kuczwelek Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 jeszcze jedno, my tak gadu gadu a może w wakacje jakieś spotkanko samych VF ?? Jest nas tu kilku z całej polski to może być ciężko. po zastanowieniu; prościej podłączyć się pod jakiś zlot -ŁAGÓW? albo coś w sierpniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 :buttrock: Nad tym sierpniem bym się zastanowił .A pomysł dobry większa motywacja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Biegi bez sprzęgła całkiem ładnie wchodzą.Zdarza mi sie tak czynić.A kierownica musi być przerobiona,bo to co spłodzili nasi japońscy bracia to bezsensowny kulfon możesz polecić jakieś fajne spotkanie w twoich okolicach gdzieś w sierpniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam przeszukałem juz chyba pół internetu w poszukiwaniu jakiś opini na temat madzi. Głównie są opinie madzi ale to z lat 80'. I że coś z łańcuszkiem rozrządu mają. O tych nowszych nie umiem nic znaleźć konkretnego. Więc tu prośba dla posiadaczy Vf'ek ale od roku 1994, jak to dokładnie jest, chodzi mi o część mechaniczną. czy serio są one takie awaryjne? czy to tylko w starszych rocznikach było? Z góry dzięki za odpowiedzi [/quote Ja moją r.p. 98 eksploatuję trzeci sezon. Jestem mega zadowolony. Żadnych problemów nawet akumulatora jeszce nie odłączałem a trzy zimy przestała w nieogrzewanym garażu. :crossy: Rozrząd napędzany kołami zębatymi-wieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Biegi bez sprzęgła całkiem ładnie wchodzą.Zdarza mi sie tak czynić.A kierownica musi być przerobiona,bo to co spłodzili nasi japońscy bracia to bezsensowny kulfon tak jest, biegi góra i dół tylko troszkę wprawy i jest ok. -co masz za kierownicę, jakaś fotka? -- [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 -co masz za kierownicę, jakaś fotka? -- [email protected] Zerknij na link: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...na_v65%2083.htm Na pierwszym zdjęciu masz Magnę ze sportową kierownicą. Ja miałem taką w swojej. Poniżej są modele z taką jaką masz Ty. Do dzis nie wiem tylko czy w mojej ktoś zamienił, czy można było kupić też kierownicę w tej wersji zakładaną fabrycznie. Jak zerkniesz na linki poniżej dla Sabre to wydaje się, że ta płaska w Magnie pochodzi od Sabre. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...%20sabra.85.htm http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...100%20sabra.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Przede wszystkim powitać wszystkich. Jestem w tym towarzystwie nowy. Obowiązkową lekturę zaliczyłem od pierwszej do ostatniej strony i muszę powiedzieć ,że bardzo mi odpowiadają te klimaty.Jestem typowym szajbusem, który po demoludach miał przerwę jakieś ponad15 lat Wybrałem Magnę ze względu na niepowtarzalny styl,kasę jaką miałem i zaskakujące (innych) osiągi, wiedziałem ,że może być to awaryjny sprzęt, ale mając na względzie uwagi zacnych forumowiczów ,że trzeba przecież dbać, wymieniać , pucować itd uznałem ,że chyba tak źle nie będzie. Nabyłem drogą kupna Magnę v45 z 1982 roku. wygląda ładnie i chyba za bardzo nie wyeksploatowana.W Europie od 1991 (Holandia) licznik 19,5 tys mil. Chcę podzielić się wiedzą na temat mojego przypadku i później poproszę o pomoc. Po wszystkich niezbędnych wymianach:Olej,świece ,filter pierwszym niedomaganiem było wyłączanie się przodu. Po prostu jak się nagrzał,to przednie gary szły spać,a ja kołysałem się do domu na dwóch tylnych. Pojechałem do mechanika,zrobiliśmy synchro gaźników i w drogę.Dalej to samo przód padł.Problem ustąpił po regulacji luzu zaworowego.Był za mały, jak się nagrzał, to w ogóle nie otwierały się zawory, nie dostawał papu i milknął. A teraz prośba o pomoc: Do pełni szczęścia pozostał mi problem wariującego obrotomierza.Przeczytałem tu na forum,że na bank to objaw padających modułów zapłonowych(dzięki koledze,który o tym pisał).Postanowiłem sobie z tym poradzić na swój sposób ale nie przyniosło to rozwiązania.Kupiłem dwa moduły zapł.jeden w Polsce (315zł),drugi w USA (25 EURO) i dalej to samo.Mam wrażenie ,że po wymianie tego z Polski objaw jakby na jakiś czas minął ale potem powrócił.Może to była tylko sugestia,a może coś innego psuje mi moduły?NIe wiecie co to może być? Chciałbym kogoś z kolegów poprosić o to,żeby zgodził się podpiąć moje moduły do swojego sprzęta,wiecie o co chodzi, żeby sprawdzić czy przyczyna w nich leży.Mogę, przyjechać jak trzeba , albo wysłać pocztą lub się gdzieś umówić. Jestem z Żar woj lubuskie. Pozdrawiam jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 witaj kolego - jak proszą moderatorzy zanim założysz temat sprawdź czy już takiego nie ma. W sprawie Magny pisz na zakładce "posiadaczy magny...." Może, któryś Ci pomoże. Ja jestem byłym posiadaczem V65 stąd jedynie mogę Ci podesłać dobrą książkę serwisową tzn. skany jak podasz adres mailowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 witaj kolego - jak proszą moderatorzy zanim założysz temat sprawdź czy już takiego nie ma. W sprawie Magny pisz na zakładce "posiadaczy magny...." Może, któryś Ci pomoże. Ja jestem byłym posiadaczem V65 stąd jedynie mogę Ci podesłać dobrą książkę serwisową tzn. skany jak podasz adres mailowy. Dzięki, chciałem właśnie na tym forum zamieścić posta ,a wyszedł mi nowy temat forum. Trochę się z tym motam,To było niezamierzone. Może wiesz jak go przerzucić do właściwego forum albo po prostu usunąć?Jeśli to serwisówka do V45 to będę wdzięczny: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Zamiast kupowac stare moduly za duze pieniadze to wyslij je do ktoregos z zakladow zajmujacych sie elektronika motocyklowa do naprawy. Plastikowa obudowa jest rozbieralna a uszkodzeniu ze starosci ulegaja jakies tranzystory dostepne w Polsce za grosze. Mozesz rowniez probowac znalezc elektronika w swoiej okolicy i dac mu to dp zrobienia. Czy masz rowniez objaw nie wkrecania sie na b wysokie obroty i troche nierowny bieg silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K132 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) Bardzo wysokie obroty to ile? Ja tak wkręcałem do ok 8 tys to potem musiałem pampersa zmieniać :eek: , ale z dnia na dzień idzie mi coraz lepiej.Nie mam z tym wielkiego doświadczenia. Praca silnika faktycznie nierówna , problem z wkręcaniem na wysokie trochę jest. Co do sprawdzenia modulów, to dawałem je znajomego elektronika , który je sprawdzał.Sęk w tym,że są tam części, które można sprawdzić , bo są "na wierzchu", ale jest tam też taki zalany segment, który nie został sprawdzony i problem może w nim siedzieć. Wiem,że jest taka firma ,wymieniana na forum El-...nie pamiętam, rozmawiałem z człekiem od nich i powiedział mi,że owszem robią.Diagnostyka modułu 70zł, naprawa 300-400zł w zależności od czasochłonności zadania.Wiem też ,że za to co wydałem na moduły miałbym już jeden na sicher zrobiony.Ale tak w w głębi duszy,to nie wiem na 100% czy o te moduły chodzi. Do ARNIDUDE: SERDECZNE DZIEKI ZA SKANY!!!!! Edytowane 9 Lipca 2010 przez K132 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenezzz Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Witam ponownie.. I mam prośbę . Kupuje teraz Magne 750c z 82 roku jak uruchomię silnik to słychać takie ocieranie metal o metal w przednich garach. podejrzewam że coś nie tak z łańcuszkiem rozrządu. czy ktoś mi podpowie lub podeśle jaką informację jak wyeliminować usterkę ?? czy trzeba wymienić łańcuszek czy wystarczy napinacze i skąd wziąć instrukcje do tego jak to zrobić Pyt nr 2 -- skąd kupujecie części do Magny '82 ? potrzebowałbym linkę od ssania i stópkę pedału zmiany biegów. gdyż moja chyba jest wygięta. gdyż przy podnoszeniu stópki haczy o obudowę alternatora. Pyt. nr 3 -- czy w Okolicy redy , rumi , wejherowa jest jakiś dobry i nie drogi warsztat co zna się na VF'kach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam ponownie.. I mam prośbę . Kupuje teraz Magne 750c z 82 roku jak uruchomię silnik to słychać takie ocieranie metal o metal w przednich garach. podejrzewam że coś nie tak z łańcuszkiem rozrządu. czy ktoś mi podpowie lub podeśle jaką informację jak wyeliminować usterkę ?? czy trzeba wymienić łańcuszek czy wystarczy napinacze i skąd wziąć instrukcje do tego jak to zrobić Pyt nr 2 -- skąd kupujecie części do Magny '82 ? potrzebowałbym linkę od ssania i stópkę pedału zmiany biegów. gdyż moja chyba jest wygięta. gdyż przy podnoszeniu stópki haczy o obudowę alternatora. Pyt. nr 3 -- czy w Okolicy redy , rumi , wejherowa jest jakiś dobry i nie drogi warsztat co zna się na VF'kach? ja napinacze kupiłem org. w hondzie(plaza w-wa), ponoć u ciebie jest dobry przedstawiciel hondy musisz popytać ziomali na vf-kach o serwis i ich opinie. części te co muszą być nowe możesz dostać i org. i zamienniki, wiele pasuje do innych modeli i są dostępne. na allegro czasami są części z rozbiórek maszyn i tam np.stopkę może znajdziesz. instrukcje polecam HAYNES, samemu za wymianę napinaczy?????? jeżeli jesteś bardzo doświadczony to może i, ale weź kogoś kto to robił bo rozwiązanie jest specyficzne. zalecam wielkie skupienie!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnidude Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam ponownie.. I mam prośbę . Kupuje teraz Magne 750c z 82 roku jak uruchomię silnik to słychać takie ocieranie metal o metal w przednich garach. podejrzewam że coś nie tak z łańcuszkiem rozrządu. czy ktoś mi podpowie lub podeśle jaką informację jak wyeliminować usterkę ?? czy trzeba wymienić łańcuszek czy wystarczy napinacze i skąd wziąć instrukcje do tego jak to zrobić Pyt nr 2 -- skąd kupujecie części do Magny '82 ? potrzebowałbym linkę od ssania i stópkę pedału zmiany biegów. gdyż moja chyba jest wygięta. gdyż przy podnoszeniu stópki haczy o obudowę alternatora. Pyt. nr 3 -- czy w Okolicy redy , rumi , wejherowa jest jakiś dobry i nie drogi warsztat co zna się na VF'kach? Jak już kupiłeś i chcesz tym smigać to przeczytaj od deski do deski to co jest w temacie forum o magnach. Koledzy podają użyteczne liniki. Dowiesz się b. dużo. Podaj swój adres e-mail a wyślę Ci skan serwisówki dotyczący rozrządu. Pomocny link gdzie znajdziesz instrukcje jak poprawić smarowanie i nie tylko: http://www.sabmag.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 zrobiłem teścik na hamowni, mam 1100 z 1984 która w danych ma na tylnym kole 100 Km. może serwis ma równie starą maszynę jak moja, ale wykres podał 92Km, owszem Nm poszły w las, ale dla mnie wynik jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.