scatmanpl Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 luz zaworowy można ustawiać w każdej części wałka rozrządu oby nie był to początek wzniosu/wznios/koniec wzniosu... jeśli wałek rozrządu nie jest zużyty to po przeciwnej stronie krzywki powinien występować taki sam luz jak w każdej części wałka poza jego wzniosem. No to juz w miare rozumiem, ale jednak sie na to nie porwe. Nie wiem w jakim stanie jest walek, a jak juz wpadne do garazu to pewnie sie okaze, ze nie jest idealny. Ale wielkie dzieki za wyjasnienie Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 ty naprawiasz te samochody czy tylko koła pompujesz? :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Witam. Panowie potrzebuje panewki korbowodowe do magny vf500. Jeżeli ktoś wie gdzie mogę dostać lub może podejdą od innego moto będę wdzięczny za info. Na panewkach które wyjąłem jest numer F-780 STD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Słuchaj.... widziałem na aliexpresie zestawy http://pl.aliexpress.com/item/8pcs-set-Motorcycle-Engine-Parts-For-Honda-VFR-400RR-VFR400-VFR30-NC30-Oversize-25-Connecting-Rod/32282835245.html?spm=2114.56010508.4.134.qfzEKB tu do vfr400, to chyba będzie to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Wielkie Dzięki za info, a przy okazji ciekawa strona jeszcze tam nie kupowałem. Jutro zmierzę czopy wału jeżeli wymiary by się zgodziły to wiszę ci dobre 0,5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) daje ci to jako ciekawostke bo chyba do vf500 w hondzie już się panewek nie dostanie?? nie wiem jak to jest, to jest chiński producent, pozostajje ci albo mocno szukać oryginalnych hondy jeśli wał dobry, albo dorobić panewki albo dobrać z czegoś innego, albo kupić te z chin i testować :biggrin: Edytowane 21 Lutego 2016 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 znalazłem jeszcze taką strone http://www.cmsnl.com/honda-vf500c-v30-magna-1984-e-usa_model1109/13224-mf2-000-brg_13224mj8003/#.VsonTubwnvE 10euro za sztukę razy 8 to 80euro plus przesyłka. Kurde trochę drogo. na allegro facet chce 300 zł za wał z panewkami twierdzi ze w dobrym stanie. Dorobienie panewki to koszt ok 50 zeta . Mi obróciło wszystkie panewki korbowodowe zamki ścięte. Silnik kupiłem z magmy po kraksie na zegarze miała 30tyś mil, góra silnika igła, ciśnienie oleju 4,6 bara, nowy olej motul 4t , 700km frajdy z jazdy i pojawiło się stukanie, misa w dół a tam złoto :sad:. Wału o dziwne nie ruszyło czopy gładziutkie, panewki główne ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) No tak.... jeśli motocykl miał wypadek i pracował gdzieś na boczku trochę to masz odpowiedź, ale mimo wszystko przy takich usterkach i już otwartym silniku to trzeba popatrzeć na: 1. Pompę oleju....2. Inne połączenia oraz pasowania w silniku które odpowiadają za trzymanie ciśnienia, ogólnie cała magistrala olejowa do przejrzenia, nie koniecznie w pompie czy panewkach mógł leżeć problem, ciśnienie oleju mogło gdzieś uciekać, np na osiowaniu wałków rozrządu czy czegoś innego, trzeba szukać.3. Jeśli pościnało zamki to potrzebujesz oddać korbowody na osiowanie - to jest MUS!!! obojętnie jakich panewek byś nie zakładał, Twoje korbowody nadają się do regeneracji po takiej usterce.3a. Powtórzę jeszcze raz... korbowody trzeba osiować... tylko jeśli je wyosiujesz to.. pojawi sie następny problem.. jeśli będziesz chciał kupić panewki oryginalne z hondy - cechowane kolorami.. to jaki wtedy kolor dobierzesz??? Ano nie dobierzesz bo panewki hondowskie dobierane są do czopu wału (nr który znajdziesz na wale), oraz do numeru korbowodu.. wtedy dobierasz kolor panewki... Twoje korbowody muszą ulec reanimacji także masz pozamiatane bo hondowska selekcja przestanie u Ciebie działać, a kolorki różnią się pasówką o tysięczne milimetra.. Mógłbys nadal się uprzeć co do kupna panewek hondowskich, ale wtedy to ja bym kupił najgrubszą selekcje po kolorze (sprawdzić w serwisówce) i oddał wał, korbowody i te panewki do pasowania w zakładzie... czy zrobią to dobrze, a czy u Ciebie w silniku nie siedzi fabrycznie przypadkiem panewka najgrubsza???? Co wtedy tam po osiowaniu wsadzisz jeśli będzie trzeba? No nie wiem, polecam Ci zakład dziak.pl, poleciłbym Ci też innego majstra, który dorabia panewki i można go polecić, ale na tym forum nie można, bo nie działa, zatrze się itp. Zresztą obydwaj mamy do niego blisko, ja jestem 50km od Zamościa, a ty masz jeszcze bliżej... wszystko to kwestia wyborów, można oddać majstrowi panewki oryginalne, pomierzyć korbowody, uwzględnić straty po osiowaniu, i oddać na pasowanie i będzie też dobrze, można dorabiać.. można kupić z chin i również trzeba oddać w twoim przypadku na spasowanie... na koniec oczywiście kwestia sensu w ogóle reanimacji tej 500tki... 4. Jeśli chodzi o wał.... tutaj masz kolejne wybory, albo swój własny wał przemierzyć i dać panewki nowe no ale korbowody - patrz powyżej..... panewki albo chińskie czy dorabiane jak wolisz.., sprawdzić luzy średnicówką albo paskami plastigauge - kluczowy jest tu wał. Albo od razu kupić tą używkę... tylko co jeśli kupisz wał korbowy z owalem na czopach? Co jeśli w tym silniku panewki ułożyły się do korbowodów, które miały lekki owal... i wtedy wrzucisz w korby po osiowaniu?? To nie jest też doby pomysł, nawet jeśli kupisz ten wał używany, jeśli ma on nominalne wymiary, chciałbyś oryginalne panewki z hondy, no to czeka Ciebie zakup jakiejś tam hondowskiej selekcji i oddanie tego wszystkiego na spasowanie i oczywiście poinformowanie majstra na szlifierni że to są korby po ściętych zamkach.. oni będą wiedzieli co z nimi robić już.... serwisówki hondy podają pasowania panewek często od 0.02mm... tutaj bym w taki luz nie szedł... 0.04 minimum... 5. generalnie jesteś w głębokiej d... wiem że chciałbyś zrobić ten silnik.... ale kupno używki wału panewek i nawet korbowoodów w polsce to jest loteria, to jest wszsystko stare i zużyte... nie mówiąc już o sworzniach tłoka gdzie japoniec nie daje tulejek i trzeba sworzeń nadwymiar robic, nie obędzie się bez kosztów... Ciężko mi pisać i tłumaczyć na forum też co i jak po kolei, najlepiej do mnie napisz na gg1245968, dam ci numer telefonu do siebie to możemy pogadać, sam niedawno przechodziłem remont i wyglądało to tak:http://hondacx500.cba.pl/viewtopic.php?f=9&t=28 Dużo też myślałem żeby zrobić najlepiej.. pozdro Edytowane 22 Lutego 2016 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Ok. dzięki wielkie napisze na gg, A remontu w twoim wykonaniu to pozazdrościć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 U mnie problem z Magną praktycznie rozwiązany więc napiszę może komuś się przyda.Nierówna praca silnika spowodowana była zabrudzeniami w gaźników i przytkaniem dyszy od wolnych obrotów (da się to wyłapać po rozpaleniu motocykla i sprawdzaniu, które cylindry się nagrzewają, a które nie). Dodatkowo fakt nierównego przyspieszenia został zdiagnozowany - membrany w gaźnikach. Niby kawałek gumy a 185zł/szt :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 CZy ktoś może polecić kogoś kto solidnie przejrzy gaźniki , ustawi i powymienia to co trzeba w VF1100C z 84 ? Jestem z Białej Podlaskiej , mogę wysłać gażniki lub przyjechać . Jestem z Białej Podlaskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadAg! Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Membrany w gaźnikach robiłem u siebie. (VF500C). Pasują od Suzuki GS500, trzeba tylko przełożyć iglice a koszt takich membran 80 zł a nie prawie 200 zł. Poszukuję natomiast panewek a właściwie górnej panewki przedniego amortyzatora. 1 sztuka. Nie wiem gdzie w Polsce dostanę, są jakieś zestawy na alledrogo ale ponad 200 zł. Mam namierzone w UK 8 funtów plus 6 funtów za wysyłkę (polecam sklep https://www.davidsilverspares.co.uk/VF500C-V30-MAGNA-1985-USA/). Nie wiem jak od nich będzie długo szło, a mot ostoi rozebrany. Jak ktoś ma jakiś dobry namiar w PL to będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul2909 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Witam. Przeczytałem chyba wszystko na temat i nadal mało co wiem, zastanawiam się nad zmianą moto właśnie na VF 750 po 94r. i niech mi ktoś powie czy silnik jest ten sam co w VFR ?? i na co dokładnie zwrócić uwage przy kupnie, jakie są typowe usterki tego moto itp.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ten sam co VFR, i dlatego nie ma typowych usterek starej Magny z lat 80 tych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul2909 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 No dobrze, wiec na co mam zwracac uwage przy ogledzinach? Z tego co wiem to regulatory napiecia padaly, a czy cos jeszcze jest slabym punktem tego moto? Rozrząd jest na lancuchu czy na kolach zebatych? Bardzo niewiele jest w necie na temat tego moto, wiec proszę o wszelkie informacje, na co zwracać szczególną uwagęZ góry dziękuję, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.