bc30se Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ja tu nie widze żeby te stopki były wyrobione... wyglądają bardzo dobrze.... plastigauge kładłeś? mierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ja tu nie widze żeby te stopki były wyrobione... wyglądają bardzo dobrze.... plastigauge kładłeś? mierzyłeś?Niestety nie posiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 To sobie zakup.Ja tez nie widze tu wielkich problemow, ale najlepiej sprawdzic.Daj jeszcze zdjecie walkow. W tych ostatnich zwykle krzywki siadaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca vf500 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Wałki wyglądają tak: Pod tym linkiem jest filmik z pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Tak krzywka na pierwszym zdjeciu jest wykonczona jak rowniez wspolpracujaca z nia podwojna dzwigienka.Cos malo oleju w tej glowicy widac przy tych obrotach, to pewnie byla przyczyna padniecia krzywki.Czyli przerobka instalacji olejowej tez by sie przydala, oprocz wymiany walka i dzwigienki.Czesci moga byc uzywane byle byly w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie no nie żartuj... ściągaj to wszystko i patrz co sie dzieje na innych podporach oprócz tej jednej co rozebrałeś bo bawisz się z tym jak matka z łobuzem, dźwignie zaworowe też będą wywalone.... 1. szukaj wałków dobrych oraz dobrych dźwigni zaworowych2. usprawnij smarowanie - oil mod3. sprawdź smok olejowy i pompe oleju4. sprawdź drożność układu smarowania5. sprawdź osiowanie dźwigienek czy dźwigienki w środku nie są zatarte na tulejkach, jeśli są to trzeba robić i czy ośki dźwigienek trzymają osiowość.. PS.nie widzisz na tym filmiku że praktycznie nie ma smarowania? Magna w ogóle jest cienka z tym smarowaniem, u ciebie jest na nic, w innym motocyklu nie byłbyś w stanie tak kapy otwartej mieć. Po Oil Modzie dużo się poprawia na górze. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Sprobuj znalezc uzywane glowice na niemieckim / angielskim / holenderskim Ebay, najtaniej byloby w Stanach, ale tutaj ten maly motoreknie byl szczegolnie popularny. Glowice 750 / 1100 jeszcze walaja sie po podlogach warsztatow w mojej okolicy.2gie rozwiazanie to probowac to tulejowac w Polsce.Przede wszystkim trzeba to rozebrac i pomierzyc zeby miec pewnosc co dokladnie siadlo. witam,mam problemik,po zimie kiedy madzia stala w ogrzewanym pomieszczeniu w temperaturze plus 16 stopni,byla sprawna w 100 procentach na jesieni,na wiosne zrobila sie kicha.po wiosennym odpalaniu,brak wskazan na obrotosciomiezu.wyslalem moduly do renowacji,wrucily,odczyt jest,natomiast nie chce palic na dwa zewnetrzne cylindry.sprawdzilem przewody ,cewki cala instalacje,na ssaniu chodzi,po wygrzaniu silnika i odcieciu ssania silnik nie ma ochoty pracowac.Pomyslalem ,przegonie ja,moze zatrybi,przejechalem 60 km,i nic,pracowala na dwa garki i nie miala sily,prosze o rady co moze byc przyczyna tego faula.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Jeśli moduły są ok to pozostaje cewka lub kabelkologia. U siebie wymieniłem cewki na samochodowe i iskra się zdecydowanie poprawiła. Dla testu zamień moduły lub cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Jeśli moduły są ok to pozostaje cewka lub kabelkologia. U siebie wymieniłem cewki na samochodowe i iskra się zdecydowanie poprawiła. Dla testu zamień moduły lub cewki.dzieki,testowalem moduly,zamiana,pochodzila dokladnie 5 sekudnd i zgasla,sprubuje zamiane cewek,a jesli chodzi o samochodowe,jak piszesz to jaki symbol i seria moze ja tez to wykonam,poniewaz jak sprawdzalem iskre na swiecach to jej nie bylo wlasnie na tych dwuch cylindrach,lata na dwuch i nie ma sily.Jeszcze jedno pytanie jesli wiesz,jakiego aerozolu uzyc na kostki zlaczeniowe w celu wyczyszczenia ich.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ja akurat wsadziłem od hyundaya lantry 2,0 z 95r bo akurat miałem a tez były podwójne i dało się ładnie wpasować zamiast oryginalnych. A oryginały to krzyknęli mi ponad 400 za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZEGORZ 01 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 WITAM Po wymianie uszczelniaczy i oleju w lagach nie wiem ile ciśnienia powietrza powinienem wpompować. Obecnie przy jeżdzie powyżej 90 km/h motor wchodzi w drgania.Koła wyważyłem,luzu w główce kierowniczej nie wyczuwam.Motor to magna 700 rok 86. Z góry dzięki za podpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuczwelek Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 o ile pamiętam to powinno być symboliczne ciśnienie około 0,2-0,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 witam kolegów,nie dawno pisałem na forum odnośnie mojego problemu z Madzią,ponieważ nie miała iskry na dwa cylindry.A moduły kture wysłałem do regeneracji wruciły do mnie po 4 tygodniach skasowali 90 zeta,nie było w przesyłce żadnego opisu co do naprawy.Szukając przyczyn ,wydałem dużo kasy na cewki,moduły zapłonowe kupując na allegro,po zmontowaniu całości Madzia pali na dotyk.Nikt z firmy elserwis nie kontaktował się ze mną,po mimo tego że wysyłałem meile z zapytaniem na jakim etapie są moje moduły,usłyszałem że na dniach wejdą na warsztat,na moje pytanie,czemu nie odpowiadacie na pytania usłyszałem,ja nie wiem,tym zajmuje się muj kolega.Pan z którym rozmawiałem telefonicznie,powiedział że mają wysokie technologie wstawią do modułów MERIDE i będzie chulac.Koszt jednego modułu to 350 zeta.Nic nie zrobili,oprucz tego że na jednym z modułów pisakiem nakreślili krzyrzyk(drogi pisak za 90 zeta) Przestrzegam przed firmą http;;//www.elserwis.info.pl.(a tak nawiasem to cewki i moduły kosztowały w komplecie 350zeta )tyle co renowacja w elserwise jednego modułu)Pozdrawiam Kolegów i miłego nawijania kilometrów na koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ja pierdykam ...wysokie technologie... pic + drobnica + płytka myślę że ze 70 zł żeby nowe bez obudowy zrobic, a z reguły wystarcza przelutowac i wymienić parę kondensatorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny diabeł Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Nowa uszczelka już dzisiaj przyszła,jutro będę składał i jak nic nowego nie wyskoczy, to w przyszłym tygodniu :crossy:Jak nie uznają ,to kij im w oko , nie będę się mazał :flesje: Tak, to cieszy jak za niewielkie pieniądze udaje się przywrócić do życia jakąś staroć :clap: .Uszczelka kupiona była w Larssonie (kupiłem cały komplet do silnika i nie polecam,bo została cała kupa kupa oringów, które do niczego nie pasują )i nie zapisałem sobie nazwy :icon_exclaim:Ta ,którą mi dzisiaj przysłali jest włoska i ma napisy :"victor reinz" i AFM oraz cyfry 1.20 .Tamta była w podobnej technologii.Co do uszczelek to jest taki jeden mały okrągły otwór wodny fi 6mm ,który nie pokrywa się z otworem w głowicy.Jest on na wysokości kolektora ssącego.Chyba wielkiej zbrodni nie zrobię jeśli wzbogacę uszczelkę o nowy otwór we właściwym miejscu?witam mam ten sam problem już drugi raz wymieniałem uszczelkę pod głowicą i znowu ją wydmuchało (głowica planowana uszczelka ATHENA) i teraz się zastanawiam nad tym otworem fi 6 który z jednej strony nie pasuje do głowicy ale z drugiej strony producent chyba by nie odwalił maniany może doradzicie mi co zrobić czy dopasować otwór do głowicy czy nic nie ruszać bo już mi ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.