Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak krzywka na pierwszym zdjeciu jest wykonczona jak rowniez wspolpracujaca z nia podwojna dzwigienka.

Cos malo oleju w tej glowicy widac przy tych obrotach, to pewnie byla przyczyna padniecia krzywki.

Czyli przerobka instalacji olejowej tez by sie przydala, oprocz wymiany walka i dzwigienki.

Czesci moga byc uzywane byle byly w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie żartuj... ściągaj to wszystko i patrz co sie dzieje na innych podporach oprócz tej jednej co rozebrałeś bo bawisz się z tym jak matka z łobuzem, dźwignie zaworowe też będą wywalone....

 

1. szukaj wałków dobrych oraz dobrych dźwigni zaworowych

2. usprawnij smarowanie - oil mod

3. sprawdź smok olejowy i pompe oleju

4. sprawdź drożność układu smarowania

5. sprawdź osiowanie dźwigienek czy dźwigienki w środku nie są zatarte na tulejkach, jeśli są to trzeba robić i czy ośki dźwigienek trzymają osiowość..

 

PS.

nie widzisz na tym filmiku że praktycznie nie ma smarowania? Magna w ogóle jest cienka z tym smarowaniem, u ciebie jest na nic, w innym motocyklu nie byłbyś w stanie tak kapy otwartej mieć. Po Oil Modzie dużo się poprawia na górze.

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprobuj znalezc uzywane glowice na niemieckim / angielskim / holenderskim Ebay, najtaniej byloby w Stanach, ale tutaj ten maly motorek

nie byl szczegolnie popularny. Glowice 750 / 1100 jeszcze walaja sie po podlogach warsztatow w mojej okolicy.

2gie rozwiazanie to probowac to tulejowac w Polsce.

Przede wszystkim trzeba to rozebrac i pomierzyc zeby miec pewnosc co dokladnie siadlo.

 

witam,mam problemik,po zimie kiedy madzia stala w ogrzewanym pomieszczeniu w temperaturze plus 16 stopni,byla sprawna w 100 procentach na jesieni,na wiosne zrobila sie kicha.po wiosennym odpalaniu,brak wskazan na obrotosciomiezu.wyslalem moduly do renowacji,wrucily,odczyt jest,natomiast nie chce palic na dwa zewnetrzne cylindry.sprawdzilem przewody ,cewki cala instalacje,na ssaniu chodzi,po wygrzaniu silnika i odcieciu ssania silnik nie ma ochoty pracowac.Pomyslalem ,przegonie ja,moze zatrybi,przejechalem 60 km,i nic,pracowala na dwa garki i nie miala sily,prosze o rady co moze byc przyczyna tego faula.pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moduły są ok to pozostaje cewka lub kabelkologia. U siebie wymieniłem cewki na samochodowe i iskra się zdecydowanie poprawiła. Dla testu zamień moduły lub cewki.

dzieki,testowalem moduly,zamiana,pochodzila dokladnie 5 sekudnd i zgasla,sprubuje zamiane cewek,a jesli chodzi o samochodowe,jak piszesz to jaki symbol i seria moze ja tez to wykonam,poniewaz jak sprawdzalem iskre na swiecach to jej nie bylo wlasnie na tych dwuch cylindrach,lata na dwuch i nie ma sily.Jeszcze jedno pytanie jesli wiesz,jakiego aerozolu uzyc na kostki zlaczeniowe w celu wyczyszczenia ich.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM Po wymianie uszczelniaczy i oleju w lagach nie wiem ile ciśnienia powietrza powinienem wpompować. Obecnie przy jeżdzie powyżej 90 km/h motor wchodzi w drgania.Koła wyważyłem,luzu w główce kierowniczej nie wyczuwam.Motor to magna 700 rok 86. Z góry dzięki za podpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam kolegów,nie dawno pisałem na forum odnośnie mojego problemu z Madzią,ponieważ nie miała iskry na dwa cylindry.A moduły kture wysłałem do regeneracji wruciły do mnie po 4 tygodniach skasowali 90 zeta,nie było w przesyłce żadnego opisu co do naprawy.Szukając przyczyn ,wydałem dużo kasy na cewki,moduły zapłonowe kupując na allegro,po zmontowaniu całości Madzia pali na dotyk.Nikt z firmy elserwis nie kontaktował się ze mną,po mimo tego że wysyłałem meile z zapytaniem na jakim etapie są moje moduły,usłyszałem że na dniach wejdą na warsztat,na moje pytanie,czemu nie odpowiadacie na pytania usłyszałem,ja nie wiem,tym zajmuje się muj kolega.Pan z którym rozmawiałem telefonicznie,powiedział że mają wysokie technologie wstawią do modułów MERIDE i będzie chulac.Koszt jednego modułu to 350 zeta.Nic nie zrobili,oprucz tego że na jednym z modułów pisakiem nakreślili krzyrzyk(drogi pisak za 90 zeta) Przestrzegam przed firmą http;;//www.elserwis.info.pl.(a tak nawiasem to cewki i moduły kosztowały w komplecie 350zeta )tyle co renowacja w elserwise jednego modułu)Pozdrawiam Kolegów i miłego nawijania kilometrów na koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa uszczelka już dzisiaj przyszła,jutro będę składał i jak nic nowego nie wyskoczy, to w przyszłym tygodniu :crossy:

Jak nie uznają ,to kij im w oko , nie będę się mazał :flesje:

 

 

Tak, to cieszy jak za niewielkie pieniądze udaje się przywrócić do życia jakąś staroć :clap: .

Uszczelka kupiona była w Larssonie (kupiłem cały komplet do silnika i nie polecam,bo została cała kupa kupa oringów, które do niczego nie pasują )

i nie zapisałem sobie nazwy :icon_exclaim:

Ta ,którą mi dzisiaj przysłali jest włoska i ma napisy :"victor reinz" i AFM oraz cyfry 1.20 .Tamta była w podobnej technologii.

Co do uszczelek to jest taki jeden mały okrągły otwór wodny fi 6mm ,który nie pokrywa się z otworem w głowicy.Jest on na wysokości kolektora ssącego.Chyba wielkiej zbrodni nie zrobię jeśli wzbogacę uszczelkę o nowy otwór we właściwym miejscu?

witam mam ten sam problem już drugi raz wymieniałem uszczelkę pod głowicą i znowu ją wydmuchało (głowica planowana uszczelka ATHENA) i teraz się zastanawiam nad tym otworem fi 6 który z jednej strony nie pasuje do głowicy ale z drugiej strony producent chyba by nie odwalił maniany może doradzicie mi co zrobić czy dopasować otwór do głowicy czy nic nie ruszać bo już mi ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...