Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze jedno, my tak gadu gadu a może w wakacje jakieś spotkanko samych VF ??

 

Jest nas tu kilku z całej polski to może być ciężko.

 

 

 

po zastanowieniu; prościej podłączyć się pod jakiś zlot -ŁAGÓW? albo coś w sierpniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegi bez sprzęgła całkiem ładnie wchodzą.Zdarza mi sie tak czynić.A kierownica musi być przerobiona,bo to co spłodzili nasi japońscy bracia to bezsensowny kulfon

 

 

możesz polecić jakieś fajne spotkanie w twoich okolicach gdzieś w sierpniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

przeszukałem juz chyba pół internetu w poszukiwaniu jakiś opini na temat madzi. Głównie są opinie madzi ale to z lat 80'. I że coś z łańcuszkiem rozrządu mają. O tych nowszych nie umiem nic znaleźć konkretnego.

Więc tu prośba dla posiadaczy Vf'ek ale od roku 1994, jak to dokładnie jest, chodzi mi o część mechaniczną.

czy serio są one takie awaryjne? czy to tylko w starszych rocznikach było?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

[/quote

 

 

Ja moją r.p. 98 eksploatuję trzeci sezon. Jestem mega zadowolony. Żadnych problemów nawet akumulatora jeszce nie odłączałem a trzy zimy przestała w nieogrzewanym garażu. :crossy: Rozrząd napędzany kołami zębatymi-wieczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Biegi bez sprzęgła całkiem ładnie wchodzą.Zdarza mi sie tak czynić.A kierownica musi być przerobiona,bo to co spłodzili nasi japońscy bracia to bezsensowny kulfon

 

 

tak jest, biegi góra i dół tylko troszkę wprawy i jest ok.

 

-co masz za kierownicę, jakaś fotka? -- [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

-co masz za kierownicę, jakaś fotka? -- [email protected]

 

Zerknij na link:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...na_v65%2083.htm

Na pierwszym zdjęciu masz Magnę ze sportową kierownicą. Ja miałem taką w swojej. Poniżej są modele z taką jaką masz Ty. Do dzis nie wiem tylko czy w mojej ktoś zamienił, czy można było kupić też kierownicę w tej wersji zakładaną fabrycznie. Jak zerkniesz na linki poniżej dla Sabre to wydaje się, że ta płaska w Magnie pochodzi od Sabre.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...%20sabra.85.htm

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Hon...100%20sabra.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim powitać wszystkich. Jestem w tym towarzystwie nowy. Obowiązkową lekturę zaliczyłem od pierwszej do ostatniej strony i muszę powiedzieć ,że bardzo mi odpowiadają te klimaty.Jestem typowym szajbusem, który po demoludach miał przerwę jakieś ponad15 lat Wybrałem Magnę ze względu na niepowtarzalny styl,kasę jaką miałem i zaskakujące (innych) osiągi, wiedziałem ,że może być to awaryjny sprzęt, ale mając na względzie uwagi zacnych forumowiczów ,że trzeba przecież dbać, wymieniać , pucować itd uznałem ,że chyba tak źle nie będzie.

Nabyłem drogą kupna Magnę v45 z 1982 roku. wygląda ładnie i chyba za bardzo nie wyeksploatowana.W Europie od 1991 (Holandia) licznik 19,5 tys mil.

Chcę podzielić się wiedzą na temat mojego przypadku i później poproszę o pomoc.

Po wszystkich niezbędnych wymianach:Olej,świece ,filter pierwszym niedomaganiem było wyłączanie się przodu. Po prostu jak się nagrzał,to przednie gary szły spać,a ja kołysałem się do domu na dwóch tylnych.

Pojechałem do mechanika,zrobiliśmy synchro gaźników i w drogę.Dalej to samo przód padł.Problem ustąpił po regulacji luzu zaworowego.Był za mały, jak się nagrzał, to w ogóle nie otwierały się zawory, nie dostawał papu i milknął.

A teraz prośba o pomoc: Do pełni szczęścia pozostał mi problem wariującego obrotomierza.Przeczytałem tu na forum,że na bank to objaw padających modułów zapłonowych(dzięki koledze,który o tym pisał).Postanowiłem sobie z tym poradzić na swój sposób ale nie przyniosło to rozwiązania.Kupiłem dwa moduły zapł.jeden w Polsce (315zł),drugi w USA (25 EURO) i dalej to samo.Mam wrażenie ,że po wymianie tego z Polski objaw jakby na jakiś czas minął ale potem powrócił.Może to była tylko sugestia,a może coś innego psuje mi moduły?NIe wiecie co to może być?

Chciałbym kogoś z kolegów poprosić o to,żeby zgodził się podpiąć moje moduły do swojego sprzęta,wiecie o co chodzi, żeby sprawdzić czy przyczyna w nich leży.Mogę, przyjechać jak trzeba , albo wysłać pocztą lub się gdzieś umówić. Jestem z Żar woj lubuskie. Pozdrawiam jeszcze raz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj kolego - jak proszą moderatorzy zanim założysz temat sprawdź czy już takiego nie ma. W sprawie Magny pisz na zakładce "posiadaczy magny...."

Może, któryś Ci pomoże. Ja jestem byłym posiadaczem V65 stąd jedynie mogę Ci podesłać dobrą książkę serwisową tzn. skany jak podasz adres mailowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj kolego - jak proszą moderatorzy zanim założysz temat sprawdź czy już takiego nie ma. W sprawie Magny pisz na zakładce "posiadaczy magny...."

Może, któryś Ci pomoże. Ja jestem byłym posiadaczem V65 stąd jedynie mogę Ci podesłać dobrą książkę serwisową tzn. skany jak podasz adres mailowy.

 

 

Dzięki, chciałem właśnie na tym forum zamieścić posta ,a wyszedł mi nowy temat forum. Trochę się z tym motam,To było niezamierzone. Może wiesz jak go przerzucić do właściwego forum albo po prostu usunąć?Jeśli to serwisówka do V45 to będę wdzięczny: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast kupowac stare moduly za duze pieniadze to wyslij je do ktoregos z zakladow zajmujacych sie elektronika motocyklowa do naprawy.

Plastikowa obudowa jest rozbieralna a uszkodzeniu ze starosci ulegaja jakies tranzystory dostepne w Polsce za grosze.

Mozesz rowniez probowac znalezc elektronika w swoiej okolicy i dac mu to dp zrobienia.

Czy masz rowniez objaw nie wkrecania sie na b wysokie obroty i troche nierowny bieg silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo wysokie obroty to ile? Ja tak wkręcałem do ok 8 tys to potem musiałem pampersa zmieniać :eek: , ale z dnia na dzień idzie mi coraz lepiej.Nie mam z tym wielkiego doświadczenia.

Praca silnika faktycznie nierówna , problem z wkręcaniem na wysokie trochę jest.

Co do sprawdzenia modulów, to dawałem je znajomego elektronika , który je sprawdzał.Sęk w tym,że są tam części, które można sprawdzić , bo są "na wierzchu", ale jest tam też taki zalany segment, który nie został sprawdzony i problem może w nim siedzieć.

Wiem,że jest taka firma ,wymieniana na forum El-...nie pamiętam, rozmawiałem z człekiem od nich i powiedział mi,że owszem robią.Diagnostyka modułu 70zł, naprawa 300-400zł w zależności od czasochłonności zadania.Wiem też ,że za to co wydałem na moduły miałbym już jeden na sicher zrobiony.Ale tak w w głębi duszy,to nie wiem na 100% czy o te moduły chodzi.

 

Do ARNIDUDE:

 

SERDECZNE DZIEKI ZA SKANY!!!!!

Edytowane przez K132
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.. I mam prośbę . Kupuje teraz Magne 750c z 82 roku jak uruchomię silnik to słychać takie ocieranie metal o metal w przednich garach. podejrzewam że coś nie tak z łańcuszkiem rozrządu. czy ktoś mi podpowie lub podeśle jaką informację jak wyeliminować usterkę ?? czy trzeba wymienić łańcuszek czy wystarczy napinacze i skąd wziąć instrukcje do tego jak to zrobić

Pyt nr 2 -- skąd kupujecie części do Magny '82 ? potrzebowałbym linkę od ssania i stópkę pedału zmiany biegów. gdyż moja chyba jest wygięta. gdyż przy podnoszeniu stópki haczy o obudowę alternatora.

Pyt. nr 3 -- czy w Okolicy redy , rumi , wejherowa jest jakiś dobry i nie drogi warsztat co zna się na VF'kach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.. I mam prośbę . Kupuje teraz Magne 750c z 82 roku jak uruchomię silnik to słychać takie ocieranie metal o metal w przednich garach. podejrzewam że coś nie tak z łańcuszkiem rozrządu. czy ktoś mi podpowie lub podeśle jaką informację jak wyeliminować usterkę ?? czy trzeba wymienić łańcuszek czy wystarczy napinacze i skąd wziąć instrukcje do tego jak to zrobić

Pyt nr 2 -- skąd kupujecie części do Magny '82 ? potrzebowałbym linkę od ssania i stópkę pedału zmiany biegów. gdyż moja chyba jest wygięta. gdyż przy podnoszeniu stópki haczy o obudowę alternatora.

Pyt. nr 3 -- czy w Okolicy redy , rumi , wejherowa jest jakiś dobry i nie drogi warsztat co zna się na VF'kach?

 

 

ja napinacze kupiłem org. w hondzie(plaza w-wa), ponoć u ciebie jest dobry przedstawiciel hondy musisz popytać ziomali na vf-kach o serwis i ich opinie. części te co muszą być nowe możesz dostać i org. i zamienniki, wiele pasuje do innych modeli i są dostępne. na allegro czasami są części z rozbiórek maszyn i tam np.stopkę może znajdziesz. instrukcje polecam HAYNES, samemu za wymianę napinaczy?????? jeżeli jesteś bardzo doświadczony to może i, ale weź kogoś kto to robił bo rozwiązanie jest specyficzne. zalecam wielkie skupienie!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.. I mam prośbę . Kupuje teraz Magne 750c z 82 roku jak uruchomię silnik to słychać takie ocieranie metal o metal w przednich garach. podejrzewam że coś nie tak z łańcuszkiem rozrządu. czy ktoś mi podpowie lub podeśle jaką informację jak wyeliminować usterkę ?? czy trzeba wymienić łańcuszek czy wystarczy napinacze i skąd wziąć instrukcje do tego jak to zrobić

Pyt nr 2 -- skąd kupujecie części do Magny '82 ? potrzebowałbym linkę od ssania i stópkę pedału zmiany biegów. gdyż moja chyba jest wygięta. gdyż przy podnoszeniu stópki haczy o obudowę alternatora.

Pyt. nr 3 -- czy w Okolicy redy , rumi , wejherowa jest jakiś dobry i nie drogi warsztat co zna się na VF'kach?

 

Jak już kupiłeś i chcesz tym smigać to przeczytaj od deski do deski to co jest w temacie forum o magnach. Koledzy podają użyteczne liniki. Dowiesz się b. dużo. Podaj swój adres e-mail a wyślę Ci skan serwisówki dotyczący rozrządu.

Pomocny link gdzie znajdziesz instrukcje jak poprawić smarowanie i nie tylko:

http://www.sabmag.com/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...