krystianelko Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 VF 700 ,nie VS.To mniejsza wersja 750.Amerykańcy aby chronić swój wynalazek dowalili jakąś akcyzę czy coś w tym stylu i japońscy producenci zaczęli robić 700-ki ,aby ominąc chory przepis i nie stracić klientów. Silnik z 700 nie ma tylko zmniejszonej pojemności na średnicy czy skoku tłoka.To dosłownie mniejszy piec.Ma wszystkie wady starych VF,trzeba tylko znaleźć zdrowy egzemplarz i dbac o niego.Często zmieniać olej,nie jeździć na niskich obrotach od trójki w góre i tyle. Napisz mi kolego na co trzeba zwrocić szczegolną uwage w tych Hondach jakie mają wady konst. jak się tym jeżdzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 W Magnie podstawa to rozrząd.Najlepiej mieć mozliwość zaglądnięcia pod dekle,ale do tego trzeba wiele rozmontować.Musi być cicho.Czasem kosz sprzęgłowy hałasuje(jak u mnie)A jak się jeżdzi to sam musisz sprawdzić,bo każdy jest inny i ma różne potrzeby.Nie da się ukryc ,że te sprzęty mają mnóstwo wad,ale ja V65 czyli VF1100 uwielbiam.Kiedyś raz przejechałem się 700 -ką ,ale była za słaba,hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Mam pytanko gdzie na motocyklu mogę sprawdzić jego rok produkcji ponieważ mam wątpliwości co do daty która jest w dowodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Mam pytanko gdzie na motocyklu mogę sprawdzić jego rok produkcji ponieważ mam wątpliwości co do daty która jest w dowodzie Na główce ramy wybity numer i tabliczka znamionowa albo na ramie pod silnikiem - w zależności od rocznika. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 dzieki kolego na łówce na tabliczce nie ma ale zapytam w jakich latach produkowane były magny FV 700 C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 dzieki kolego na łówce na tabliczce nie ma ale zapytam w jakich latach produkowane były magny FV 700 C W necie jest str. do identyfikacji pojazdu po numerze VIN, nie pamiętam linka, poszukaj. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Np. taki http://www.motoverse.com/tools/vinDecoder.asp . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystianelko Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Np. taki http://www.motoverse.com/tools/vinDecoder.asp . Serdeczne dzieki kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 nO MI TEŻ PRZYDAŁ SIĘ LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Witam.Mam pytanie odnosnie przeglądu.Kuzyn kupil Magne 750 z 84 r w stanie idealnym(doslownie), pelny oryginał z przebiegiem 25tys.Jednak prędkościomierz ma 2 skale,km/h i mile,czyli wychodzi na to że ma około 40 tyś,a może się myle. Silnik pracuje bardzo ladnie,ciho.Czy zanim wyjedzie na wiosne kuknąć na rozrząd(dla pewności)i sprawdzić w jakim jest stanie czy lepiej nie ruszać.Patrząc na przebieg(jeśli faktyczne 25tys)to nie powinno być problemu z rozrządem. Zaznaczam że nie mam grama pojęcia o magnach,a kuzyn zabujał się po uszy w magnie.Szkoda gdyby coś padło mu w silniku.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jeżeli na prędkościomierzu główne cyfry to mile,wtedy licznik przebiegu jest również w milach,jesli w km to odwrotnie.Co do rozrządu to najwyżej można sprawdzić jak wyglądaja krzywki na wałkach.W razie rys skontrolować powierzchnie dźwigienek,czy nie są uszkodzone,bo wtedy trzeba je zregenerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jeżeli na prędkościomierzu główne cyfry to mile,wtedy licznik przebiegu jest również w milach,jesli w km to odwrotnie.Co do rozrządu to najwyżej można sprawdzić jak wyglądaja krzywki na wałkach.W razie rys skontrolować powierzchnie dźwigienek,czy nie są uszkodzone,bo wtedy trzeba je zregenerować. Jak już dekle głowic zdjęte, to i luz zaworowy warto sprawdzić. Co do regeneracji dźwigienek to obszerny temat powstał na forum. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenezzz Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Chcialbym kupic na dniach Honde VF750c z 1984 albo 1982 roku bo nie jestem pewien dokladnie ktory to rocznik. Ale na numerze ramy jest nabite *RC09-2101933* a na tabliczce znamoniowej jest jeszcze cos takiego "P.V.A. 82/6512" <--- co oznacza ten skrot? i jak rozszyfrowac po numerze ramy skąd ten motor pochodzi?? (VINu jeszcze nie znam). Czym sie roznia modele z lat 82 83 84 miedzy soba? Czy znajde gdzieś serwisówkę do tego motoru ale po polsku? A jeżeli ktoś ma jakies info na temat tego motoru to prosze aby mi podeslal albo udostepnil.. :) Nigdy nie jezdzilem na motorze wczesniej, czy dam sobie rade z ta maszyna?? :) no i jak sprawdzic przed zakupem czy czy nie kupuje "kota w worku"? No i jaki kask pasowałby do tego typu motocykla?? na co zwrocić uwagę przy doborze kasku?? Pozdrawiam i proszę o poradę. Edytowane 14 Grudnia 2009 przez kenezzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Kolego nie ma serwisówek po polsku.Są najczęściej po angielsku i niemiecku.Po polsku można czasem trafić instrukcję obsługi i to nie do wszystkich modeli. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nigdy nie jezdzilem na motorze wczesniej, czy dam sobie rade z ta maszyna?? Nie...wg mnie absolutnie nie. No i jaki kask pasowałby do tego typu motocykla?? Nieważne jaki pasowałby, ważne jaki jest bezpieczny. Przy tej maszynie proponuję integrala, jeta nie polecam. na co zwrocić uwagę przy doborze kasku?? Producent kasku, obwód głowy, waga, hałas. W tej właśnie kolejności. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.