spisze .takie miękkawe ale pamiętaj to tajwany czy inne chińczyki ( tam jakość zależy od ceny bo oni wyprodukują wszystko ) . może byś ten sam objaw co przy sava jak suchy asfalt to spoko ale odrobina wilgoci i jazda jak po lodzie . Polecam MAxxis albo pirelki a i chelenger-y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korni8808 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam!Planuję w najbliższym czasie kupić SuperMagne VF700C stąd mam kilka pytań: -czy silnik lub jego części ewentualnie pasują od zwykłej Magny? (wyżej wyczytałem, że tak jednak wolę się upewnić)-co sprawdzić przed zakupem (już raz byłem ją oglądać i wyglądała zdrowo, silnik chodził równo i trzymał 1000obr.)?-radzono mi żeby sprawdzić kompresję stąd pytanie jaka powinna być jej wartość i jaki manometr będzie mi potrzebny, i jaki klucz do świec? (czy są takie same gwinty jak w samochodach czy trzeba mieć coś specjalnego?) jestem w sprawach 2 kół zielony (jak na razie) dlatego proszę o potraktowanie mnie ulgowo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam.Co do opon to na początku sezonu założyłem PIRELLI SPORT DEMON trzyma się drogi jak przyklejona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.