NINDZA Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Powitać wszystkich po raz kolejny Chciałbym w swojej v45 odnowić amorki tylne , a do chromowania trzeba je jakoś rozebrać ,wyjąć sprężyny , wie ktoś jak się do tego zabrać ?Dziki za pomoc.A w sprawie zlotu jestem chętny jak najbardziej !Z tego co mi wiadomo to musisz zaopatrzyć się w przyrząd do ściskania sprężyn (mają takie w warsztatach samochodowych)w miarę ściskania sprężyn będziesz widział co trzeba wykręcić i wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssj44 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Wiecie może gdzie kupi sprzęgiełko rozrusznika do vf750? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceiwarka Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 (edytowane) czy w tym temacie coś ktoś mi pomoże ? :icon_rolleyes: ....kłania sie czytanie ze zrozumieniem, sorrki. pytasz o tylne myślałem o przednich. w sumie w serwisówce jest tylko odesłanie do ...... serwisu hondy i info o specjalistycznym ścisku do sprężyn ;)wiec za dużo nie pomoże. dlatego moja edycja posta. Edytowane 14 Lipca 2011 przez ceiwarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssj44 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Czy sprzęgiełko rozrusznika z magny vf750 z 1985 pasuje do vf750 z 1995r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozmek Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam Panów,Posiadam od kilku sezonów Magnę rocznik 96. Chyba dopiero teraz dojrzałem do myśli aby coś zrobić z wydechami. Wydechy oryginalne, cichutkie. Moto wkręca się jak odkurzacz. Co zrobić żeby uzyskać basowy pomruk. Nie chodzi mi o uzyskanie huku na pół dzielnicy. Może ma ktoś doświadczenie w tym temacie i podpowie co zdemontować, ewentualnie nawiercić itp. tak żeby nie popsuć.I jeszcze jedno, czy wg doświadczeń użytkowników istnieje jakiś średni przebieg przy którym wypada zrobić regulację gaźników w tym moto. Mój ma 23 tyś i kolega mechanik twierdzi żeby nie ruszać bo jest równo. Jak czytam to gdzieś w okolicach 20 tyś ludzie takie regulacje już robią. Wg mnie jest minimalny, ale to bardzo mała nierówność na jednym z gaźników, choć w codziennej jeździe nieodczuwalna. Motocykl wkręca się równo, nic nie szarpie itp.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam Panów,Posiadam od kilku sezonów Magnę rocznik 96. Chyba dopiero teraz dojrzałem do myśli aby coś zrobić z wydechami. Wydechy oryginalne, cichutkie. Moto wkręca się jak odkurzacz. Co zrobić żeby uzyskać basowy pomruk. Nie chodzi mi o uzyskanie huku na pół dzielnicy. Może ma ktoś doświadczenie w tym temacie i podpowie co zdemontować, ewentualnie nawiercić itp. tak żeby nie popsuć.I jeszcze jedno, czy wg doświadczeń użytkowników istnieje jakiś średni przebieg przy którym wypada zrobić regulację gaźników w tym moto. Mój ma 23 tyś i kolega mechanik twierdzi żeby nie ruszać bo jest równo. Jak czytam to gdzieś w okolicach 20 tyś ludzie takie regulacje już robią. Wg mnie jest minimalny, ale to bardzo mała nierówność na jednym z gaźników, choć w codziennej jeździe nieodczuwalna. Motocykl wkręca się równo, nic nie szarpie itp.Pozdr. Jak chodzi to nie ruszaj. Jak w serwisie Hondy wymieniałem łańcuch to usłyszałem:" zapraszamy serdecznie do naszego serwisu ale nie na regulację gaźników" :icon_eek: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozmek Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Jak chodzi to nie ruszaj. Jak w serwisie Hondy wymieniałem łańcuch to usłyszałem:" zapraszamy serdecznie do naszego serwisu ale nie na regulację gaźników" :icon_eek: :biggrin: Ok, dzięki za odpowiedź :) Czy w Twoim już robiłeś taką regulację albo inne (zawory) i przy jakim przebiegu mniej więcej? Ja się nie chce bez powodu w tym grzebać i chyba racja - narazie opuszczam regulację, może do następnego sezonu. Dojście żeby podpiąć się z króćcami (są śruby zaślepiające) niezbyt komfortowe... Jak to mówią, pół motocykla trzeba rozbierać. Nic to, zlecasz jak coś - niech robią. Choć wolałbym kumplowi dać, ale jak zobaczył gdzie to siedzi to mówił, żeby jeszcze się wstrzymać bo jest ok, ale będę nasłuchiwał :)Mi też w Hondzie koleś powiedział, że jeden z gorszych silników to regulacji tego typu rzeczy (wszytko upchane palca nie włożysz) choć jeśli się odpowiednio pilnuję przeglądów to silnik jest niemal dożywotni.A co do wydechów to kolega Marrio też ma cichutkie, czy może coś delikatnie zmienione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 (edytowane) Ok, dzięki za odpowiedź :) Czy w Twoim już robiłeś taką regulację albo inne (zawory) i przy jakim przebiegu mniej więcej? Ja się nie chce bez powodu w tym grzebać i chyba racja - narazie opuszczam regulację, może do następnego sezonu. Dojście żeby podpiąć się z króćcami (są śruby zaślepiające) niezbyt komfortowe... Jak to mówią, pół motocykla trzeba rozbierać. Nic to, zlecasz jak coś - niech robią. Choć wolałbym kumplowi dać, ale jak zobaczył gdzie to siedzi to mówił, żeby jeszcze się wstrzymać bo jest ok, ale będę nasłuchiwał :)Mi też w Hondzie koleś powiedział, że jeden z gorszych silników to regulacji tego typu rzeczy (wszytko upchane palca nie włożysz) choć jeśli się odpowiednio pilnuję przeglądów to silnik jest niemal dożywotni.A co do wydechów to kolega Marrio też ma cichutkie, czy może coś delikatnie zmienione? Ja swoją (98 r.)kupiłem w 2008 r.jak miała 13 tys. przebiegu. Po kompletnym serwisie z półroczną gwarancją. Teraz mam prawie 29 tys. i wymieniłem jedynie napęd i opony. Z czynności serwisowych tylko wymiana płynów i filtrów. Kominy mam oryginalne ale jak się porządnie odwija to wcale tak cichutko nie jest. :icon_biggrin: To (dość) wysoko obrotowy silnik i raczej nie powinieneś sam grzebać w kominach. Mogą pojawić się problemy z mocą i zaworami a napewno trzeba będzie przeregulować silnik a nawet wymienić dysze w gaźnikach bo zmieni się charakterystyka pracy. Jest cały wątek na forum o "pruciu" wydechów. Zdania są oczywiście podzielone. Jak bardzo Ci zależy to załóż akcesoryjne. Niestety są bardzo drogie a dźwięk ze względu na wysokie obroty silnika reczej perdząco drażniący niż basowy. :icon_biggrin: Edytowane 26 Lipca 2011 przez marrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozmek Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Ja swoją (98 r.)kupiłem w 2008 r.jak miała 13 tys. przebiegu. Po kompletnym serwisie z półroczną gwarancją. Teraz mam prawie 29 tys. i wymieniłem jedynie napęd i opony. Z czynności serwisowych tylko wymiana płynów i filtrów. Kominy mam oryginalne ale jak się porządnie odwija to wcale tak cichutko nie jest. :icon_biggrin: To (dość) wysoko obrotowy silnik i raczej nie powinieneś sam grzebać w kominach. Mogą pojawić się problemy z mocą i zaworami a napewno trzeba będzie przeregulować silnik a nawet wymienić dysze w gaźnikach bo zmieni się charakterystyka pracy. Jest cały wątek na forum o "pruciu" wydechów. Zdania są oczywiście podzielone. Jak bardzo Ci zależy to załóż akcesoryjne. Niestety są bardzo drogie a dźwięk ze względu na wysokie obroty silnika reczej perdząco drażniący niż basowy. :icon_biggrin:Podobną opinię słyszałem już o przerabianiu w tym moto wydechów. Potwierdza się. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek33 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 witam..jestem w posiadaniu hondy VF700c magna i za cholere nie moge dostac do niej uszczelki pod glowice a co za tym idzie uszczelke pod pokrywe zaworow..prosze o jakies namiary na sklep czy stronke gdzie mogbym dostac owe czesci...a gdzie mogbym ewentualnie dostac siedzenie dla pasazera bo obecnie mam zamontowana tylko solowke..bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Siedemsetka to wynalazek.Nie będzie łatwo o uszczelki ,chyba ,że zza oceanu,albo dorabiane. Zawdzięczać należy to amerykańcom,którzy podnieśli jakieś podatkowe opłaty za moto powyżej pewnej granicy,aby chronić swojego producenta wyrabiającego toporne jednoślady.Ciekawe czy to też był powód z rezygnacji Hondy z V65.Chętnie był widział jakąś rozwojową wersję z lepszymi hamulcami,zawieszeniem i mocniejszym piecem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek33 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 witam...a czy mogbym dostac namiary na jakas firme specjalizujaca sie w dorabianiu uszczelek pod glowice do VF 700. witam...a czy mogbym dostac namiary na jakas firme specjalizujaca sie w dorabianiu uszczelek pod glowice do VF 700.a jakim preparatem najlepiej oczyscic silnik po plynie z chodnicy? strzelila mi uszczelka pod glowica i teraz w silniku mam wode z olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Jeżeli silnik nie jest rozbierany to pozostaje Tobie ,po spuszczeniu tej zupy i wymianie uszczelek,zalać go olejem, odpalic na kilka minut w celu przepłukania.Potem znów spuszczasz olej i napełniasz ponownie nowym.Do przepłukania możesz kupić tani olej samochodowy.Na 100% nic się nie stanie.A jesli chodzi o uszczelka to poszukaj w necie ,a jesli nic nie znajdziesz to wtedy szukaj firmy która Ci dorobi uszczelkę na wzór.Pamietaj ,że ma być to materiał z blachą w środku ,a nie z siatką,bo wtedy uszczelką bardzo szybko szlag trafi. Własnie znalazłem uszczelkę :icon_biggrin: część nr 5 http://www.cmsnl.com/honda-vf700c-magna-1986-usa_model7600/partslist/E++0202.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Jeżeli silnik nie jest rozbierany to pozostaje Tobie ,po spuszczeniu tej zupy i wymianie uszczelek,zalać go olejem, odpalic na kilka minut w celu przepłukania.Potem znów spuszczasz olej i napełniasz ponownie nowym.Do przepłukania możesz kupić tani olej samochodowy.Na 100% nic się nie stanie.A jesli chodzi o uszczelka to poszukaj w necie ,a jesli nic nie znajdziesz to wtedy szukaj firmy która Ci dorobi uszczelkę na wzór.Pamietaj ,że ma być to materiał z blachą w środku ,a nie z siatką,bo wtedy uszczelką bardzo szybko szlag trafi. Własnie znalazłem uszczelkę :icon_biggrin: część nr 5 http://www.cmsnl.com/honda-vf700c-magna-1986-usa_model7600/partslist/E++0202.html jak pamiętam to oni mają niezłe koszty wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inwesto_R Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witam,Jestem posiadaczem Magny VF 750C z 83 roku i mam pytanie o pojemność lag przednich. Mam amerykańskiego manuala, ale tam przy tym temacie odsyłają do serwisu..Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.